Eenvoud van reserveren
7.8/10
Faciliteiten
Arrangement/ entree

Lydia

Heerlijke sauna dag wij hebben genoten, een aanrader

Schoon en ruim complex

Verbeterpunten of suggesties

Vrij kleine menu kaart wel prijzig

Reactie Spa Zuiver:

Beste Lydia,
Beste Lydia,
Bedankt voor het geven van je beoordeling. Fijn om te lezen dat je alles als schoon hebt ervaren. We willen je daarnaast ook bedanken voor het geven van je feedback. We zullen je feedback gebruiken om onze dienstverlening verder te verbeteren.
Hopelijk mogen wij je snel weer verwelkomen in onze spa!

Henk en Jolanda

Fijn om er weer te zijn, Corona-maatregelen helder aangegeven.

Positieve punten tijdens je bezoek

Vriendelijk en attent personeel. Voldoende ruimte op ligweide om afstand te houden.

Verbeterpunten of suggesties

Ontsmettingsmiddelen ook op de toiletten. Gasten aanspreken op niet naleven Corona-regels.

Reactie Spa Zuiver:

Beste Henk & Jolanda,
Beste Henk & Jolanda,
Bedankt voor het geven van een beoordeling. Fijn om te lezen dat jullie weer een bezoek hebben gebracht aan onze spa. We willen jullie daarnaast ook bedanken voor het geven van je feedback. We zullen jullie feedback gebruiken om onze dienstverlening verder te verbeteren.
Hopelijk mogen wij jullie snel weer verwelkomen in onze spa!

Hans

Een heerlijke dag gehad nu het weer kan/mag.

alles

Louise en Henk

Heerlijke dag geweest, hadden graag nog een massage gewild maar helaas zat vol. Ik ben wel blij met het feit dat men maar 1/3 van het aantal bezoekers mag hebben! Jammer voor de ondernemer, wel fijn... Heerlijke dag geweest, hadden graag nog een massage gewild maar helaas zat vol. Ik ben wel blij met het feit dat men maar 1/3 van het aantal bezoekers mag hebben! Jammer voor de ondernemer, wel fijn voor de bezoeker! ;-)

Kwaliteit hoog

Verbeterpunten of suggesties

meer of ruimere massage mogelijkheden!

D.L

Triest

Verbeterpunten of suggesties

Gratis entree verjaardag terug, Leren koken, koks laten komen uit Loetje of Sanadome, na alle kritieken nog geen verbetering.

Johanna

Het was een heerlijke relax-dag met veel rust en een plezierig aantal mede bezoekers

Positieve punten tijdens je bezoek

Heb genoten van de rust en het buitenleven in Spa Zuiver!! Het opgieten miste ik wel, maar de klank- sessie maakte veel goed

Verbeterpunten of suggesties

Geen ben zeer tevreden huiswaarts gegaan

Annemiek

We hadden alleen koffie verkeerd besteld en die is erg lekker.

Positieve punten tijdens je bezoek

Fijn na Corona tijd weer spa dag te hebben genoten, alles was superschoon en rustig.

Verbeterpunten of suggesties

Goed dat alleen dinsdag nog een badkledingdag is.

Martin

High class wellness! Echt alles was top en heerlijk genoten, van de wellness en alle voorzieningen, massage en het eten! Dit alles ondanks de corona maatregelen!

Positieve punten tijdens je bezoek

Zeer gastvrije dames bij de receptie/entree en top bediening in het restaurant. Daarnaast was alles echt schoon en hygiënisch, echt complimenten voor onderhoudspersoneel.

Jozef

Afgelopen woensdag was alweer de 3de keer naar Spa Zuiver. Het was een heerlijke dag. Genietend van de verschillende sauna’s en andere activiteiten. De tuin zag er mooie verzorgd uit. Begrijpelijk... Afgelopen woensdag was alweer de 3de keer naar Spa Zuiver. Het was een heerlijke dag. Genietend van de verschillende sauna’s en andere activiteiten. De tuin zag er mooie verzorgd uit. Begrijpelijk maar jammer dat het nu een uur later open is. Ik hoop dat de sauna opgietingen binnenkort weer van start gaan. Dit wordt zeker gemist.

Positieve punten tijdens je bezoek

Het weer werkte goed mee ???. De sauna’s waren goed op temperatuur. Gastvrouwen waren weer gezellig gastvrij aanwezig. De tuin zag er verzorgd uit.
Uitchecken is flink verbeterd.

Verbeterpunten of suggesties

Indien mogelijk openingstijd weer herstellen naar 9.00u en natuurlijk weer opstarten van opgietingen.
Jammer dat de VakantieVeilingen zijn gestopt.

Rhode Slooten

Super, alles schoon en erg ontspannen! Ook merk je dat er tijdens dat het gesloten is onderhoud is geweest, alles weer netjes.

Positieve punten tijdens je bezoek

De hoeveelheid bezoekers en de schone sauna’s