Je aankoop wordt beschermd

Arrangement/ entree
8.5/10
Restaurant

Desiree

Prachtige sauna, aardig Horeca en receptie personeel. Min puntjes, stoomruimte stuk, heel jammer! Laatste opgieting, man maakte zijn eigen feestje, eerst zijn persoonlijke drama aanhoren, op dieet...

Positieve punten tijdens je bezoek

Vriendelijk personeel, mooie tuin en heerlijk zwembad.

Verbeterpunten of suggesties

Pulled chicken maken! Gebraden vlees en geen kipsalade.
Rustige opgietingen en niet iemand met opera muziek en toneelstuk verhaal met drukke muziek en dansjes, rust bewaren.

Helemaal niet mensvriendelijk. Vandaar dat ze ook veel reclame maken anders komt er niemand. Telefonisch zijn ze zelden te bereiken. Een boeking moet je echt opletteen anders klopt er weer iets...

Positieve punten tijdens je bezoek

de sauna s zijn wel lekker

Verbeterpunten of suggesties

vriendelijke mensen aan de balie graag .telefonisch bereikbaar zijn. Het lijkt wel of je daar voor je straf komt

Super leuke plek voor goed prijsje!!

Positieve punten tijdens je bezoek

Veel kunnen sporten niet te druk!

Verbeterpunten of suggesties

Meer aanbieden gratis drinken bij het sporten water etc

M. Carduck

Kreeg een dag spa Zuiver cadeau cadeau van mijn dochters voor mijn 70e verjaardag. Inclusief koffie met taart, heerlijke lunch, massage, en een hapje voor het naar huis gaan en een mooie...

Vriendelijk personeel.
Lekker eten en drinken.
Voldoende variatie in sauna's en baden.
Niet te druk. Altijd overal voldoende plaats.
Prima massage en opgieting.

Verbeterpunten of suggesties

Nee. Kan op dit moment niets bedenken.

Mijn vriendin en ik zijn afgelopen donderdag 19 april naar de sauna geweest. Heerlijke dag gehad.

Positieve punten tijdens je bezoek

De sauna meester genaamd Frank deed het fantastisch. Erg zorgzaam en neemt zijn werk echt serieus.

Verbeterpunten of suggesties

Er is maar 1 restaurant. Heel weinig kleine gerechten. 1 lange man in de bediening. Ik weet niet hoe hij heet vond ik erg onvriendelijk.

Hartman

We hadden gisteren geluk met een heel mooie dag in Spa Zuiver. Van alles kunnen genieten! Ook het restaurant is een aanrader met een hele prettige, voorkomende bediening. Heel vriendelijk in de...

Robert van Vliet

In Spa Zuiver is duidelijk alles gericht op winst maken. Ga vaker naar hotels of sauna's, maar heb me nog nooit zo'n nummer gevoeld als hier.

Positieve punten tijdens je bezoek

Strakke en nette styling. Qua inrichting is het een lust voor het oog.

Verbeterpunten of suggesties

Duidelijker communiceren op de website. Wij hadden net voor het weggaan gecheckt of er badjassen en slippers bij het arrangement inbegrepen zaten. Dit zagen we bij alle lopende arrangementen staan, dus gingen we daarvan uit. Achteraf toch veel geld voor moeten betalen, omdat het ineens toch niet bij ons arrangement inbegrepen zat. Als we dat hadden geweten, hadden we het wel meegenomen.
Daarnaast hoge prijzen voor als je in het hotel iets uit de automaat haalt: 1,50 voor een oude stroopwafel en 2,50 voor een blikje. Ook geen waterkoker op de kamer voor als je nog een theetje zou willen zetten.
In de sauna nergens een fonteintje te bekennen om even wat water te drinken, zoals je bij de meeste sauna's wel hebt. Wederom wordt je dus verplicht iets te kopen bij de bar, aangezien je geen eigen consumpties mag meebrengen.
Al met al toch een negatieve ervaring wat het voor ons duidelijk maakt dat we hier niet meer heen hoeven.

Jeroen Thissen

Opgietingen top, prima stoomruimte, aromabad en zwemgedeelte.
Muzieksauna ok, al waren er helaas mensen aanwezig, die de week aan het doornemen waren.
Toch bedoeld als...

Positieve punten tijdens je bezoek

De opgietingen waren prima, saunameesters deden het goed !!
Vriendelijk personeel.

Restaurant beneden OK.

De Italiaanse brasserie boven duidelijk een minpunt.
Vroeger was hier een uitstekend lunchbuffet.

Mayonaise geserveerd in plastic kuipje,
de satesaus bij de kipsate , was bruin waterig.
Ook de kip was zeker niet zoals het hoort.
Moet toch niet zo moeilijk zijn, om kipsate met redelijke kwaliteit te serveren.

Onduidelijk waarom het lunchbuffet vervangen is door Italiaanse brasserie.
Kostenbesparing ?
Gevalletje mismanagement lijkt me..

Al met al wel prima sauna verder,
volgende keer brasserie links laten liggen...

Brenda

Belachelijk dat je bij het uitrijden nog even €18,- moet betalen nadat je net bij de receptie €140 heb betaald.
Dit weerhoud mij om hier nog eens te komen, eerste en tevens de laatste keer.

Positieve punten tijdens je bezoek

De bediening in het restaurant

Verbeterpunten of suggesties

Minder klokken, waar je ook kijkt er hangt een klok

Tolerant Amsterdam, are you tolerant to normal people?

I was a regular customer of zuiver spa Amsterdam, visiting for last few years around ones a month.
I have noticed a tragic...

Many different saunas.

Verbeterpunten of suggesties

1. Please, fix the door of the music sauna, which is broken for the last months.

2. Please, if sauna wants to attract people with "DIFFERENT interests" and to be tolerant to all kind of behaviours, divide it by days, so decent people can have at least one day per week of relaxation and nobody is feeling discriminated