Mettje

Prima, alles is goed geregeld, mooie producten. Ze doen wat ze zeggen.

mooie materialen, goede communicatie

Adema

Redelijk

Website

Reactie Solano Wonen:

Bedankt voor uw review. Ik zie dat u heeft aangegeven dat uw rolgordijn beschadigd was aangekomen. Tijdens transport kan het wel eens gebeuren dat een product beschadigingen oploopt. Jammer genoeg... Bedankt voor uw review. Ik zie dat u heeft aangegeven dat uw rolgordijn beschadigd was aangekomen. Tijdens transport kan het wel eens gebeuren dat een product beschadigingen oploopt. Jammer genoeg is dit niet altijd te voorkomen, maar onze excuses hiervoor. Inmiddels is er een volledig nieuw rolgordijn succesvol afgeleverd. Wij hopen dat u veel plezier heeft van dit rolgordijn. Indien wij u verder nog ergens mee kunnen helpen dan horen wij dat graag.

L

Positief, had met winactie een bedrag gewonnen, daardoor voor een mooi bedrag een hor kunnen aanschaffen, makkelijk proces, snel geleverd,

snel geleverd, vriendelijke bezorger, precies zoals afgesproken product

Jacqueline Stolsz

Fijne en duidelijke website waardoor snel kan bestellen

Snelle reactie, super vriendelijk chauffeur/bezorger en nette bezorging

Niels

Meetinstructie volgen en je krijgt de perfecte rolhor thuisgestuurd ūüĎć

Marthe

Mooie dubbele plisségordijnen kunnen aanschaffen. De staaltjes had ik snel binnen. Op die manier een mooie kleur kunnen kiezen, veel goedkoper dan in een showroom waar ik bij mij in de buurt was... Mooie dubbele plisségordijnen kunnen aanschaffen. De staaltjes had ik snel binnen. Op die manier een mooie kleur kunnen kiezen, veel goedkoper dan in een showroom waar ik bij mij in de buurt was geweest. De levering was volgens schema, en de gordijnen zijn prachtig. Ik ben tevreden!

Henk Boon

prima

zeer goed verpakt geleverd op de afgesproken tijd

Will van der wal

Super,netjes,komen afspraken na

Netjes,komen afspraken na,houden he op de hoogte

Ferdinand van Loon

Positieve ervaring!

Swart

Positief!

Maatvoering klopt precies. Prachtig eindresultaat!