Eenvoud van reserveren
Faciliteiten
8.3/10
Arrangement/ entree
8.5/10

Zwembad was heel erg koud. Niet te doen. Gastvrouw niet zichtbaar in de avond. Veel water op de vloer. (Voelt vies aan)

Veel opgietingen

Meer water trekken.
Zwembad moet echt warmer.

- Het leek wel een waterballet op de vloeren. En in de tussen ruimtes
- Het leek wel een waterballet op de vloeren. En in de tussen ruimtes
- Achter de douches was het echt smerig en werd niet getrokken met de water trekker s'avonds. Mijn man gleed ook bijna uit toen hij van de stoom cabine na het zwembad wilden lopen.
- Gastvrouw was ook niet zichtbaar in de spa.
- Open haard sauna was vaak niet aan. - Drankje en wat te snacken in de relax was top! Goede service van de bediening!

Positieve punten tijdens je bezoek

Opgieting en de bediening was top!

Verbeterpunten of suggesties

- Meer water trekken in de spa. En in de tussenruimtes van de suana's.
- Vaker de haard sauna aansteken.
- Gastvrouw mag wel wat meer zichtbaar zijn en wat vriendelijker.

Nelly

Jammer dat er te weinig personeel rond loopt om mensen er op te wijzen dat ze op een handdoek moeten zitten in de sauna. Op de badpakken dag liep er een man om zijn onderbroek!!!
Ook de...
Ook de toiletten vaker schoon maken.
Ook de roosters van de infrarode cabine.
Ik ging er altijd met zoveel plezier heen maar ben nu al een paar maanden niet geweest. Beetje een afknapper gekregen. We gaan het zeker nog een keer proberen en hoop dat we er dan weer met een fijn gevoel vandaan gaan!! Ook hebben wij verschillende keren bij vertrek aangegeven wat ons niet aanstond maar of er iets mee gedaan wordt dat is maar de vraag....

Positieve punten tijdens je bezoek

Vriendelijk personeel maar te weinig controle

Zie boven

Anja

Ontspannen dag maar met hoge bloeddruk naar huis...

Positieve punten tijdens je bezoek

Opgietingen en vriendelijk personeel in restaurant.

Verbeterpunten of suggesties

Houding dames aan de receptie. Zeer klantonvriendelijk en niet probleemoplossend. Prijzen restaurant te hoog. Parkeren te duur. Waterpunten.

Jorn vis

Heerlijk met me beste vriend de sauna in geweest! Het was een super dag ultiem genoten en de opgietingen waren top! Tot de volgende keer

Fijn personeel erg beschaafd

Prijzen Restaurant

enny

Sfeer uitstekend muv badpakdagen. Ander publiek nog niet bekend met de rust en stilte in de sauna's maar ook daarbuiten. Is de stoomsauna ook een stiltesauna? Het geluid overstijgt daar soms die van... Sfeer uitstekend muv badpakdagen. Ander publiek nog niet bekend met de rust en stilte in de sauna's maar ook daarbuiten. Is de stoomsauna ook een stiltesauna? Het geluid overstijgt daar soms die van een dierentuin. Gasten zijn vaak ook niet bekend met het gebruik van douches voor t betreden van sauna, koud waterbad of zwembad. Ben regelmatige bezoeker en constateer dat vaak. Suggestie: meer aanwijzingen ter plekke over de regels door plaatsen van bordjes. Het algemene reglement wordt naar mijn mening nauwelijks of niet gelezen. Temperatuur badwater vaak wat aan de koude kant.
AL eerder in review gemeld, maar geen actie van jullie kant. Misschien meer toezicht op badpakdagen?

Aardige medewerkers

Verbeterpunten of suggesties

zie al boven. Suggestie: meer aanwijzingen ter plekke over de regels door plaatsen van (stilte-douche) bordjes. Het algemene reglement wordt naar mijn mening nauwelijks of niet gelezen. Temperatuur badwater vaak wat aan de koude kant.

Het ontvangst was superkil, de kleedkamer en toilet was niet schoon, de ‘ontspanningsmassage’ was op het randje. Voelde mij niet echt veilig.

Variatie aan sauna’s.

Gratis waterpunten

Parkeren is schandalig spa zuiver!! 13,50 voor een paar uurtjes! Restaurant prijzen ook veel te hoog. Op badkleding dag veel groepen met luidruchtige mensen aanwezig. Prima sauna verder ziet er... Parkeren is schandalig spa zuiver!! 13,50 voor een paar uurtjes! Restaurant prijzen ook veel te hoog. Op badkleding dag veel groepen met luidruchtige mensen aanwezig. Prima sauna verder ziet er keurig uit. Voor ons niet nog een keer.

Mooie ruimte. Netjes verzorgd

Parkeerkosten, prijzen horeca

Geen prettige sauna,
Geen prettige sauna,
Bubbelbaden en douches zijn vrij koud ingesteld, 35 graden. Zwembad is ook vrij koud. De horecagelegenheid is veel te hoog geprijsd, echt idioot zo duur. Staat niet in verhouding me tg wat je krijgt.

Positieve punten tijdens je bezoek

Het ziet er op het eerste gezicht mooi uit. Daar is meteen ook alles mee gezegd.

Verbeterpunten of suggesties

Een bubbelbad of hottub hoort op zn minst een graad of 38 te zijn. Anders is het alleen in het begin lekker om erin te zitten.
Alle sauna's zijn stilte sauna's. Ook de stoombaden en infrarood mag je niet praten. Is lastig als je wilt bijkletsen.....

Ramon

Zaterdag 21 december bezocht. Winter arrangement is uitermate goed bevallen. Ziet er geweldig uit. Fijne professionele opvoeringen. Niet te druk en heerlijk gegeten. Super ervaring. Komen zeker... Zaterdag 21 december bezocht. Winter arrangement is uitermate goed bevallen. Ziet er geweldig uit. Fijne professionele opvoeringen. Niet te druk en heerlijk gegeten. Super ervaring. Komen zeker terug. Ramon en Deb.

Hygiëne, drukte, Eten goed, Opgietingen

Parkeerkosten vielen tegen