Correcte levering zoals verwacht, kleindochter was aangenaam verrastšŸ‘

Super goede service en snel geleverd, aanrader.

Anne-sophie

Super! Maandagavond bestelling geplaatst en vrijdagochtend geleverd in de kerstperiode!

ron cornelisse

Vindt het een beetje kinderachtig dat ik geen kadotje kreeg bij bestelling van 48,00 euro had er een aangeklikt van minimaal 50,00 euro terwijl ik hem gewoon kon toevoegen op mijn bestelling,had dan... Vindt het een beetje kinderachtig dat ik geen kadotje kreeg bij bestelling van 48,00 euro had er een aangeklikt van minimaal 50,00 euro terwijl ik hem gewoon kon toevoegen op mijn bestelling,had dan dat kadotje van minimaal 40,00 euro bestelling toegevoegd.

Stefanie D'Hooge

Ik ben al
Sinds vorige week aan het wachten op
Ik ben al
Sinds vorige week aan het wachten op
Schoentjes die besteld zijn en verzonden maar ik heb nog steeds niets ontvangen. Bij GLS blijft de status op 17/12 onderweg staan. Maar we zijn nu 23/12 en ik heb nog steeds niets. GLS heb ik al twee mails gestuurd, jullie ook. Ik heb wel reeds betaald voor mijn
Schoentjes en de verzending. Als jullie tevreden klanten willen, moeten jullie wel
Druk op
GLS zetten.

Reactie Spaanse Jurk NL / Prinsessenjurken.com:

Wij hebben GLS gevraagd het pakket zo spoedig mogelijk bij je te bezorgen. Door de feestdagen had jouw pakket helaas vertraging opgelopen.

Duidelijke website, veel keuze, snelle afhandeling.

Maria van Dulmen

Super goed snelle levering en maat klopt

Marjolijn

Top! Snelle bediening en mooie pakjes