Tom Visser

Top!

Goede producten tegen goede prijzen, snelle levering, vakkundige installatie, vriendelijke en behulpzame klantenservice.

Henk Hendriks

Goede ervaringen , heb er al veel besteld zowel zakelijk als privé.
Altijd goed en snel.

Makkelijke website om te bestellen. Afhalen in Leeuwarden, aardige medewerkers.

Peter en Nelleke Koeleman

De beide mannen hebben hun werk met de zonwering in de lichtkoepel van de serre keurig netjes afgeleverd.

Na wat problemen met het aansluitpunt bleven de mannen rustig en hebben het kunnen oplossen!!

Mikail Acun

Geweldig

Prijs, kwaliteit en service

Jeroen H.

Uitleg en advies, ook bij ophalen van bestelling

Zonnescherm uit voorraad besteld en de volgende dag opgehaald. We kregen bij het ophalen nog wat uitleg en advies.

Willie Doets

Vijf jaar geleden een zonnescherm laten monteren. Dit jaar weer Solano ingeschakeld voor gordijnen incl meting. Gordijnen hangen inmiddels en zijn prachtig. Kreeg zelfs nog een soort kunststof... Vijf jaar geleden een zonnescherm laten monteren. Dit jaar weer Solano ingeschakeld voor gordijnen incl meting. Gordijnen hangen inmiddels en zijn prachtig. Kreeg zelfs nog een soort kunststof bediening erbij zodat ik de gordijnen makkelijk dicht kan trekken. En nadien nog een telefoontje of alles naar wens was. Goede service dus, daarom raad ik Solano van harte aan.

Fam Damstra

We hebben samen met meerdere buurtgenoten bij Solano wonen zonwering en pvc vloer besteld. We hebben gebruik gemaakt van het inmeten en monteren. We zijn erg blij met het resultaat. Wel was er na... We hebben samen met meerdere buurtgenoten bij Solano wonen zonwering en pvc vloer besteld. We hebben gebruik gemaakt van het inmeten en monteren. We zijn erg blij met het resultaat. Wel was er na montage een rolgordijn in de verkeerde kleur geleverd maar dit werd goed opgelost.

Aan Van Kammen

Aardige en behulpzame werknemers.

Bestelde product is zeer degelijk uitgevoerd.

Gosse noordman

Voor tweede keer bij Solano besteld. Wederom tevreden.

Bert Damman

Goeie ondersteuning bij opmeten via mail. Zeer tevreden van de kwaliteit

Kwaliteit rolgordijnen en zijgeleiders