Spando

John Schnieders

Fijn strak plafond. Snel en goed gemaakt.

Theo Nijs

Kortom vakwerk en een prettige monteur.

Ton van der Velden

Perfect werk geleverd door Jan in Obbicht. Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe slaapkamer plafonds. Toppie!!!

Van Nieuwburg

3 plafonds in 3 dagen. Hier was een professional aan het werk. Jan in jouw eentje heb je dit karwei geklaard. chapeau en dank

bas

Fijne monteur alleen kwam een handje tekort heb maar ongevraagd een handje geholpen anders had het toch langer geduurd dan gepland buiten de schuld monteur

Vandendriessche H

Zeer professioneel, komt de afspraken na, De Jan en zijn collega heben hier zeer hard doorgewerkt. Speedy gonzales eet zelfs niet s'middags.... Op één dag zowel slaapkamer als moeilijke living... Zeer professioneel, komt de afspraken na, De Jan en zijn collega heben hier zeer hard doorgewerkt. Speedy gonzales eet zelfs niet s'middags.... Op één dag zowel slaapkamer als moeilijke living volledig afgewerkt . Een aanrader !

Willy menten

Hadden al een goed gevoel tijdens het gesprek met boy savelkouls en deze werd alleen maar beloond met de tomeloze inzet en vakmanschap van Jan ..wat een geduld en finesse ,een geweldig eindresultaat... Hadden al een goed gevoel tijdens het gesprek met boy savelkouls en deze werd alleen maar beloond met de tomeloze inzet en vakmanschap van Jan ..wat een geduld en finesse ,een geweldig eindresultaat waar wij zeer blij mee zijn ..hebben tevens een traprenovatie ingepland.als dit ook zo'n eindresultaat oplevert zij wij meer dan tevreden ..review volgt t.z.t.

Marion van de Ven

Spando heeft bij ons een plafond geplaatst wat er goed uitzag. Helaas bleek na beter kijken een grote vlek in het plafond te zitten. De Top Monteur Jan kwam als service kijken of hij het kon... Spando heeft bij ons een plafond geplaatst wat er goed uitzag. Helaas bleek na beter kijken een grote vlek in het plafond te zitten. De Top Monteur Jan kwam als service kijken of hij het kon verhelpen. Helaas bleek dat niet het geval. Ik heb van de week een compleet nieuw doek gekregen. Fijne samenwerking met de monteurs en wederom alles keurig afgewerkt.

Van Eyck François

De 2 plaatsers hebben hier hard gewerkt , en toch nog zeer goed afgewerkt.
Beide waren ook zeer aangename mensen die ook nog tijd vonden om af en toe eens grappig uit de hoek te komen :) De 2 plaatsers hebben hier hard gewerkt , en toch nog zeer goed afgewerkt.

2 toppers naar mijn mening.

Van Herten

Het bedrijf kennen wij niet alleen de verkoper een maal gezien ,ik geef dus mijn menig over de monteur zo,n vakman vriendelijk en zeer harde werker hou die in ere want zo zijn er niet veel een dikke... Het bedrijf kennen wij niet alleen de verkoper een maal gezien ,ik geef dus mijn menig over de monteur zo,n vakman vriendelijk en zeer harde werker hou die in ere want zo zijn er niet veel een dikke 10-100% tevreden,en ik zeg het voort,bedankt