Duidelijke website goede levering en een mooi product Jurkje en schoenen

EP

Vlotte en correcte levering

Marieke

Supersnelle service

T

Jurk van goede kwaliteit! Levertijd niet helemaal wat er staat

Reactie Spaanse Jurk NL / Prinsessenjurken.com:

Wij zien dat het pakket 1 dag later bij je is bezorgd. Onze excuses voor de opgelopen vertraging. GLS levert voor 98% de volgende (werk)dag.

Belinda

Ik heb haarbloemen besteld. De kleuren zijn zoals ze op de website op de foto's worden weergegeven en dat is super fijn als je specifieke kleuren bij een outfit zoekt. Het is altijd afwachten of het... Ik heb haarbloemen besteld. De kleuren zijn zoals ze op de website op de foto's worden weergegeven en dat is super fijn als je specifieke kleuren bij een outfit zoekt. Het is altijd afwachten of het aan de verwachting voldoet en dat doet het zeker.

RC

Maatvoering weergeven op de website klopte niet. Dit is keurig opgelost dmv verzendkosten compenseren en nameten van de andere jurkjes of die wel kloppen. Uiteindelijk had mijn dochter een prachtige... Maatvoering weergeven op de website klopte niet. Dit is keurig opgelost dmv verzendkosten compenseren en nameten van de andere jurkjes of die wel kloppen. Uiteindelijk had mijn dochter een prachtige Disney jurk van stevige kwaliteit!