Eenvoud van reserveren
8.3/10
Arrangement/ entree
8.5/10

Emma

Prima plek. Prijs/ kwaliteit verhouding niet in orde.

Schoon

Verbeterpunten of suggesties

In gehuurde badjassen/ handdoeken zitten gaten. Verder zijn er relatief weinig sauna’s en is het erg druk.

Ida klepper gereserveerd doir kuilboer

Wij zijn zondag geweest en het was weer een geweldige beleving ,helemaal top. Opgieting geweldig. Allen wil ik jullie er op attenderen om iets vaker wat mensen rond te laten lopen, in het kleine... Wij zijn zondag geweest en het was weer een geweldige beleving ,helemaal top. Opgieting geweldig. Allen wil ik jullie er op attenderen om iets vaker wat mensen rond te laten lopen, in het kleine warme bad bij de deur lagen n.l. langere tijd een stel boven op elkaar elkaar enorm aan het zoenen en de rest loog er niet om. H G. Isa Kleppet

Schoon en gewoon goed.

Vaker mensen laten rondkijken

Bassie

Teleurstellend

Kleine sauna

Verbeterpunten of suggesties

Veel te veel gasten, veel bijgeluiden. In en uitgeloop in de sauna’s. Totaal niet rustgevend. En betaald parkeren!! Dus veel te verbeteren!

Henk

Ok

Schoon

Verbeterpunten of suggesties

Horecapersoneel niet beleefd als je een appel wilt eten

Burger

Jammer dat na alle negatieve revieuws, er niemand bij Spa Zuiver iets gaat veranderen, zwembadwater warmer!!! Gratis parkeren en lunchbuffet terug, anders gaan jullie ten onder. Jammer mooie sauna... Jammer dat na alle negatieve revieuws, er niemand bij Spa Zuiver iets gaat veranderen, zwembadwater warmer!!! Gratis parkeren en lunchbuffet terug, anders gaan jullie ten onder. Jammer mooie sauna en mooie tuin.

Mooie opgietingen

Verbeterpunten of suggesties

Zwembad water warm maken! Lunchbuffet terug! Gratis parkeren!!!!

Mandy

Helaas was er vandaag (van 14.30 - 19.30 uur) geen medewerker in de sauna te bekennen. Dat viel ons op toen we wilden melden dat er een verwarde man bij de douches stond. Pas bij de massageruimtes... Helaas was er vandaag (van 14.30 - 19.30 uur) geen medewerker in de sauna te bekennen. Dat viel ons op toen we wilden melden dat er een verwarde man bij de douches stond. Pas bij de massageruimtes kwamen we een medewerker tegen.

Positieve punten tijdens je bezoek

Erg vriendelijke bediening in de lounge boven.

Verbeterpunten of suggesties

Betere klantvriendelijkheid, medewerkers kunnen meestal weinig met klachten maar waren ronduit bot.

Draait alleen maar om geld

mooie opgietingen

Verbeterpunten of suggesties

via vakantieveilingen entree en dan vervolgens extra betalen voor badkleding dagen alleen maar als niet via hun site besteld. dus ze komen zeker geld te kort! en 10 euro of meer voor parkeren!

Zwembad was heel erg koud. Niet te doen. Gastvrouw niet zichtbaar in de avond. Veel water op de vloer. (Voelt vies aan)

Veel opgietingen

Meer water trekken.
Zwembad moet echt warmer.

- Het leek wel een waterballet op de vloeren. En in de tussen ruimtes
- Het leek wel een waterballet op de vloeren. En in de tussen ruimtes
- Achter de douches was het echt smerig en werd niet getrokken met de water trekker s'avonds. Mijn man gleed ook bijna uit toen hij van de stoom cabine na het zwembad wilden lopen.
- Gastvrouw was ook niet zichtbaar in de spa.
- Open haard sauna was vaak niet aan. - Drankje en wat te snacken in de relax was top! Goede service van de bediening!

Positieve punten tijdens je bezoek

Opgieting en de bediening was top!

Verbeterpunten of suggesties

- Meer water trekken in de spa. En in de tussenruimtes van de suana's.
- Vaker de haard sauna aansteken.
- Gastvrouw mag wel wat meer zichtbaar zijn en wat vriendelijker.

Nelly

Jammer dat er te weinig personeel rond loopt om mensen er op te wijzen dat ze op een handdoek moeten zitten in de sauna. Op de badpakken dag liep er een man om zijn onderbroek!!!
Ook de...
Ook de toiletten vaker schoon maken.
Ook de roosters van de infrarode cabine.
Ik ging er altijd met zoveel plezier heen maar ben nu al een paar maanden niet geweest. Beetje een afknapper gekregen. We gaan het zeker nog een keer proberen en hoop dat we er dan weer met een fijn gevoel vandaan gaan!! Ook hebben wij verschillende keren bij vertrek aangegeven wat ons niet aanstond maar of er iets mee gedaan wordt dat is maar de vraag....

Positieve punten tijdens je bezoek

Vriendelijk personeel maar te weinig controle

Zie boven