Solfelt

Chaimaa

Top winkel, 2x besteld en zeer tevreden! Leveren super snel en zetten het zelfs voor je in elkaar. Hele vriendelijke medewerkers en stemmen met jou af wanneer het uitkomt om te leveren.

Mirjam

Top service! Snelle levering & keurig werk afgeleverd door de monteurs

Andrej

Persoonlijke service, flexibiliteit en mooie product keuze

R de Wit

Mooie webshop met perfecte service, iets wat ik zelden tref. Adequate reactie op al mijn mails, apps en chats, snelle (persoonlijke!) levering en ophangservice ook heel voorspoedig en netjes... Mooie webshop met perfecte service, iets wat ik zelden tref. Adequate reactie op al mijn mails, apps en chats, snelle (persoonlijke!) levering en ophangservice ook heel voorspoedig en netjes verlopen. Kortom, zeer tevreden.

anoniem

Prima bedrijf, hele vlotte levering en voordat het werd bezorgd werd ik nog gebeld dat de lamp al onderweg was. En alles zeer goed en degelijk ingepakt

Lin

Hele fijne "full"service ervaren. Persoonlijk, deskundig en snel. Dank!

Cas

Ik ben heel blij met mijn aankoop bij Solfelt. Solfelt heeft een groot assortiment van mooie producten. De medewerkers van Solfelt hebben mij goed geadviseerd waardoor ik uiteindelijk de meubels heb... Ik ben heel blij met mijn aankoop bij Solfelt. Solfelt heeft een groot assortiment van mooie producten. De medewerkers van Solfelt hebben mij goed geadviseerd waardoor ik uiteindelijk de meubels heb aangeschaft die perfect passen bij mijn interieur.
De meubels zijn van uitstekende kwaliteit.

Marc

Zeer goeie ervaring met de service van Solfelt. Ik heb afgelopen week een Versmissen stoel besteld en had deze snel in huis. Mijn vragen kon ik gemakkelijk online stellen en ik kreeg snel antwoord.... Zeer goeie ervaring met de service van Solfelt. Ik heb afgelopen week een Versmissen stoel besteld en had deze snel in huis. Mijn vragen kon ik gemakkelijk online stellen en ik kreeg snel antwoord. Ik kan iedereen aanbevelen om hier te bestellen!

Hylke

Mooie producten en zeer behulpzame medewerkers. Goed geholpen bij bestelling uit het buitenland.

Monica

Echt heel blij met mijn nieuwe eetkamerstoelen van Eichholtz! Top service.. dat maakt je niet vaak meer mee! Echt een aanrader!