Spando

Spando

Mooi, strak plafond gemaakt door monteur Jan van Spando.
Resultaat is perfect , fijne samenwerking met het bedrijf.
Wij zijn zeer tevreden.

Peters

Goed bedrijf komen afspraken na.

Fabiola Van Neijenhof

Perfect en super strak plafond!
Fijne communicatie en komen afspraken na.
Monteur Jan is een topper.
Zeer tevreden met het resultaat!

Eindhoven

Onprofessioneel, lachend mensen op bellen. Niet serieus te nemen..

Ed van Mensch

Prima, snel en netje gewerkt met een bijzonder fraai resultaat.

A. Stooter- Didderiens

Heel tevreden over mijn plafond. Er waren onvoorziene problemen. Deze werden dankzij monteur Jan in overleg met Spando perfect opgelost en het eindresultaat is prachtig. Jan denkt in oplossingen, is... Heel tevreden over mijn plafond. Er waren onvoorziene problemen. Deze werden dankzij monteur Jan in overleg met Spando perfect opgelost en het eindresultaat is prachtig. Jan denkt in oplossingen, is heel geduldig en erg vriendelijk. Het is heel fijn om zo’n monteur een aantal dagen over de vloer te hebben.

Weijmans

Ons tweede spanplafon,
Goede communicatie, mooi product

Familie van der steen

Prima, mooi plafond

Yvonne Karelse

Prima ervaring, het was voor ons heel spannend maar het eindresultaat mag er wezen. Halverwege wilden we nog graag wat extra spots erbij, dit was totaal geen probleem voor de monteurs. Wij zijn erg... Prima ervaring, het was voor ons heel spannend maar het eindresultaat mag er wezen. Halverwege wilden we nog graag wat extra spots erbij, dit was totaal geen probleem voor de monteurs. Wij zijn erg tevreden, kundige monteurs en het is prachtig geworden! Dank jullie wel.

Fam Vrancken Bosmans

Prima, afwerking , vriendelijke mensen alles goed geplaatst na plaatsing plafond , mooi plafond met mooie verlichting, vlotte bediening en attente monteurs.