Barbara

Qua bezorging e.d prima. Helaas laten er van de jurk wel veel touwtjes uit het kraagje los.

Rita Neefs

Ik heb een Spaanse jurk besteld, die zou in het begin van de week geleverd worden door GLS. Deze hebben latenweten dat de jurk geleverd is, en Spaansejurk zegt zelfs dat de levering door mezelf is... Ik heb een Spaanse jurk besteld, die zou in het begin van de week geleverd worden door GLS. Deze hebben latenweten dat de jurk geleverd is, en Spaansejurk zegt zelfs dat de levering door mezelf is afgeleverd…. NIET DUS
Vandaag verjaardagsfeestje en ik heb geen cadeautje
Jammer, maar dus een HEEL slechte ervaring!

Reactie Spaanse Jurk NL / Prinsessenjurken.com:

Beste klant, wat vervelend dat u de Spaanse jurk nog niet heeft ontvangen. GLS tracking geeft echter aan dat het pakket wel is bezorgd. Wij hebben u gevraagd bij uw naaste buren te informeren of het... Beste klant, wat vervelend dat u de Spaanse jurk nog niet heeft ontvangen. GLS tracking geeft echter aan dat het pakket wel is bezorgd. Wij hebben u gevraagd bij uw naaste buren te informeren of het pakket daar wellicht is afgegeven. Wij vragen u contact met ons op te nemen. Onze excuses voor het ongemak.

Stefan Kramer

Een schitterende jurk voor mijn dochter gekocht

Daniëlle graf

Snelle service !
De maten van de schoentjes zijn wel aan de grote kant .

Senada

Snelle service,jurkje past perfect,maat is goed.Kwaliteit super

Monique Rouwenhorst- Reijnders

Heel slecht. Ik heb een jurk ontvangen die stuk was. Meteen een mail gestuurd, geen reactie. Weer een mail gestuurd geen reactie. Ik vind dit niet kunnen en absoluut niet klantvriendelijk.

Reactie Spaanse Jurk NL / Prinsessenjurken.com:

Beste klant, helaas is er van onze kant iets niet goed gegaan. Wij hebben je alsnog een nieuwe jurk toegestuurd. Onze excuses voor het ongemak.

Veel keus, bijzondere juriken

Carin

Fijn bedrijf om te bestellen, snel en correct