Je aankoop wordt beschermd

8.3/10
Arrangement/ entree
Restaurant

Tom

Na lange tijd weer eens naar Spa Zuiver gegaan, weer lekker relaxted

Positieve punten tijdens je bezoek

Douches waren sinds ons vorige bezoek gelukkig vervangen

Verbeterpunten of suggesties

Scrubzout buiten is niet echt handig, bij 5 graden buiten is scrubben toch een uitdaging (aangezien je dat niet direct doet als je een sauna uitkomt) het zou fijn zijn als in 1 van de douche ruimtes het scrubzout staat.

Dominique

Weer een heerlijke dag in Spa zuiver gehad. Wij zijn een dagdeel geweest en hebben genoten van een heerlijke opgieting. Dr sauna’s zijn goed van temperatuur. De beschrijvingen kloppen en er is...

scrubzout en opgieting

Verbeterpunten of suggesties

Restaurant moet gereserveerd worden. Dat ontneemt mij de zin om er naar toe te gaan. Misschien extra ruimte voor simpele drankjes en (gezonde)hapjes creëren?

Samen met vriendin geweest en weer een heerlijke middag gehad. Fijne rustige sfeer, vriendelijke medewerkers en het was gezellig druk. We hebben genoten.

Positieve punten tijdens je bezoek

Goede sfeer, uitdelen van de schubjes bij de douches, lekker.

Verbeterpunten of suggesties

Wat een geklier met die lockers! Er moest telkens een medewerker aan te pas komen om die dingen open te kunnen maken. Even een monteur bij laten komen. Was de vorige keer ook al.

Paul

Bezoek aan de sauna met gemengde gevoelens, sauna en op gietingen erg fijn.
Maar de service in het restaurant viel wederom weer tegen. De keuken is op zijn zachts gezegd niet heel
...

Positieve punten tijdens je bezoek

Personeel bij de sauna's erg vriendelijk en professioneel.
Wij bezochten juist uw sauna de afgelopen jaren frequent vanwege deze inzet.

Verbeterpunten of suggesties

Wat mij betreft direct de kok vervangen voor een professional die weet hoe je met de klanten wensen om moet gaan.
Iemand die begrijpt wat dienst verlening is en snapt dat de klant er uit eindelijk voor zorgt dat het salaris betaald kan worden. Gezien het aantal bezoekers van deze sauna door de jaren heen valt er zeker nog wat te verbeteren.

Was vroeger leuk en ontspannnen, maar sinds er met badkleding de sauna in mag trekt dat ook een heel ander publiek jammer!!

Kevin

Prachtig sauna. Gisteren voor het eerst geweest samen met mijn vriendin en we waren echt onder de indruk. Eten was ook heel erg lekker. Alleen veel heren die deze sauna alleen bezoeken en uren op de...

Mooi groot en schoon

Meer toezicht op “hete stellen “

Altijd n heerlijke dag. Fijne sauna s etc ,heerlijke opgietingen en heerlijk eten. Kortom prima zowel in de winter als in de zomer.

Positieve punten tijdens je bezoek

Wij vinden het personeel bij de bar en restaurant zeer klantvriendelijk

Ik zou het niet weten

Heerlijke plek met veel verschillende sauna's. Het grote bubbelbad buiten blijft mijn favoriet. Goede service en lekker eten in het restaurant en op de andere lounge plekken.

Positieve punten tijdens je bezoek

Ondanks dat het druk was op zondag, hebben we overal gebruik van kunnen maken.

Verbeterpunten of suggesties

Conditioner bij de douches zou perfect zijn. Het zwembad vond ik net iets te koud, vooral het buitengedeelte. Het zou lekkerder zijn als dat iets warmer is.

petra

Woon om de hoek, dus altijd heerlijk even relaxen! :-)

Positieve punten tijdens je bezoek

ja ik vond achterin buiten weer grote bakken met scrubzout!!! top!!!

Verbeterpunten of suggesties

ik zou als je binnenkomt, die stilwater baden weghalen....die plekken zijn uitstekend geschikt voor andere activiteiten waar meerdere plezier aan kunnen hebben.

Rina

Wij komen hier vrij regelmatig,en altijd naar tevredenheid

Positieve punten tijdens je bezoek

Altijd die heerlijke opgieting , en deze keer een fantastiche massage van liesbeth.