Voor alleen een bestelling van 4 kaarten is €*** verzendkosten best flink. Maar verder keurig afgehandeld.

Reactie Spaanse Jurk Nederland:

De verzendkosten voor de 4 kaarten bedragen 3,99 euro aangezien deze in een doosje naar u zijn verzonden. Team Spaansejurk.nl

Het product is van mooie kwaliteit. Echter kwam de jurk niet op tijd toe. Hadden speciaal jullie site gekozen omwille van de 2 werkdagen levertermijn. De jurk is uiteindelijk pas op woensdagnamiddag... Het product is van mooie kwaliteit. Echter kwam de jurk niet op tijd toe. Hadden speciaal jullie site gekozen omwille van de 2 werkdagen levertermijn. De jurk is uiteindelijk pas op woensdagnamiddag na 15u00 bij ons toegekomen. Verjaardagsfeest van het vriendinnetje startte om 14u00, ze heeft haar nieuwe jurk dus nog niet kunnen dragen.

Reactie Spaanse Jurk Nederland:

GLS levert normaal gesproken voor 98 % de volgende dag (ook in België). Helaas heeft uw pakketje er 1 dag langer over gedaan. Onze excuses voor het ongemak. Team Spaansejurk.nl

Maatadvies op website was prima.Snelle levering conform afspraak.

Heb eerst de verkeerde artikel gekregen. Na een telefoontje meteen de volgende dag de goede bestelling. gekregen. Goede servce.

Snelle bezorging en goede kwaliteit! Mijn meiden kregen zoveel complimenten over dun prinsessenjurken.

Snel bezorgd netjes verpakt in een doos en ze zien er geweldig uit