Eenvoud van reserveren
7.8/10
Faciliteiten
Arrangement/ entree

Christian

Heerlijk dat de sauna weer open is. Looprichtingen zijn duidelijk aangegeven als ook aantal personen dat per sauna of andere ruimte toegestaan is. Het was vrij rustig wat op zich lekker was zodat je... Heerlijk dat de sauna weer open is. Looprichtingen zijn duidelijk aangegeven als ook aantal personen dat per sauna of andere ruimte toegestaan is. Het was vrij rustig wat op zich lekker was zodat je op geen enkel moment met teveel mensen in dezelfde ruimte bent. Heerlijke middag gehad zoals altijd! Top.

Positieve punten tijdens je bezoek

Alles duidelijk aangegeven. Looproutes, aantal gasten per ruimte. Lekker rustig.

Verbeterpunten of suggesties

Opgietingen weer opstarten. Maar daar kan Zuiver niets aan doen.

Markus Bleeker

Fijn dat de sauna weer open is. Fijn ook minder drukte.
Fijn de nieuwe loungebedden.
Graag weer zsm opgietingen.

Nieuwe loungebedden.
Minder drukte.

Verbeterpunten of suggesties

Zsm graag weer opgietingen.

Irma Jansen

Ik word bedankt voor mijn (sauna)bezoek maar IK wil het voltallige personeel bedanken dat ik weer als vanouds (voor corona) kan genieten van mijn sauna bezoek (ondanks of dankzij de aangepaste... Ik word bedankt voor mijn (sauna)bezoek maar IK wil het voltallige personeel bedanken dat ik weer als vanouds (voor corona) kan genieten van mijn sauna bezoek (ondanks of dankzij de aangepaste regels ?).

Positieve punten tijdens je bezoek

Orde, rust en hygiëne top

Verbeterpunten of suggesties

Vanwege corona 'klankschalen' in de yoga ruimte waar het 'koud' is, wellicht even aanraden aan de deelnemers om n badjas aan te doen.

Tjeu Borremans

Lekker ontspannen!

Positieve punten tijdens je bezoek

Heerlijk ontspannen in mooie sauna’s, duidelijke bewegwijzering ivm Corona maatregelen. Iedereen houdt er goed rekening mee. Complimenten voor het personeel!

Verbeterpunten of suggesties

De menukaart mag wel meer creatiever worden met name voor vegetariërs.

Herman van Temmen

Top hoe hier met de huidige covid19 situatie wordt omgegaan. Super

Aanpassingen die zijn gedaan

Bondarenko

12-07 voor het eerst in 4 maanden naar SPA geweest. Hamam geboekt. De behandelaar Rob was gewoon geweldig! gentel, zorgvuldig en zeer professioneel. bedankt Rob. Bedankt SPA Zuiver.

schoon, comfortabel

misschien 5 riet kaart is een idee? was heel handig

Mathijs

Fijne (post COVID) sauna-ervaring!

Positieve punten tijdens je bezoek

Er is duidelijk aangegeven wat looproutes en maximum aantallen in baden en sauna's zijn, terwijl het ook rustig en ongedwongen blijft aanvoelen.

Verbeterpunten of suggesties

Soms gaan mensen in baden liggen zodat geen 1,5m afstand mogelijk is. Je zou de ligplekken in de baden bij de ingang kunnen markeren.

Heerlijk

Positieve punten tijdens je bezoek

Het was lekker rustig en genoeg ruimte. Super lekker gegeten.

Goed eten

Geen bedrijf

Ben gisteren zaterdag 11 juli met mijn vriendin naar de sauna gegaan was weer heerlijk alles goed geregeld. 1.5 meter afstand top sauna schoon en groot
Enige minpunt de gasten houden zich niet...
Enige minpunt de gasten houden zich niet aan de aantallen in de bubbelbaden
Zo jammer terwijl het is aangegeven
Tip voor Spa misschien zij de aantallen niet goed aangeven want in de eerste instantie had ik dat ook niet gezien .ik werd duidelijk gemaakt door mijn vriendin. (Bubbelbaden)!!!

Schone wellness

Aantallen bubbelbaden duidelijker aangeven

Carola

Fijne en erg mooie sauna! Heerlijk rustig!

Positieve punten tijdens je bezoek

Prettige sfeer, rustig, schoon.

Verbeterpunten of suggesties

De keuken was al gesloten om 20:30.