Eenvoud van reserveren
8.3/10
Arrangement/ entree
8.5/10

Moeder en dochter

Superfijne, relaxte, uitgebreide spa met zeer prettige, ontspannen sfeer; TOP!!!!

Positieve punten tijdens je bezoek

Relaxte sfeer, zeer vriendelijk personeel, heerlijke opgieting, goede service, uitstekende hygiene; zeer tevreden!!!

Patricia

Ik kom hier al jaren en altijd fijn gehad
Alleen laatste bezoek vond ik die vrouw van de receptie erg arrogant , heel jammer dit

Relaxe sfeer

Klantvriendelijkheid bij de receptie

Het was het net niet

Positieve punten tijdens je bezoek

Vriendelijk personeel en oplossingsgericht. Mooie spa met veel mogelijkheden.

Verbeterpunten of suggesties

Het hotel was het helaas net niet. Bij aankomst in de kamer lagen er nog vuile handdoeken op de grond, vlekken op de kussenslopen, de vloerbedekking vol vlekken en veel stof zoals op de nachtkastjes. Geen fris gevoel. Ligging van de kamers totaal ook niet prettig, het grenst direct aan een drukke parkeerplaats waardoor er veel geluid en totaal geen privacy is. Het hele verblijf de gordijnen dicht gehad.... Kamer is erg basic, wij missen koffie en thee faciliteiten. Vooral omdat dit nergens in het hotel te bestellen is. De enige eet/ drink gelegenheid is in de spa, waardoor je verplicht wordt in je badjas te dineren... Ook de WiFi werkte niet, 3 kanalen geprobeerd maar allen niet in staat om te verbinden.

Fijne sauna, schoon en prima eten

goed onderhouden tuin

Verbeterpunten of suggesties

- we vonden het jammer dat het badkleding dag was, en hoorden dit ook van veel mensen om ons heen. mijn vriendin lag op haar buik te slapen en had het touwtje van haar bikini op haar rug losgehaald. er kwam op hoge poten een medewerker naar ons toe dat de bikini absoluut helemaal vast moest. dat gaat wel erg ver vind ik, en ook de manier waarop had wat vriendelijker gekund.
- zwembad en bubbelbaden erg druk

Harm

Op 14 augustus waren we voor de eerste keer in deze sauna. We hebben een super toffe dag gehad. Alles ziet er netjes en schoon uit. Fijne ontvangst bij de receptie en goede service in het restaurant.

Positieve punten tijdens je bezoek

Alles zag er netjes en schoon uit.

Ruud Rutgers

Kom er nu al jaren en vind het nog steeds heerlijk .
Vind het wel jammer dat het scrubzout niet meer bij de douches bij binnenkomst is.
Verder vind ik de prijzen in de rustruimte...

Fijne sauna, maar niet tijdens badkleding dag. Minder relaxte sfeer en er loopt zelfs beveiliging, wat een beetje raar voelt

Stoom sauna
Vriendelijk personeel
Lekker eten (wel prijzig, maar iig wel lekker)

Geen badkleding dag

We hebben geen goede ervaring in Spa zuiver gehad. Ik ben er al meerdere keren geweest maar afgelopen donderdag 1 augustus was onprettig. Toen we aankwamen bleek er de hele dag geen een...

Positieve punten tijdens je bezoek

De dame van de Finse sauna opgieting met menthol kristallen deed het erg goed. De service in het restaurant was snel.

Verbeterpunten of suggesties

We hebben geen goede ervaring in Spa zuiver gehad. Ik ben er al meerdere keren geweest maar afgelopen donderdag 1 augustus was onprettig. Het reserveren van een ticket ging uiterst moeizaam. De website van Spa zuiver is niet handig werkzaam als mobiele site. Toen we aankwamen bleek er de hele dag geen een schoonheidsspecialiste te zijn. Ik had opgezocht wat het kostte om een baddoekset te huren en dat was €12 euro. Maar bij aankomst moest ik er ook slippers bij kopen van €8 maar het was mij niet bekend dat ik die niet kon huren, terwijl het wel verplicht was. Als ik dir had geweten had ik natuurlijk mijn slippers meegenomen en een dure plastic aankoop bespaard. In de sauna was het erg druk die dag en opgietingen waren vol of overvol. In de haardsauna liep een muis binnen! En de caldarium sauna was kapot. Twee keer entree huur van badspullen en kopen van slippers en een drankje koste ons bijna €100. Ik ben over de kwaliteit en service die ik verwacht bij zon prijs totaal ontevreden. De receptie kon ook niet meer doen dat aangeven dat ik het dan maar via internet moest doorgeven. Ik hoop graag van jullie te horen hoe we dit kunnen oplossen. Bedankt. Marlijn van Vilsteren

Charlotte en Dianne

Helaas geen goede ervaring:
De reservering online bleek kuren te hebben. (De informatie verdween tot drie keer toe, drie keer hebben we alles opnieuw ingevuld. Maar het bleek wel drie keer...

Positieve punten tijdens je bezoek

De opgieting met kristal was heerlijk! Goed gedaan door deze mevrouw.

Verbeterpunten of suggesties

Betere en eerlijke communicatie. Zet gewoon een prijslijst op je balie, en communiceer deze goed in je reservering. Laat merken dat de mensen belangrijk voor je zijn. Een tasje met daarin een plattegrond in de vorm van een welkomstkaartje, doet al heel wat... of een kleinigheidje meegeven als je vertrekt. (Vooral als je eigenlijk niet zo tevreden bent)

Human Touch massagepraktijk

Ik kom al enige jaren bij Spa Zuiver. Woon in Den Bosch dus best een stuk rijden maar heb het er graag voor over en wel om het volgende:
-fijne sfeer
-niet te groot, overzichtelijk met...

Sfeer
Goed restaurant
Schoon

Verbeterpunten of suggesties

Het menu mag vaker gewisseld worden.
Heren urinoirs niet altijd even schoon.