Eenvoud van reserveren
7.8/10
Faciliteiten
Arrangement/ entree

Anja

Hier komen we vaker en het is een hele mooie plek om te ontspannen. Wel hadden we het gevoel dat de laatste keer de whirlpools en warme baden iets kouder waren dan vroeger. Wellicht heeft het te... Hier komen we vaker en het is een hele mooie plek om te ontspannen. Wel hadden we het gevoel dat de laatste keer de whirlpools en warme baden iets kouder waren dan vroeger. Wellicht heeft het te maken met de nieuwe energieprijzen, maar naar een Spa ga je juist om ook die warmte te ervaren. Wellicht kan de helft van warme baden gesloten worden, ipv de temperatuur lager te zetten.

Positieve punten tijdens je bezoek

Mooie ontspannen plek in de buurt van Amsterdam. Opgietingen zijn super.

Verbeterpunten of suggesties

Restaurant is best prijzig.
Warme baden voelden kouder aan.

Astrid

Heerlijk

Positieve punten tijdens je bezoek

Vriendelijk ontvangen, alles weer duidelijk, ook de info over programma, opgieting enz

Verbeterpunten of suggesties

Klanksessies moest betaald worden was niet gezegt, parkeren is duurder geworden, als je er toch een hele dag verblijft is t misschien leuker om maar de helft te betalen voor t parkeren(suggesties),... Klanksessies moest betaald worden was niet gezegt, parkeren is duurder geworden, als je er toch een hele dag verblijft is t misschien leuker om maar de helft te betalen voor t parkeren(suggesties), vierde er mijn verjaardag als vaste bezoeker misschien ook een drankje aanbieden...

Mohammed Alameri

Ik heb een prachtige belevenis gehad bij Spa zuiver ik ben zeer tevrede en ik heb al een reserveren gemaakt voor de aanstaande weekend. Ik kan niet genoeg krijgen van Spa zuiver :)

Positieve punten tijdens je bezoek

Alles is postief tijdens me bezoek

Verbeterpunten of suggesties

Niks te verbeteren alles is perfect

Joka

Wij komen iedere week het is super.
Allen het eten is niet goed en duur.

heerlijk opsieringen fijn personeel

Verbeterpunten of suggesties

het eten is altijd het zelfde en niet altijd goed en te duur.

Käthi van Rietschoten

Genoten van een heerlijke relaxte sauna dag

Positieve punten tijdens je bezoek

Vriendelijke begroeting aan de balie, in het restaurant en enorm genoten van de fijne opgietingen !

Geen !

J

Een mooi Spa met een heerlijke, goed verzorgde opgieting. Ik schok wel van de toegangsprijs en de prijzen in het restaurant. Dit maakt een sauna dag bezoek erg duur.

Positieve punten tijdens je bezoek

Super opgietintg, netjes onderhouden complex.

Verbeterpunten of suggesties

Kaart in restaurant aanvullen met goedkopere en kleine gerechten zoals Yoghurt met fruit.

Vaker acties op toegang zodat het beter te betalen is

Vroonland

Heerlijk om er te zijn en alle ruimte om te ontspannen.

Positieve punten tijdens je bezoek

Veel ruimte en heerlijk kunnen relaxen daardoor

Verbeterpunten of suggesties

Voor het restaurant een tip… doe de keiharde broodjes weg want daar kun je mee kogelstoten. Is ook niet te snijden. Vreselijk!!! Daardoor viel het broodje carpaccio erg tegen. Heel jammer.

Ben

Wederom goddelijk

De Rust

Verbeterpunten of suggesties

wellicht wederom een partje sinasappel na de opgietingen

Julia

Such a lovely spa!

Positieve punten tijdens je bezoek

Lots of space to relax at your own pace.

Verbeterpunten of suggesties

The afternoon snacks are very heavy on fried foods or bread, would be nice to have a lighter option.

Marcel

Accommodatie en hotel is fijn. Onervaren beveiliging die twee weken in dienst is, reageert geheel buitenproportioneel. Mijn vrouw speelt nietsvermoedend bridge op haar telefoon en wordt behandelt... Accommodatie en hotel is fijn. Onervaren beveiliging die twee weken in dienst is, reageert geheel buitenproportioneel. Mijn vrouw speelt nietsvermoedend bridge op haar telefoon en wordt behandelt als een crimineel en krijgt meteen te horen dat ze moet vertrekken. Ze moet onder begeleiding de accommodatie verlaten. In plaats van de verbinding te zoeken en uit te leggen waarom een telefoon niet gewenst is, gaat ze direct in de escalatie en roept meteen drie collega’s op om mijn vrouw en ook mij de accommodatie uit te zetten. Na heel veel excuses van de receptie mochten we weer naar binnen. Dit hebben wij niet gedaan en wij komen hier nooit meer terug.

Mioi en hygiënisch

Verbeterpunten of suggesties

Beveiliging die op verbinding werkt in plaats van geldingsdrang.