M.Gemser

Goede ontvangst, prima uitleg van Bram, heerlijke koffie, duidelijkheid over levering!! Prima kwaliteit en scherpe prijs!!

Zie boven

Jeffrey

Super tevreden!

HKM metselwerken

Gratis inmeten.hoge prijs!! Niet gratis monteren.bij laten monteren,weer hoge prijs.zwak wankel frame..loopt niet soepel.al met al..nooit weer Solano.

Kan ik niet bedenken...prijs/ kwaliteit..erg matig.

Reactie Solano Wonen:

Beste Hidde Kuperus, bedankt voor uw review. Ik heb zojuist geprobeerd u te bellen. Ik zie namelijk dat u nog geen contact met ons heeft opgenomen om uw klacht kenbaar te maken. Als uw product niet... Beste Hidde Kuperus, bedankt voor uw review. Ik heb zojuist geprobeerd u te bellen. Ik zie namelijk dat u nog geen contact met ons heeft opgenomen om uw klacht kenbaar te maken. Als uw product niet goed werkt dan lossen wij dit uiteraard onder de garantie voor u op. Wellicht kunt u ons een video sturen waarop de klacht zichtbaar is. Vanaf daar kijken we dan naar een passende oplossing.
Wat betreft de montagekosten; veel van onze klanten kiezen ervoor om zelf te monteren. Wij hebben er daarom voor gekozen om geen montagekosten in de productprijs te berekenen. Hierdoor profiteert u van een zo laag mogelijke prijs voor een a-kwaliteit maatwerk product.
Als u toch gebruik wilt maken van onze montageservice dan is dat uiteraard mogelijk tegen een kleine meerprijs.

M. Vijzelman

Niet goed!!! Heel slecht!

Kan ik niet vinden. Misschien voor communicatie een 6 en bereidheid iets op te lossen ook een voldoende. Maar daarmee is het probleem niet opgelost

Reactie Solano Wonen:

Beste mevrouw Vijzelman, bedankt voor uw review. Vervelend dat uw hor beschadigd is geleverd. Uiteraard doen wij er alles aan om dit op te lossen. Ik zie dat een eerdere reparatie niet goed is... Beste mevrouw Vijzelman, bedankt voor uw review. Vervelend dat uw hor beschadigd is geleverd. Uiteraard doen wij er alles aan om dit op te lossen. Ik zie dat een eerdere reparatie niet goed is uitgevoerd waardoor u wederom een beschadigde hor ontvangen heeft. We hebben een nieuwe hor voor u besteld en zorgen ervoor dat deze snel bij u is.

Nick van der Wijk

Alleen maar goede ervaringen met dit bedrijf. Inmeten was goed, de service en het meedenken ook. Levering was zoals verwacht, netjes en onbeschadigd. Het installeren was niet moeilijk, maar was er... Alleen maar goede ervaringen met dit bedrijf. Inmeten was goed, de service en het meedenken ook. Levering was zoals verwacht, netjes en onbeschadigd. Het installeren was niet moeilijk, maar was er iets niet duidelijk dan heeft website van Solano duidelijke handleidingen. Wij zijn uiterst tevreden.

Meedenken in oplossingen om onze wensen te verwezenlijken.

Vicky Van de Velde

Het gordijn dat ik heb ontvangen, bestaat uit 2 delen. Ze werden aan elkaar gestikt. Wanneer je die grote aanbiedt, moet je dit in 1 geheel kunnen leveren, zeker voor die prijs! Ik ben niet echt... Het gordijn dat ik heb ontvangen, bestaat uit 2 delen. Ze werden aan elkaar gestikt. Wanneer je die grote aanbiedt, moet je dit in 1 geheel kunnen leveren, zeker voor die prijs! Ik ben niet echt tevreden. Een compensatie van 50€ per gordijndeel (voor het linkse en het rechtse deel) zou wel op zijn plek zijn.

Reactie Solano Wonen:

Beste Vicky, bedankt voor uw review. Wij hebben gordijnen in breedtestof en kamerhoge stof in onze collectie. Omdat u gekozen heeft voor een breedtestof worden de verschillende stofbanen aan elkaar... Beste Vicky, bedankt voor uw review. Wij hebben gordijnen in breedtestof en kamerhoge stof in onze collectie. Omdat u gekozen heeft voor een breedtestof worden de verschillende stofbanen aan elkaar genaaid. De naad zit altijd weggewerkt in een plooi zodat deze bijna niet zichtbaar is.
Als u een gordijn wilt zonder naden dan kiest u voor een kamerhoge stof. Neem gerust contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken. Wij kunnen eventueel een nieuw kamerhoog gordijn leveren met een korting.

H.P. Slot

Prettig

snel handelen

Bas

Solano wonen

Communicatie

Cor klaver

Komt afspraken na

Goed uitleg en de prijs redelijk