Marjolijn

Snel een mooie jurk met vlecht geleverd. Vlecht wel wat duur voor wat je krijgt

Hele goede service

De prinsesseschoenen werden netjes ingepakt bezorgd. En netjes op tijd. De prinsesseschoenen waren een Sintcadeau voor mijn kleindochter. Ze zijn prachtig. Commentaar van mijn dochter over het... De prinsesseschoenen werden netjes ingepakt bezorgd. En netjes op tijd. De prinsesseschoenen waren een Sintcadeau voor mijn kleindochter. Ze zijn prachtig. Commentaar van mijn dochter over het uitpakmoment: Was niet aan het filmen helaas...maar donna toen ze die schoenen zag?

Jeske

Snel en de kwaliteit is goed, de jurken zijn ook echt zoals de foto laat zien! Happy mama!

Goed geregeld alleen had ik een roze met witte stippenjurk besteld en geen rode. Dat is wel jammer, ruilen kon ook niet meer want dan heb ik hem niet op tijd voor de Sinterklaasavond. Verder was het... Goed geregeld alleen had ik een roze met witte stippenjurk besteld en geen rode. Dat is wel jammer, ruilen kon ook niet meer want dan heb ik hem niet op tijd voor de Sinterklaasavond. Verder was het prima. Hoop dat mn kleindochter niet teleurgesteld is want roze is het helemaal?

Hele goede service!