Narda van Gooswilligen

Snelle levering. Het prijsverschil met intertoys is echter veel te groot. Bij jullie betaalde ik 19.95 euro (afgeprijsd van 29,95?????) voor de Elsa verkleedset en in de intertoys winkel 4.95!!!!... Snelle levering. Het prijsverschil met intertoys is echter veel te groot. Bij jullie betaalde ik 19.95 euro (afgeprijsd van 29,95?????) voor de Elsa verkleedset en in de intertoys winkel 4.95!!!! Dit prijsverschil is veel te groot. Ik voel me bekocht!!!! Niet netjes.

Reactie Spaanse Jurk NL / Prinsessenjurken.com:

Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen om uit te leggen dat Intertoys wellicht een andere kwaliteit levert of een lagere inkoopprijs heeft. Hier kunnen wij helaas u verder niet mee helpen en... Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen om uit te leggen dat Intertoys wellicht een andere kwaliteit levert of een lagere inkoopprijs heeft. Hier kunnen wij helaas u verder niet mee helpen en zien het artikel retour komen.

Keurige levering

monique

Mooie producten. Alleen de maten is een beetje zoeken. Perfecte levering

Goede kwaliteit van de producten en vlotte levering.

Top, mooie jurk snelle verzending

Vandenthoren

Goede ervaring. De website verwittigde dat er vertragingen konden zijn (en die waren er ook) maar voor de rest heel vlot verlopen en een persoonlijke touch in de vorm een kaartje in de doos PLUS... Goede ervaring. De website verwittigde dat er vertragingen konden zijn (en die waren er ook) maar voor de rest heel vlot verlopen en een persoonlijke touch in de vorm een kaartje in de doos PLUS extra hakjes erbij. ZO HOORT HET !

G. Kuipers

Snel en correct

M.S

Mooie jurk en snelle levering