Lieke

Snelle levering, fijne service en prettig mail contact

Anne

Maataanduiding van de jurken is niet erg helpend bij het kiezen van de maat. Er staat dat de lengte van het kind leidend is. Echter is mijn dochter 132 cm en is maat 128-134 wel goed qua lengte maar... Maataanduiding van de jurken is niet erg helpend bij het kiezen van de maat. Er staat dat de lengte van het kind leidend is. Echter is mijn dochter 132 cm en is maat 128-134 wel goed qua lengte maar in de breedte echt heel erg veel te breed. Ruim 15 cm te breed in de taille, wat niet staat bij het model jurk. We gaan de jurk terugsturen en maat 116-122 bestellen en hopen dat deze niet zo breed is. Zonde van de retourkosten en nogmaals verzendkosten. En beetje jammer ook dat we zelfs enkele weken hebben gewacht met bestellen omdat 128-134 niet op voorraad was en maat 116-122 wel. Dus we hebben helaas pindakaas ook voor niets zo lang gewacht. Een betere breedtemaat aanduiding zou wel fijn zijn!
De jurk verder is helemaal zoals het plaatje en de kwaliteit die je voor deze prijs verwacht. De jurk die we ooit in maat 104-110 hebben gekocht is jarenlang meegegaan. De kwaliteit lijkt nog hetzelfde

Levering en product naar verwachting. Gaat wel erg snel kapot helaas

Atie Molenaar

Prima goede service

Ria

Prima levering, snel en netjes verpakt

Liliane

Fijn en groot assortiment, snelle en correcte levering.

Victoria

Heerlijk zo'n Spaanse waaier