Eenvoud van reserveren
7.8/10
Faciliteiten
Arrangement/ entree

Jozef

Afgelopen woensdag was alweer de 3de keer naar Spa Zuiver. Het was een heerlijke dag. Genietend van de verschillende sauna’s en andere activiteiten. De tuin zag er mooie verzorgd uit. Begrijpelijk... Afgelopen woensdag was alweer de 3de keer naar Spa Zuiver. Het was een heerlijke dag. Genietend van de verschillende sauna’s en andere activiteiten. De tuin zag er mooie verzorgd uit. Begrijpelijk maar jammer dat het nu een uur later open is. Ik hoop dat de sauna opgietingen binnenkort weer van start gaan. Dit wordt zeker gemist.

Positieve punten tijdens je bezoek

Het weer werkte goed mee ???. De sauna’s waren goed op temperatuur. Gastvrouwen waren weer gezellig gastvrij aanwezig. De tuin zag er verzorgd uit.
Uitchecken is flink verbeterd.

Verbeterpunten of suggesties

Indien mogelijk openingstijd weer herstellen naar 9.00u en natuurlijk weer opstarten van opgietingen.
Jammer dat de VakantieVeilingen zijn gestopt.

Rhode Slooten

Super, alles schoon en erg ontspannen! Ook merk je dat er tijdens dat het gesloten is onderhoud is geweest, alles weer netjes.

Positieve punten tijdens je bezoek

De hoeveelheid bezoekers en de schone sauna’s

Lisanne

Heerlijk, ontspannen!

Positieve punten tijdens je bezoek

Zoals altijd; schoon, fris, fijne sauna’s en een prettige bediening. De Coronamaatregelen zijn duidelijk zonder dat ze de sauna-ervaring beïnvloeden. In de sauna’s heb je ruimte genoeg. Er zijn... Zoals altijd; schoon, fris, fijne sauna’s en een prettige bediening. De Coronamaatregelen zijn duidelijk zonder dat ze de sauna-ervaring beïnvloeden. In de sauna’s heb je ruimte genoeg. Er zijn minder personen tegelijk aanwezig. Eigenlijk alleen bij de Bubbelbaden zit je snel aan de maximale hoeveelheid, maar die hebben we wel kunnen gebruiken.

Verbeterpunten of suggesties

De maximale aantallen per sauna/bad voor dit moment op de website noemen, dat was voor mij onduidelijk en daarom moeilijk in te schatten wat de maatregelen voor onze beleving zouden doen. Wat... De maximale aantallen per sauna/bad voor dit moment op de website noemen, dat was voor mij onduidelijk en daarom moeilijk in te schatten wat de maatregelen voor onze beleving zouden doen. Wat achteraf dus positief uitviel.

Christian

Heerlijk dat de sauna weer open is. Looprichtingen zijn duidelijk aangegeven als ook aantal personen dat per sauna of andere ruimte toegestaan is. Het was vrij rustig wat op zich lekker was zodat je... Heerlijk dat de sauna weer open is. Looprichtingen zijn duidelijk aangegeven als ook aantal personen dat per sauna of andere ruimte toegestaan is. Het was vrij rustig wat op zich lekker was zodat je op geen enkel moment met teveel mensen in dezelfde ruimte bent. Heerlijke middag gehad zoals altijd! Top.

Positieve punten tijdens je bezoek

Alles duidelijk aangegeven. Looproutes, aantal gasten per ruimte. Lekker rustig.

Verbeterpunten of suggesties

Opgietingen weer opstarten. Maar daar kan Zuiver niets aan doen.

Markus Bleeker

Fijn dat de sauna weer open is. Fijn ook minder drukte.
Fijn de nieuwe loungebedden.
Graag weer zsm opgietingen.

Nieuwe loungebedden.
Minder drukte.

Verbeterpunten of suggesties

Zsm graag weer opgietingen.

Irma Jansen

Ik word bedankt voor mijn (sauna)bezoek maar IK wil het voltallige personeel bedanken dat ik weer als vanouds (voor corona) kan genieten van mijn sauna bezoek (ondanks of dankzij de aangepaste... Ik word bedankt voor mijn (sauna)bezoek maar IK wil het voltallige personeel bedanken dat ik weer als vanouds (voor corona) kan genieten van mijn sauna bezoek (ondanks of dankzij de aangepaste regels ?).

Positieve punten tijdens je bezoek

Orde, rust en hygiëne top

Verbeterpunten of suggesties

Vanwege corona 'klankschalen' in de yoga ruimte waar het 'koud' is, wellicht even aanraden aan de deelnemers om n badjas aan te doen.

Tjeu Borremans

Lekker ontspannen!

Positieve punten tijdens je bezoek

Heerlijk ontspannen in mooie sauna’s, duidelijke bewegwijzering ivm Corona maatregelen. Iedereen houdt er goed rekening mee. Complimenten voor het personeel!

Verbeterpunten of suggesties

De menukaart mag wel meer creatiever worden met name voor vegetariërs.

Herman van Temmen

Top hoe hier met de huidige covid19 situatie wordt omgegaan. Super

Aanpassingen die zijn gedaan

Bondarenko

12-07 voor het eerst in 4 maanden naar SPA geweest. Hamam geboekt. De behandelaar Rob was gewoon geweldig! gentel, zorgvuldig en zeer professioneel. bedankt Rob. Bedankt SPA Zuiver.

schoon, comfortabel

misschien 5 riet kaart is een idee? was heel handig

Mathijs

Fijne (post COVID) sauna-ervaring!

Positieve punten tijdens je bezoek

Er is duidelijk aangegeven wat looproutes en maximum aantallen in baden en sauna's zijn, terwijl het ook rustig en ongedwongen blijft aanvoelen.

Verbeterpunten of suggesties

Soms gaan mensen in baden liggen zodat geen 1,5m afstand mogelijk is. Je zou de ligplekken in de baden bij de ingang kunnen markeren.