Spando

Ben & Margriet Scheepers -Merx

SPANDO heeft bij ons perfect werk afgeleverd. Een goed team op elkaar ingespeeld en niks te veel. Alles perfect opgeruimd . Dik tevreden.

Maes

Geweldig mooi werk geleverd

Jeanne van den Putte

Heel fijn bedrijf, mooi plafond gehangen met spotjes, door zeer bekwame, meedenkende monteurs, en supervriendelijk.....
Ben heel erg tevreden.

Strik

Goed telefonisch contact, ook de dag voor plaatsing. Enthousiaste monteurs die alles goed met de klant doornemen. En een prachtig resultaat. Wij zijn er blij mee.

Brouwer

Fijn contact, vakkundig uitgevoerd en een fantastisch eindresultaat. Wij zijn erg blij

Jos Walraeven

Netjes gewerkt, perfecte uitvoering

Schouren

Je wordt telefonisch goed op de hoogte gehouden. Jan werkt zeer precies en professioneel. Levert prima werk en het resultaat ziet er super uit. Aanbevelings waard.

Peter Niellissen

Perfect geregeld, alles volgens afspraak.Heel kundige monteurs .
Komen met goede oplossingen ,Prima 👌🏼👌🏼 Jan en Marlon bedankt voor de prettige samenwerking . TOPPIE👍👍👍

Brasserie Shoko Rekem

Was erg nerveus. Maar wat een prachtig resultaat. Trots op onze nieuw plafond. Zeer vakkundig en vriendelijk personeel.

de Kleijnen & van Lipzig

Zeer goed. Ik was zelf niet aanwezig tijdens plaatsing, maar kreeg ‘s ochtends een berichtje dat ze er waren en aan het eind van de dag foto’s van wat er gedaan was. Mooi resultaat.