Eenvoud van reserveren
7.8/10
Faciliteiten
Arrangement/ entree

Buur

Vandaag heerlijk gerelaxed in een ongekend rustig Spa Zuiver. Vrij groot minpunt: je kunt er niet echt lekker eten. Bijna alle vegetarische gerechten worden bestrooid met gigantische brokken... Vandaag heerlijk gerelaxed in een ongekend rustig Spa Zuiver. Vrij groot minpunt: je kunt er niet echt lekker eten. Bijna alle vegetarische gerechten worden bestrooid met gigantische brokken jackfruit. Ik had trek in de heerlijke uitsmijter die voorheen op de kaart stond. Nu nam ik uit arrenmoede de vegetarische curry: echt vies: de brokken jackfruit als hondenbrokken over de curry. Wel gemeld bij de receptie dat de goede uitsmijter terug moet op de kaart: mag best duurder, liever een lekker maar duur gerecht dan een duur maar smerig gerecht. De bonbon bij de koffie was wél lekker!

Positieve punten tijdens je bezoek

Het personeel is altijd super aardig!

Verbeterpunten of suggesties

De kaart: de kwaliteit van het eten moet echt beter: ook mijn niet-vegetarische partner eet niet lekker bij jullie.

Ariena van Wageningen

Prima verblijf voldoende rust en ruimte

Heerlijk rustig en overzichtelijk

Geen suggesties

Sandra Kemna

Heerlijke, ontspannen dag in een mooie sauna

Positieve punten tijdens je bezoek

Erg mooie sauna met ruime, mooie sauna's. Heerlijk buitenbad. Relaxte bubbelbaden, mooie doucheruimtes, lekker stoombad met echt goede, warme stoom (dat heb ik wel eens anders ervaren bij andere... Erg mooie sauna met ruime, mooie sauna's. Heerlijk buitenbad. Relaxte bubbelbaden, mooie doucheruimtes, lekker stoombad met echt goede, warme stoom (dat heb ik wel eens anders ervaren bij andere sauna's), mooi onderhouden tuin met veel groen en een gezellig restaurant met zeer vriendelijk personeel. Jammer dat er door corona nog geen opgietingen waren, die had ik ook graag meegemaakt maar wij komen zeer zeker terug!

Verbeterpunten of suggesties

Prijzen in de horeca zijn vrij hoog. Mag iets meer keuze op de menukaart voor wat schappelijkere prijzen. Ook het parkeergeld vind ik vreemd en ook nog behoorlijk duur, als je langer dan 5 uur... Prijzen in de horeca zijn vrij hoog. Mag iets meer keuze op de menukaart voor wat schappelijkere prijzen. Ook het parkeergeld vind ik vreemd en ook nog behoorlijk duur, als je langer dan 5 uur blijft, is het 15 euro. Dat moet je dus eigenlijk bij je entreeprijs optellen. Het is de eerste sauna die ik ken in Nederland, en we gaan echt al 15 jaar minimaal 1 keer per maand een hele dag ergens in Nederland naar de sauna, waar je parkeergeld moet betalen.

Romilde

6 maart lag ik net 10.min in de sauna ,toen we vriendelijk verzocht werden allemaal naar huis te gaan vanwege de corona. Iedereen ook de medewerkers waren met stomheid geslagen.
Gelukkig na...
Gelukkig na bijna 3 maanden kunnen we weer, en EERLIJK wat heb ik dit gemist..
Als iemand me vroeg hoe t ging riep ik altijd dat ik het sporten en zuiver zo erg miste.
Mijn rustpunt in mijn soms zo vreselijk drukke leven.
ALLES zag er perfect uit , buiten was alles super strak en er heerste een fijne zweer .
De horeca medewerkers waren ook super blij en enthousiast..
Ik denk dat we toch iets geleerd hebben door de corona... meer Genieten.
Suc6 Romilde

Positieve punten tijdens je bezoek

Goed verzorgd , duidelijke corona maatregelen, enthousiaste en blije medewerkers .

Nvt

Irma Jansen

Is zoals verwacht, prima ge-organiseerd, minder gasten door corona, vervelend voor spa zuiver, maar voor mij als sauna liefhebber n genot, ook de rituelen waren weer héérlijk, kortom het GROTE... Is zoals verwacht, prima ge-organiseerd, minder gasten door corona, vervelend voor spa zuiver, maar voor mij als sauna liefhebber n genot, ook de rituelen waren weer héérlijk, kortom het GROTE GENIETEN is weer mogelijk.

Positieve punten tijdens je bezoek

Rust, hygiëne en respectvol naar de andere sauna liefhebbers

Particulier

Ben gisteren 4-7-2020 naar Spa zuiver geweest mijn complimenten alles goed geregel ivm Corona!!
Enige min punt dat de bezoekers zich niet houden aan het aantal mensen in de bubbelbad, zo jammer omdat het duidelijk is aangegeven. Bezeoekers let daar aub op. Ook een aanrader voor Spa zuiver om de boven bar open te gooien dat je daar ook een drankje kunt drinken
Verder alles top!! Kom zeker terug????

Positieve punten tijdens je bezoek

Duidelijk looproute aangeven ivm Corona deuren open voor naar binnen en naar buiten lopen

Verbeterpunten of suggesties

Vaker de deurkrukken schoonmaken van de deuren

Rocva

Heerlijk na drie maanden weer naar Zuiver. Goed georganiseerd al met al met vanwege de 1,5 meter.

Positieve punten tijdens je bezoek

De nieuwe sauna buiten; prachtige muziek

Verbeterpunten of suggesties

Jammer even geen opgietingen in Coronatijd. Zorg voor t klankschaalconcert dat mensen reserveren van te voren. Zo dat je geen gedoe krijgt in de rij vanwege beperkt aantal deelnemers.

spa zuiver

Alles tiptop georganiseerd en duidelijk aangegeven. Na de lockdown meteen de eerste de beste gelegenheid genomen om weer heerlijk naar de sauna te gaan en naar volle tevredenheid.
Alles tiptop georganiseerd en duidelijk aangegeven.
Persoonlijk heel blij ook met het gereduceerde aantal gebruikers en vooral ook “ beleefde en positieve “ gebruikers.

Positieve punten tijdens je bezoek

goed georganiseerd, blije medewerkers (wederzijds) en schoon.

Verbeterpunten of suggesties

ben zelf positief, maar wil u wel waarschuwen dat zicht houden (controle) op verloop en gang van zaken noodzakelijk blijft, zowel bij jongeren ,maar ook bij ouderen. (het recht hebben op?)

Emma

Prima plek. Prijs/ kwaliteit verhouding niet in orde.

Schoon

Verbeterpunten of suggesties

In gehuurde badjassen/ handdoeken zitten gaten. Verder zijn er relatief weinig sauna’s en is het erg druk.

Ida klepper gereserveerd doir kuilboer

Wij zijn zondag geweest en het was weer een geweldige beleving ,helemaal top. Opgieting geweldig. Allen wil ik jullie er op attenderen om iets vaker wat mensen rond te laten lopen, in het kleine... Wij zijn zondag geweest en het was weer een geweldige beleving ,helemaal top. Opgieting geweldig. Allen wil ik jullie er op attenderen om iets vaker wat mensen rond te laten lopen, in het kleine warme bad bij de deur lagen n.l. langere tijd een stel boven op elkaar elkaar enorm aan het zoenen en de rest loog er niet om. H G. Isa Kleppet

Schoon en gewoon goed.

Vaker mensen laten rondkijken