Sander van Kan

Mooie kwaliteit en al meerdere keren orders geplaatst op het gebied van zonwering!

Mooie degelijke kwaliteit

Steven

Top bedrijf, goede betaalbare horren!

solano wonwn

Vriendelijk,goed

vakmanschap, via mail goed op de hoogte houden

F.Ham

Ik vind het ongelofelijk hoe snel op alles is gereageerd en hoe snel en goed alles is gerealiseerd.

duidelijk snel en netjes.

H. de Jongh

Goede ervaring, goede afspraken kunnen maken met monteur voor inmeten en bevestigen

Goedkoop en toch goed

Geertsma

Prima adres waar we inmiddels al meerdere producten bij hebben gekocht vanwege prijskwaliteit, korte lijntjes en prettig ontvangst in showroom én afspraak is afspraak.

Dick

Voorheen 4 screens besteld naar volle tevredenheid nu bij de 5e screen een minder tevreden ervaring. Dit jaar zijn ze een ander type motor gaan monteren(bi-directoneel). Mijn huidige... Voorheen 4 screens besteld naar volle tevredenheid nu bij de 5e screen een minder tevreden ervaring. Dit jaar zijn ze een ander type motor gaan monteren(bi-directoneel). Mijn huidige afstandsbediening is daar niet geschikt voor. Dit had duidelijk op site gecommuniceerd moeten worden , helaas

Mooie kwalitatieve screens tot vorige week tevreden

Prive

Goed bedrijf met kennis

kennis en hulpvaardigheid

Bert Gerritsen

Accuraat, duidelijke website, snelle reactie op e-mails.

Screen met niet-standaard RAL-kleur hebben ze perfect gemaakt. Alles klopte en dus zonder gedoe snel zelf kunnen gemonteren.