Anne

Dik voor elkaar!

Middeldorp D

Erg tevreden.

Het artikel werd snel verstuurd, maar het paste helaas niet. Ik vond het wel raar dat ik voor een redelijk hoge prijs zelf een retourlabel moest kopen…

Reactie Spaanse Jurk NL / Prinsessenjurken.com:

Beste klant, bedankt voor je waardering. Zoals je op onze website kunt lezen zijn de retour kosten altijd voor je eigen rekening. Als je het artikel wilt ruilen sturen wij wel weer gratis het nieuwe... Beste klant, bedankt voor je waardering. Zoals je op onze website kunt lezen zijn de retour kosten altijd voor je eigen rekening. Als je het artikel wilt ruilen sturen wij wel weer gratis het nieuwe artikel naar je toe. Onze marges zijn te laag om het retourneren ook nog eens gratis aan te bieden.

Koen

Schoenen gekocht. Order snel en efficiënt afgehandeld. Niets op aan te merken.

Leonie van der Velden

Goeie kwaliteit, snelle levering. Jurk zoals op de foto.
Helaas klopt de maat niet helemaal.
116-122 is te klein voor meisje die kledingmaat 116 heeft.
Je mag uitgaan dat maten...
Goeie kwaliteit, snelle levering. Jurk zoals op de foto.
Helaas klopt de maat niet helemaal.
116-122 is te klein voor meisje die kledingmaat 116 heeft.
Je mag uitgaan dat maten kloppen.
Nu helaas weer retour sturen dit is niet gratis.

Reactie Spaanse Jurk NL / Prinsessenjurken.com:

Beste klant, bedankt voor de waardering. De kledingmaten op onze website zijn echter slechts een richtlijn. Wij adviseren je altijd ons maatadvies te hanteren. Om de juiste maat jurk te bestellen,... Beste klant, bedankt voor de waardering. De kledingmaten op onze website zijn echter slechts een richtlijn. Wij adviseren je altijd ons maatadvies te hanteren. Om de juiste maat jurk te bestellen, vermelden wij alle lengte maten van de jurken op onze website. Wij raden je dan ook aan om de lengte van de jurk, gemeten vanaf de schouder, bij het kind na te meten. Dit om teleurstellingen te voorkomen.

Goed, alleen nog niets gehoord over teruggestuurd product, we hebben een andere mast besteld, levering was super

Franca van Grunsven

Keurig op tijd geleverd en een mooi product

An Stoltenborg

Zag er betrouwbaar uit en dat bleek te kloppen

Helaas valt de jurk erg klein. De cape is wel erg leuk

Dineke Oosterveld

De schoentjes zijn prima. Mijn kleindochter en ik waren wat teleurgesteld dat de gratis haarband (bij een aankoop van 40 euro) er niet bij was. De schoentjes kosten 39,95 ... De levering via GLS was... De schoentjes zijn prima. Mijn kleindochter en ik waren wat teleurgesteld dat de gratis haarband (bij een aankoop van 40 euro) er niet bij was. De schoentjes kosten 39,95 ... De levering via GLS was laat; Niet op de beloofde volgende dag maar uitgesteld en pas 4 dagen later geleverd.

Reactie Spaanse Jurk NL / Prinsessenjurken.com:

De schoentjes zijn in de aanbieding gekocht voor 34,95. Het totaal kwam niet op 40,-- waardoor de haarband niet is meegeleverd.
Vervelend dat GLS vertraging heeft gehad in de levering waar wij...
Vervelend dat GLS vertraging heeft gehad in de levering waar wij helaas geen invloed op hebben .