Lemmens Roel

Verkeerde kleur geleverd. Nu doen ik zelf een elektrisch zonnescherm van 4 meter te demonteren. Geen enkele coulance of hulp bij demontage mogelijk. Kortom ze laten je als klant mooi het probleem... Verkeerde kleur geleverd. Nu doen ik zelf een elektrisch zonnescherm van 4 meter te demonteren. Geen enkele coulance of hulp bij demontage mogelijk. Kortom ze laten je als klant mooi het probleem oplossen met de fabrikant.

Reactie Solano Wonen:

Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat uw product in een verkeerde kleur is geleverd. Ik zie dat mijn collega u gisteren heeft geprobeerd te bellen, maar dat ze u niet kon bereiken.... Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat uw product in een verkeerde kleur is geleverd. Ik zie dat mijn collega u gisteren heeft geprobeerd te bellen, maar dat ze u niet kon bereiken. Ze zal u binnenkort weer proberen te bellen.

Miriam

Super

Mooie gordijnen

Jos Zweekhorst

Prima instructie voor inmeten en bestellen. Goede informatie over de levering en prima levering. Expliciete Instructie over hoogte instelling vh rolluik ontbreekt.

Betrouwbaarheid, service en goede prijs/kwaliteit

Geri

Als afgesproken geleverd,goed contact

goede voorlichting.

Will van der wal

Fijn bedrijf,kom ik zeker weer terug,als ik iets nodig heb

Optijd,netjes,secuur, niet duur ,houden je op de hoogte.

Paul Linthorst

Goede prijs kwaliteit, nette en overzichtelijke site en duidelijke communicatie.

Keurig en goed verpakt afgeleverd. Goede prijs kwaliteit.

P Stant

Prima geleverd geen op of aanmerkingen

V.d.Werff

Plaatsing van een screen naar volle tevredenheid,door 3 vakkundige en aardige monteurs

Zie boven

Hans

Leveren wat ze beloven.
Makkelijke bestelprocedure

Prima kwaliteit

Caroline

Prima service, mooie gordijnen!

Bestellen is eenvoudig