Betty

Zeer goed

Geeft goed advies en ze zijn kundig

van der Ploeg

Eerst goed. Nu niet geweldig. Verzenden van alleen twee eindkappen duurt veel te lang.

Reactie Solano Wonen:

Bedankt voor het schrijven van uw review. Het is begrijpelijk dat u de nieuwe kappen z.s.m. zou willen ontvangen. Wij zijn echter afhankelijk van de levertijden van onze toeleveranciers omdat wij... Bedankt voor het schrijven van uw review. Het is begrijpelijk dat u de nieuwe kappen z.s.m. zou willen ontvangen. Wij zijn echter afhankelijk van de levertijden van onze toeleveranciers omdat wij dit soort onderdelen niet op voorraad hebben. Zodra wij de kappen hebben ontvangen sturen wij ze direct door zodat u het vaak de volgende werkdag binnen heeft.

De Rooij

Prima site, goede service, tot in de woonkamer geleverd en ook achteraf nog behulpzaam via de mail

Snelle reactie op vragen

Bavw

Heel goed, even een communicatiestoornis over levertijd maar verder alles keurig geregeld

goede dienstverlening, bereikbaarheid en vriendelijk mailcontact

Jos

Goede service. Opmeten en monteren binnen redelijke termijnen.

Prijs kwaliteit goed

h.Jilderts

Deze keer wat traag, de rolgordijnen hebben een maand in het magazijn gelegen, na een mail kwam er schot in de zaak.
Vorige keren ging het vlotter, kan gebeuren, maar kan ook beter...

Ruime keus en je kan kijken in Leeuwarden

Hans

Door de drukte wat later geleverd als dat de site belooft.

Goede kwaliteit, prima keuze en plaatsing een makkie.

Jaap van Dalen

Niets aan toe te voegen, prima bedrijf, zeer behulpzaam en alert

N.v.t.

Familie van Erp

Heel tevreden. Hebben via de website besteld. Dat ging heel gemakkelijk en was duidelijk. Hadden nog een vraag en ook telefonisch werden we heel vriendelijk geholpen. De levering ging ook heel goed.... Heel tevreden. Hebben via de website besteld. Dat ging heel gemakkelijk en was duidelijk. Hadden nog een vraag en ook telefonisch werden we heel vriendelijk geholpen. De levering ging ook heel goed. Via mail bericht van leverdatum en tijd. Was zelfs eerder dan we verwacht hadden. Hele vriendelijke chauffeur. Product is precies zoals we gehoopt hadden. Dus alles zeer naar tevredenheid gegaan. Zeker een aanrader!!!

Vriendelijkheid en duidelijkheid

Kooistra

Handig dat er showroom is en correcte service nadat 2 screen motoren kapot waren gegaan. Spanning van doek van 1 knikarm schermen is helaas niet naar tevredenheid

Showroom en service