Eenvoud van reserveren
8.3/10
Arrangement/ entree
8.5/10

Zandstra

Ik vond het veel te druk!

Schoon

Verbeterpunten of suggesties

Minder mensen laten reserveren.

Joka

Ik kom samen met mijn vriendin iedere week genieten van deze spa.
We genieten vol op van alle faciliteiten.

Positieve punten tijdens je bezoek

De heerlijke sfeer en het vriendelijke personeel.

Verbeterpunten of suggesties

Ik zie heel veel mensen zonder handdoek in de sauna zitten, daar zou meer controle op moeten zijn zeker qua hygiene. Het eten vind ik aan de prijzige kant voor wat je er voor krijgt.

Ben Gerritsen

Behoort in mijn ogen tot de top 3 van Nederlandse sauna's. De opgietingen springen eruit

overal voldoende plek

Verbeterpunten of suggesties

snellere reactie op technische onvolkomenheden; in dit geval de warme douches die aan een kant koud waren

E.van Giersbergen

Mooie sauna met heerlijke wappersessie met muziek en vrolijke en spontane gastvrouw.
Restaurant was geen plek om te eten, heeft u gereserveerd kregen wij te horen...aan de bar gezeten en het...

Positieve punten tijdens je bezoek

Schoon, eten was goed, mooie sauna en omgeving

Verbeterpunten of suggesties

Parkeren gratis als je een sauna bezoekt, wappersessie ook tussen 15 en 17 uur...

Personeel aan de balie, groeten de bezoeker die binnen komt niet vaak, erg klant onvriendelijk !!!! Paar keer meegemaakt

Positieve punten tijdens je bezoek

Sauna heerlijk en lekker rustig bij vroege binnenkomst

Verbeterpunten of suggesties

Staf voornamelijk aan de balie graag beleefd groeten bij binnenkomst bezoeker.

Sonja

Heerlijke dag gehad.

Positieve punten tijdens je bezoek

Spa Zuiver is een hele mooie, schone nieuwe sauna. Er zijn vele sauna's dus je kan er makkelijk een hele dag vertoeven. De lunch en dinerkaart is niet heel uitgebreid maar wel lekker eten. Personeel is heel vriendelijk.

Verbeterpunten of suggesties

Ik was gisteren, zaterdag dus, met 4 vriendinnen bij Spa Zuiver. Wij hadden om 18.30u gereserveerd voor het avondeten uiteindelijk iets eerder aan tafel, 18.15u dat kon want er was een tafeltje vrij. Echter om 19u kwam er iemand van de bediening vragen of wij ons drinken wilde opdrinken omdat ze de tafel nodig hadden, wij gaven aan dat we misschien nog wel wel een toetje wilden bestellen of koffie en toen zij de jongen dat boven koffie konden drinken. We werden eigenlijk gewoon weggestuurd en dat vonden we erg jammer.

Jan

Heerlijk genoten van sauna’s, baden, eten en drinken

Positieve punten tijdens je bezoek

Prettig ontvangst....aardig, vriendelijk en vrolijk personeel.
Lekker ruim opgezet.
Diversiteit aan sauna ruimtes.

Verbeterpunten of suggesties

Een saunabezoek is een sociaal gebeuren.....er zijn wmb te veel stilte sauna’s.

Gaby

Strakke, schone spa. Wel weinig rustige relax ruimtes. Fijne belevingen!

Schoon en strak

Verbeterpunten of suggesties

Meer rustruimte waar het echt rustig is. Boven ook bediening.

Heerlijke dag gehad! Het was rustig en met dit koude weer was het een perfect dagje weg!

Positieve punten tijdens je bezoek

Nieuwe Japanse sauna en opgietingen!

Op de website toont de sauna veel groter getoond dan in werkelijkheid. Ik vond naast het zwembad een plakstripje van een maandverband aan. Daarnaast waren er natte ruimtes die rauw roken, dus slecht...

Positieve punten tijdens je bezoek

De opgieting met houtschaafsel met olie was wel goed bevallen.

Verbeterpunten of suggesties

Met regelmaat de natte ruimtes schoonhouden en de omgeving controleren op rond slingerende zaken.