Spa Zuiver

Spa Zuiver Ook benieuwd naar feedback over de webshop Spa Zuiver? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company3395
93 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Spa Zuiver met 8.2/10. Gebaseerd op 3395 ervaringen.
Eenvoud van reserveren
Service voorafgaand aan bezoek
Service tijdens bezoek
Prima (7/10)
Faciliteiten
Arrangement/ entree
Restaurant

Positieve punten tijdens je bezoek

De opgietingen van een paar sauna meesters scoren echt goed door de muziek die afgespeeld wordt. Echt te gek!
Daarbij is de voorkant van het restaurant binnen heel mooi geworden. Heel fijn dat ik nu eff lekker weg kan zakken in de prachtige fluwelen chesterfields met een kop thee en een tijdschrift.

Verbeterpunten of suggesties

Ik zou het heel fijn vinden als mij de volgende keer gevraagd of ik een mannelijke of vrouwelijke masseur wil. Ale carte is helemaal niks 1 x gedaan nooit meer.

Heerlijk!.

Ineke
Ineke

Positieve punten tijdens je bezoek

De opgietingen zijn erg fijn. De diverse sauna,s zijn goed qua temperatuur en ruimte.

Verbeterpunten of suggesties

Restaurant is zeker onvoldoende. Zou echt veel beter moeten. Diverse verschillende gerechten gegeten. Kwalieit onvoldoende. Smakeloos saai eten tegen een hoge prijs. We bestellen tegenwoordig maar een broodje kroket en frites omdat daar niets aan te verknoeien valt.

Beveel je Zuiver aan?Ja

Fijne spa met veel ruimte binnen en buiten. goede sauna en goede opgietingen.

Verbeterpunten of suggesties

Kwaliteit van het eten is matig. Je zou er meer van verwachten aangezien de prijzen erg hoog liggen.

Beveel je Zuiver aan?Ja

Heerlijke sauna, schoon en fijne sfeer.

Anja
Anja

Positieve punten tijdens je bezoek

Goede opgietingen in de Finse sauna , erg goed de infaroodsauna

Verbeterpunten of suggesties

Ik vind de keuken en vooral de hapjes karig, geef de voorkeur aan Healthy food

Beveel je Zuiver aan?Ja

Mooie sauna met veel faciliteiten , heerlijk ontspannen.

Teunis Huis
Onvoldoende (4/10)
Teunis Huis

Deze avond helaas niet.

Verbeterpunten of suggesties

Ja, bij een opgieting ervoor zorgen dat iedereen een beetje fatsoenlijk kan zitten en niet proberen om zoveel mogelijk mensen erin te krijgen. Misschien een maximaal aantal toelaten bijvoorbeeld.

Score voor Spa Zuiver:2/5
Beveel je Zuiver aan?Ja

Beste spa zuiver, wat is er bij jullie aan de hand. zo kunnen mijn vrouw en ik spa zuiver helemaal niet. gisteren waren wij om 17.00 uur bij jullie. na ons omgekleed te hebben kwamen we bij de douches aan waar er verschillende het niet deden en er ook verschillende kapot zijn die alleen maar koud water geven. doordat het nk aufguss bij jullie werd gehouden werd er in andere sauna's ook de reguliere opgietingen gedaan waardoor er maar 3 sauna's te gebruiken waren. op de ontspannings ruimte boven was er geen bediening waardoor je beneden in het restaurant je drankje moest bestellen en opdrinken wat niet echt "ontspannend" werkt vinden wij. hadden kaartjes voor de "aufguss" van 21.00 uur maar die werd zo vol gestouwd dat je tegen elkaar aan zat wat ook niet echt ontspannend werkt, hierna waren wij er klaar mee en wilden naar huis maar het was zo druk bij de douche's omdat er maar enkele werkten dat we daar meer dan 10 a 15 minuten moesten wachten om gebruik van de douche's te maken. jammer van onze avond en een deuk in het vertrouwen in spa zuiver. gr. helene en teunis huis.

Yvonne makkinje
Yvonne makkinje

Vriendelijkheid personeel

Score voor Spa Zuiver:4.5/5
Beveel je Zuiver aan?Ja

Een heerlijke sauna! goede warme sauna s erg schoon, zowel binnen als buiten netjes. vriendelijk personeel bij receptie en in t restaurant. gevarieerde opgietingen en de nieuwe infrarood sauna is top!.

Rachelle
Rachelle

Beveel je Zuiver aan?Ja

Altijd een hele leuke, geweldige, lekkere en ontspannende ervaringen gehad. persoon is altijd super vriendelijk en behulpzaam. probeer altijd minstens 1x in de 2 a 3 maanden voor totale ontspanning en reloading bij jullie te komen.

A van der Plas
A van der Plas

Positieve punten tijdens je bezoek

Degene die opgietingen verzorgde en de scrub deed was top!!! Super enthiousast! Ik kom altijd met een vriendin die slecht ter been is en ook hier had hij oog voor!

Top dag,.

Liesbeth Trip
Liesbeth Trip

Positieve punten tijdens je bezoek

Dat tijdens het mooie weer waar de staff in restaurant niet op gerekend had je toch een drankje buiten op de ligstoelen kon bestellen en dat je dan netjes bediend werd.

Verbeterpunten of suggesties

Jammer wanneer je een arrangement boekt je niet de keuze hebt om of 25 minuten of 50 minuten massage te nemen tegen meer prijs. Ik denk zelf dat veel mensen dan toch overwegen om de langere massage te nemen.

Beveel je Zuiver aan?Ja

Het is altijd weer een feestje om heerlijk te relaxen bij spa zuiver. de diversiteit aan sauna's is enorm, het is er schoon. eten en drinken is prima, alhoewel ik het buffet restaurant vergeleken met vroeger iets minder vind, maar het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam.

Positieve punten tijdens je bezoek

Prettige sfeer, ontspannen massage, vriendelijk personeel.

Verbeterpunten of suggesties

De douches zijn onprettig en niet allemaal goed werkend.

Score voor Spa Zuiver:4.5/5
Beveel je Zuiver aan?Ja

Ik heb een hele fijne dag gehad samen met mijn schoonzus. de massage was heel prettig en ontspannen.

Bedrijfsinformatie

Midden in het Amsterdamse Bos vind je Zuiver. Wanneer je bij ons binnenkomt, ervaar je vrijwel direct een bijzonder gevoel van rust en ruimte. En dat is precies de bedoeling. Zuiver is een verademing. Een moderne en exclusieve spa met ruimte in overvloed (13.000 m²). Bij Zuiver kun je onthaasten, uitrusten, bijtanken. En bovenal: hemels genieten van dat weldadige gevoel van luxe.
Adres
Koenenkade 8