Marielle

Goed te bestellen via de website. Bij zelf monteren miste twee onderdelen. Dit werd heel snel opgepakt door de klantenservice en was binnen twee dagen binnen. Tevreden over het product en kan het... Goed te bestellen via de website. Bij zelf monteren miste twee onderdelen. Dit werd heel snel opgepakt door de klantenservice en was binnen twee dagen binnen. Tevreden over het product en kan het aanraden! Montage instructie erbij leveren zou nog een mooie toevoeging zijn.

Bas van Hulst

Super goede service

Snelle levering en goede kwaliteit

Johan van Leeuwen

Een fijn en vriendelijke bedrijf. Goed en netjes produkt goede kwaliteit. Een goede en fijne montage.

Klantvriendelijk , snelle levering en montage.

Antwan

Super goed. Goede kwaliteit/prijs en komen afspraken na.

Communicatie

Van der Werf

Snelle communicatie, goede service
Ondanks een meningsverschil over een (naar onze mening een foutief) geleverd product

Zeer vriendelijk, per mail, aan de telefoon en ook de bezorger!

Dirk Spek

Showroom bezocht voor plisségordijnen in lichtkoepel. Goede keuzemogelijkheden, voorlichting en uitwerking van de opdracht. Alles was prima geregeld en beschreven, zodat het zelf monteren van de... Showroom bezocht voor plisségordijnen in lichtkoepel. Goede keuzemogelijkheden, voorlichting en uitwerking van de opdracht. Alles was prima geregeld en beschreven, zodat het zelf monteren van de gordijnen een fluitje van een cent was.

K.Pieters

Eerst heel goed. Vaker daar producten gekocht. Maarrrr Met de screen die het niet deed heb ik mijn twijfels over klant vriendelijkheid.geen colantie was niet over te praten.

Netjes goed bedrijf .

Michael

Fijne samen werking

Maat voering is perfect

Esther

Heel erg tevreden over de aankoop van onze nieuwe plissés

Bert Junier

Zeer professioneel en klantgericht

Aandacht voor de wensen van de klant