Eenvoud van reserveren
7.8/10
Faciliteiten
Arrangement/ entree

Arkan

Het is altijd heel leuk om te ontspannen

Positieve punten tijdens je bezoek

De zwembad en sauna waren heel schoon + De receptionisten waren heel vriendelijk en respectvol

Verbeterpunten of suggesties

1. Ik heb via de site paar keertje geprobeerd om te reserveren een keer ging het lukken na 15 minuten
2. Als je 2 minuten te laat bent voor de opgieten sauna dan mag je niet meer binnen , jammer

Johanna

Het was weer heerlijk! En met opgietingen!! Zorgvuldig georganiseerd met voldoende afstand. TOP!

Opgietingen. Zorgvuldig georganiseerd

Anna Noordervliet

Fijne sauna om lekker te zijn!

Positieve punten tijdens je bezoek

De verschillende sauna’s & mooie omgeving

Verbeterpunten of suggesties

De platform zak moet gebruiken in de sauna wordt niet gerecycled.

Esther

Prachtig accommodatie, heerlijke sauna.
Genoten van een heerlijke avond.

Positieve punten tijdens je bezoek

Vriendelijk welkom, welkoms tasje ivm Corona omdat het restaurant dicht is. Een appeltje, flesje water en een reep.

Verbeterpunten of suggesties

De plattegrond, moest zoeken waar ik de sauna maar mijn keuze kon vinden.

Patricia

Ik kom hier al jaren. De sauna’s zijn heerlijk. Het goodie pakket was een goed idee alleen veel ste weinig als je er de hele dag bent. Horeca moest dicht zijn maar een afhaal punt had buiten ook... Ik kom hier al jaren. De sauna’s zijn heerlijk. Het goodie pakket was een goed idee alleen veel ste weinig als je er de hele dag bent. Horeca moest dicht zijn maar een afhaal punt had buiten ook gekund. Dan zet je ook nog wat om en je besteld het via een afhaal app. Ik had ook een ontspanning massage geboekt bij een meneer die er niet bepaald zin in had. Het was oké maar het leek meer op een sportmassage. Normaal ben ik altijd tevreden maar dit keer viel het allemaal wat tegen.

Positieve punten tijdens je bezoek

Chocolade stoombad was leuk en de Cubaanse opgieting

Verbeterpunten of suggesties

Als je een ontspanning massage boekt wil je dat ook graag. En met liefde gedaan. Niet omdat het moet.

Serge

Prettig ervaren, kom voor het eerst. Wil je graag ontspannen voor een dag kun je genieten bij Spa Zuiver. Helaas jammer ivm Corona dat de restaurant gesloten is.

Positieve punten tijdens je bezoek

Duidelijk uitleg, inzicht op alle faciliteiten

Nvt

Ida Hoonhout

Goede ervaring zeker nu in de coronatijd! Je wordt echt verwend met crèmes, opgieting en dergelijke. Super schoon, op elke sauna staat met hoeveel personen je deze kan bezoeken, heel coronaproef... Goede ervaring zeker nu in de coronatijd! Je wordt echt verwend met crèmes, opgieting en dergelijke. Super schoon, op elke sauna staat met hoeveel personen je deze kan bezoeken, heel coronaproef allemaal. Het is hierdoor rustiger. Wij hebben intens genoten van de buiten sauna met haardvuur ( daarvoor hoef je niet op wintersport ) van de muziek bij de opgieting ( daar voor hoef je niet naar Portugal ). We boffen met ZUIVER!!!

Zie boven

Verbeterpunten of suggesties

Prijzig! Maar een cadeau aan jezelf!

Houda

Geweldig!!

Geweldig!!

Een beetje aan de prijzige kant maar het is zo je geld waard. Ik heb enorm genoten van de hele ervaring, super vriendelijke medewerkers en ben echt tot rust gekomen. Absoluut van herhaling vatbaar!!

De klantvriendelijkheid

Verbeterpunten of suggesties

Wellicht het verschaffen van abonnementen?

Jonathan Whyte

Excellent facilities and very clean. Service with a smile, and although all the signs are in Dutch you can still make them out. Total relaxation in a great location surrounded by trees.

Positieve punten tijdens je bezoek

Clean and the saunas were set at a perfect temperature

Verbeterpunten of suggesties

Complimentary towels and more water fountains to fill up your bottle would have been an improvement

Janssen

Erg schoon en heerlijk rustig

Rust en ruimte

Verbeterpunten of suggesties

Prijs voor de wellness is volgens mij wel erg gestegen.