Solarama

klantvriendelijkheid
werking systeem
kwaliteit producten

Fokkink

Zeer goed verlopen alles oke

Lekker dichtbij en als er wat is goed bereikbaar

nee

Peet van den Bulk

Ondanks dat het een eenmansbedrijf is, is er voor zover ik het als leek kan overzien voldoende kennis van zaken.
Informatie op de website kan ik niet beoordelen, daar heb ik niet naar gekeken, Solarama is mij aanbevolen door een collega

Er is geen sprake van opdringerigheid, korte lijn van communiceren, meedenken/ veranderingen zijn geen probleem

Nee, heb ik eigenlijk niet. Voor de beoordeling van de kwaliteit kan ik moeilijk een waardering uitbrengen: mijn kennis van zaken is daarvoor te gering. Wel heb ik vertrouwen in de kwaliteit. Dit... Nee, heb ik eigenlijk niet. Voor de beoordeling van de kwaliteit kan ik moeilijk een waardering uitbrengen: mijn kennis van zaken is daarvoor te gering. Wel heb ik vertrouwen in de kwaliteit. Dit geldt ook min of meer voor de werking, over een jaar is meer duidelijk. Maar ook daar vertrouw ik op.

Mts. H.J. en A.A. Oltvoort-Eekman

Prettig contact, vlotte afwerking,gewoon goed werk.

kennis van de boerenwereld

E. Koopman

Prima voorlichting en installatie. Gedegen en eerlijk. Alles netjes en volgens afspraak afgewerkt.

van B Gorssel

Goede kwaliteit/prijsverhouding
afspraken worden nagekomen

Cees Wormeester

Prima, goede afspraken en keurig werk.

nee

Gerard Posthuma

Duidelijk offerte maken, inclusief transport kosten

Markerink Aardappelen

Zeer tevreden, vertel ik door !

Nee

Wouter Clahsen

Heel goed, duidelijk communicatie, van het begin tot het eind perfect. Duidelijke offerte, goed materiaal, en perfecte plaatsing. Fijne persoonlijke omgang

Geen, vooral zo doorgaan Marcel,

Ton voor 't Hekke

Deskundig advies. Eerlijke prijs. Vlotte montage. Achteraf bleken wij een goede keuze te hebben gemaakt. De panelen leveren meer dan beloofd.