Solfelt

H.A.

Goede en vooral persoonlijke communicatie. Service is top en ze hebben een prachtige collectie aan spullen. Zeker een aanrader.

Nick

Hier worden je verwachtingen overtroffen. Mijn Eicholtz design lamp bij solfelt besteld. Goede communicatie, lamp werd zelfs gratis opgehangen en heel prettig het karton werd ook nog meegenomen.... Hier worden je verwachtingen overtroffen. Mijn Eicholtz design lamp bij solfelt besteld. Goede communicatie, lamp werd zelfs gratis opgehangen en heel prettig het karton werd ook nog meegenomen. Daarbij wordt er echt tijd voor de klant genomen en goede uitleg betreft onderhoud!

Sayed Nasibdar

Uitstekende service en mooie producten!

Paul

Design bankje van Wendelbo besteld. Snelle reacties, prettige communicatie, doen wat ze zeggen. Eigenlijk gewoon zoals het altijd allemaal zou moeten gaan. Top! Ook de aflevering met net even wat... Design bankje van Wendelbo besteld. Snelle reacties, prettige communicatie, doen wat ze zeggen. Eigenlijk gewoon zoals het altijd allemaal zou moeten gaan. Top! Ook de aflevering met net even wat meer aandacht en service. Klasse Solfelt.

Krystle

Een kussen besteld van het merk Nox.
Netjes per e-mail op de hoogte gehouden, snel verzonden en keurig verpakt.
Helaas bleek de kleur van het kussen niet passend te zijn. Ook het...
Een kussen besteld van het merk Nox.
Netjes per e-mail op de hoogte gehouden, snel verzonden en keurig verpakt.
Helaas bleek de kleur van het kussen niet passend te zijn. Ook het retourproces verliep keurig en snel. Zeer fijn bedrijf met een goede communicatie.
Ik raad Solfelt dan ook aan iedereen aan.

Balan

I brought an amazing table exactly like in the fotos. The delivery process was very professional also and the team on instagram amazing too. Love love love everything about Solfelt

Marco Linders

Zeer vlot en prettig contact, goed geholpen met de keuze van de juiste montagebeugels. Alles werd netjes en snel opgepakt. Niets dan lof!

Veronique

Heel fijne klantenservice.
Heel fijne klantenservice.
Ik bestelde twee sierkussens waarvan er 1 niet op voorraad bleek te zijn. Ik kreeg een berichtje met de vraag of ik een ander kussen in de plaats wilde uitzoeken. Heel vriendelijk contact gehad en een ander kussen laten toevoegen aan de bestelling.

Dua clinic

Ik ben super blij en tevreden met mijn Stoelen bij Solfelt, fijne communicatie en service! Ze werken en denken graag mee en de collectie is zo uniek en mooi! Ik kom zeker zeker zeker nog terug !

Tim

Vandaag heb ik mijn nieuwe bank binnengekregen. Komt exact overeen met hoe het eruitziet op de website, en staat dus geweldig in mijn woonkamer. De (hele aardige) eigenaren kwamen hem persoonlijk... Vandaag heb ik mijn nieuwe bank binnengekregen. Komt exact overeen met hoe het eruitziet op de website, en staat dus geweldig in mijn woonkamer. De (hele aardige) eigenaren kwamen hem persoonlijk leveren en neerzetten. Wat een genot om bij Solfelt te bestellen!