Eenvoud van reserveren
7.8/10
Faciliteiten
Arrangement/ entree

J. Bakkum

Een geweldige spa (vergeleken met andere spa's)

Positieve punten tijdens je bezoek

Heerlijk zoveel verschillende baden, goed restaurant met vriendelijke bediening

Verbeterpunten of suggesties

Zou geen verbeterpunt kunnen aanwijzen

Desiree Nuij-Kempes

Uitstekend. Voor herhaling vatbaar. Op korte termijn.

Positieve punten tijdens je bezoek

Schone en veilige omgeving. Niet teveel mensen. Goed ontspannen zo.

Charlotte

Heerlijk ontpannen avondje

Heerlijk avondje sauna

Zoutbad zou lekker zijn

Debby

Super rustige relaxte dag

Positieve punten tijdens je bezoek

Kon overal in zonder dat ik mij ongemakkelijk voelde

Verbeterpunten of suggesties

15 euro parkeer kosten boven op dag sauna en ik snap niet helemaal waarom je met badpakken dag 6,95 pp extra betaald

Casa tolk

Voor het eerst op woensdag badkleding dag geweest, het was heerlijk, genoten van buiten zijn, heerlijk terras, lekker gegeten. Volgende week weer.

Positieve punten tijdens je bezoek

Door de Corona maatregel kon ik apart zelfstandig afrekenen met de pin, dat mag voor mij blijven.

Verbeterpunten of suggesties

Iets meer controle ivm Corona maatregel.

Sara

Super georganiseerd met de COVID-19
Super georganiseerd met de COVID-19
aanpassingen! Het is rustig en veilig genieten met alle aanpassingen en de bekende en serene Spa Zuiver sfeer! Personeel ook behulpzaam en zeer vriendelijk. Ik kom heel graag in deze Spa.
In tegenstelling tot sommige anderen, ben ik juist blij met de extra badkledingdagen. Met 1 badkledingdag in de week, is het snel volgeboekt en moet je soms weken vooruit boeken. Blijkbaar is er toch veel behoefte aan deze dagen, fijn dat jullie daarom tegemoet komen.

Positieve punten tijdens je bezoek

Zeer schoon, rustig, fijne sfeer

Verbeterpunten of suggesties

Prijzen van de behandelingen zijn hoog

Michellw

Heel relaxed.

Positieve punten tijdens je bezoek

Aardige medewerkers, goed restaurant, mooie uitstraling van het binnengehouden en buiten omgeving en heerlijke sauna’s en zwembaden/hot tubs.

Lode willems

Zeer mooie en rustgevende sauna in een woord heerlijk
Kleine tegen vallen is het betaald parkeren
Maar Spa zuiver een dikke 10

Gewoon alles erg proppen

Het betaald parkeren

Jozef

We troffen het weer met het weer?. Het was heerlijk om in de tuin te ?? ??. En daarnaast gebruik te maken vd verschillende sauna’s, koude douches en baden.
“Hemels genieten” was fijn om te doen...
“Hemels genieten” was fijn om te doen in de stoomcabine.
Ik hoop, dat de opgietingen binnenkort weer van start gaat. Natuurlijk met Coronaproef maatregelen. Dit is wat ik nog mis tijdens een saunabezoek.

Positieve punten tijdens je bezoek

Gastvrije gastvrouw. De openhaardsauna was telkens prima verzorgt van houtvuur. De andere sauna’s waren ook heerlijk op temperatuur. De koude baden waren goed op temperatuur, koud.

Verbeterpunten of suggesties

De muzieksauna zou misschien voorzien kunnen worden van ook andere muziek. Ik denk aan lichte klassiek, natuur muziek en spirituele muziek naast wat er nu afgespeeld wordt.
Het is de keuze van...
Het is de keuze van Spa Zuiver, maar ik vind het jammer, dat op woensdag ook een badkleeddag is geworden.

Markus

Best spa in Amsterdam. Nice, clean and good atmosphere

Positieve punten tijdens je bezoek

Nice, clean and good atmosphere!

Verbeterpunten of suggesties

Extending the bathing suits days leaves de facto only one day non weekend day to visit the spa (Monday) :(