Spando

ML

Zeer tevreden over dit bedrijf en de monteur. Na onvoorziene problemen werd het uitstekend opgelost. Monteur denkt mee en heeft zeer vakkundig gewerkt. We zijn zeer tevreden met het resultaat!

Pianohandel van Tol

Prettige samenwerking en mooi resultaat

Guido Beckers

Klantvriendelijk en professioneel.
Klantvriendelijk en professioneel.
Als gevolg van ziekte van de monteur moest er een nieuwe afspraak gemaakt worden. Dat werd snel en vakkundig opgelost. Een andere monteur bood aan om de klus enkele dagen later te klaren. Door verkeersdrukte kwam hij die dag veel later dan gepland. Maar hij belde keurig vanuit de auto om te melden dat hij laat was.
Daarna leverde hij echter snel, zeer vakkundig en zeer netjes een prachtig spanplafond af, waarbij hij ook suggesties deed om de buis van de automatische afvoer te vervangen en te verplaatsen, met merkbaar positief resultaat.
Complimenten voor het bedrijf en in het bijzonder voor monteur JK.
Familie Beckers, Maastricht

Familie de Jongh, Made

We kijken elke dag met plezier naar ons nieuwe Spando plafond.
Het lampenplan is perfect opgezet, rekening gehouden met onze wensen. Alle lof voor monteur Jan, hij heeft vakwerk geleverd.

Marjolijn van den Heuvel

Van begin tot eind vakkundig advies en vakwerk. Men denkt ook echt mee. Alles keurig achtergelaten en onze monteur Jan is een top vakman.

Schrader

Zeer net werk geleverd. Zeer mooi plafond, vakwerk!!

John

Goede communicatie met het hele bedrijf en meedenkend over oplossingen voor klant.

Patrick

Onze ervaring is heel positief. Opdracht werd echt meegedacht en ook na tekenen van offerte nog een en ander kunnen afstemmen.

Plaatsing is heel professioneel, hoog van kwaliteit....

Plaatsing is heel professioneel, hoog van kwaliteit. Personeel is vriendelijk en stemt goed af.

Echte aanrader

Anja Zeijen

Goede service

Schreurs

Vrijdag 5 augustus een prachtig spanplafond gekregen door Jan en collega. Fam schreurs uit geleen