Heel goed, klantenservice coulant. Mijn rok was te groot, maar die ontving ik zonder kaartje, mag toch retourneren.

Sylwia Kozlowska

Prachtige jurk! Super kwaliteit!

Karina

Werken ook samen met bol.com, zo gevonden en geen spijt van. Zeer mooie kleding en accessoires

Mieke

Levering te laat en kleedje na 1x dragen al kapot

Reactie Spaanse Jurk NL / Prinsessenjurken.com:

Beste klant, wil je contact op nemen met onze Klantenservice hierover? Team Spaansejurk.nl

De jurk was binnen 5 min stuk doordat mijn kind ging dansen en het aan de aanbevolen glitterschoenen bleef hangen en scheurde. Het ziet er wel heel mooi uit en de prijs was betaalbaar. Toch had ik... De jurk was binnen 5 min stuk doordat mijn kind ging dansen en het aan de aanbevolen glitterschoenen bleef hangen en scheurde. Het ziet er wel heel mooi uit en de prijs was betaalbaar. Toch had ik voor meer kwaliteit gekozen omdat mijn kind nu tot carnaval moet wachten totdat de jurk weer aankan omdat ik niet wil dat hij zo erg scheurd dat hij helemaal niet meer aan kan.

Reactie Spaanse Jurk NL / Prinsessenjurken.com:

Beste klant, wat vervelend dat het kind met de jurk achter de hak van de glitter schoenen is blijven hangen. Dan is de jurk qua lengte te groot (lang) gekocht. Helaas kunnen wij je hier niet in... Beste klant, wat vervelend dat het kind met de jurk achter de hak van de glitter schoenen is blijven hangen. Dan is de jurk qua lengte te groot (lang) gekocht. Helaas kunnen wij je hier niet in tegemoet komen aangezien dit gebruiksschade betreft. Team Spaansejurk.nl

S.

Snelle levering, prachtige jurken!

jacobs

Zeer goed zoals beschreven de aankoop

ManBesteltVoorKleinDochter

Goed, d.w.z. wat besteld snel geleverd en absoluut van de verwachte/beloofde kwaliteit