Solarama

klantvriendelijkheid
werking systeem
kwaliteit producten

Steven langeler

Zeer vakkundig advies en nette installatie

Tennisfreak uit Huissen

Marcel heeft een prachtig pv-systeem bij op het dak van onze tennisclub gelegd.
We zijn zeer tevreden over de snelheid en kundigheid.

Wim Lensink

Marcel Dijkman heeft hier zonnepanelen geplaatst. Komt afspraken goed na en is telefonische of per mail goed bereikbaar.
Bekijkt goed wat voor jou locatie de beste keus is.

Geen.

A.J. Brinkgreve

Omdat de werking van zonnepanelen voor mij nieuw was heb ik van Marcel Dijkman goede adviezen gekregen, niet alleen hoe het wel zou moeten ,maar ook hoe het niet moet !

Loman

Betrouwbaar, komt afspraken na en een correcte behandeling

Jan Otten.

Alles prima geinstalleerd,alleen jammer dat de utp kabel niet op de omvormer kon worden aangesloten,daar mijn draadloze verbinding telkens weg valt. sinds aanleg 5 juni 2015 staat de stand nu 18... Alles prima geinstalleerd,alleen jammer dat de utp kabel niet op de omvormer kon worden aangesloten,daar mijn draadloze verbinding telkens weg valt. sinds aanleg 5 juni 2015 staat de stand nu 18 feb.2016 op 1848 kwh.

f kurz

Goede service en uitleg van systeem, zelf vanuit vacatie adres is geprobeerd is er werk verricht.

Goede ervaring. Afspraken worden goed na gekomen. Ook bereikbaar op zaterdag.

geen, ga zo door.

Home Instead DLZ/Eric van Putten

Marcel is een zeer enthousiast deskundig adviseur en installateur van zonnepanelen. Hij is snel (binnen een week van eerste contact tot panelen op het dak) denkt mee en zoekt naar de meest... Marcel is een zeer enthousiast deskundig adviseur en installateur van zonnepanelen. Hij is snel (binnen een week van eerste contact tot panelen op het dak) denkt mee en zoekt naar de meest voordelige oplossing zonder de kwaliteit uit het oog te verliezen.

Nee, vooral zo doorgaan

Goed netjes gewerkt, problemen vlot opgelost

Nee