Wendy

Snelle verzending, de jurk was prachtig. Zou zeker weer een aankoop doen bij deze winkel.

Mooie jurken en schoenen. Nette klantenservice. Erg prijzig om iets retour te sturen, dat is jammer.

Lida Elstgeest

In eerste instantie kreeg ik niet de schoenen die ik had besteld. Maar na 1 telefoontje kreeg ik de dag erna de goede schoenen gratis binnen. Twerwijl ik de andere schoenen nog niet eens had... In eerste instantie kreeg ik niet de schoenen die ik had besteld. Maar na 1 telefoontje kreeg ik de dag erna de goede schoenen gratis binnen. Twerwijl ik de andere schoenen nog niet eens had teruggestuurd. Hele goede, snelke service.

Sonja overtoom

Judith

Snelle levering, leuke artikelen

Dorien Doorn van

Prima , snelle levering

Prima,snelle levering

Perfect. Voor de tweede keer hier een bestelling geplaatst. Levering is snel, jurken zijn erg mooi en van goede kwaliteit.

Tevreden met de jurk, maar de aankoop was beschadigd. Het lusje voor het knoopje van de sleep hing los en is gewoon zo verzonden naar ons. De sleep hebben we dus niet kunnen gebruiken op de verjaardag

Reactie Spaanse Jurk NL / Prinsessenjurken.com:

Beste klant, bedankt voor de waardering. Wij hadden dit graag van je vernomen om het op te lossen en vragen je vriendelijk contact met ons op te nemen. Team Spaansejurk.nl