Chantal

Helaas nog niet in huis

Reactie Spaanse Jurk NL / Prinsessenjurken.com:

Beste klant, bedankt voor de waardering. Wij zien in de tracking dat je bij levering niet thuis was. Je kunt een nieuwe afspraak voor bezorging maken. Team Spaansejurk.nl

Sjofiah

Snelle levering, jurk goede kwaliteit . Onze kleindochter was super blij met deze mooie prinsessenjurk op haar 3e verjaardag.

Chris

Mooie prinsessen jurkjes

Ik had een enorm goede ervaring! Waar er bij het uitpakken van de schoenen, ondanks zorgvuldigheid vanuit hen bij de verzending, toch helaas een kras op de hak zat, werd er écht naar me geluisterd... Ik had een enorm goede ervaring! Waar er bij het uitpakken van de schoenen, ondanks zorgvuldigheid vanuit hen bij de verzending, toch helaas een kras op de hak zat, werd er écht naar me geluisterd en een mooie passende oplossing gevonden. Ze begrepen dat ik een puntgaaf exemplaar wilde als cadeautje voor mijn nichtje van vijf. Daar voor alle lof! Verder vind ik dat ze een zeer uitgebreid assortiment hebben en dat de schoenen van goede kwaliteit zijn.

Reactie om te checken of notificatie werkt

Aardige behulpzame medewerkers aan de telefoon. Product teleurstellend. Plakselvekken op de waaiers.
Bezorging herhaaldelijk niet correct.

Reactie Spaanse Jurk NL / Prinsessenjurken.com:

Beste klant, bedankt voor de waardering. Wij hebben telefonisch contact met je opgenomen. Vervelend dat de levering met GLS niet naar tevredenheid is verlopen. Team Spaansejurk.nl

Ik heb geen ervaring. Het pakketje is nooit aangekomen.

Reactie Spaanse Jurk NL / Prinsessenjurken.com:

Beste klant, bedankt voor de waardering. Wij zien in de tracking dat het pakket de volgende dag is afgeleverd. Zou je eens bij je naaste buren willen informeren of het pakket daar wellicht is... Beste klant, bedankt voor de waardering. Wij zien in de tracking dat het pakket de volgende dag is afgeleverd. Zou je eens bij je naaste buren willen informeren of het pakket daar wellicht is afgegeven. Team Spaansejurk.nl

R. Koopman

Supersnelle levering van een mooi product