Wt. Plaisier

Prima ervaring ook na 3 bestellingen

Duidelijke site en vragen worden vlot beantwoord

Gosse Landman

Zijn zeer blij met het zonnescherm. Deze is gisteren opgehangen. Contact met klantenservice was zeer prettig. Denken met je mee en geven goed advies. Wij wilden vooral weten voor welk zonnescherm we... Zijn zeer blij met het zonnescherm. Deze is gisteren opgehangen. Contact met klantenservice was zeer prettig. Denken met je mee en geven goed advies. Wij wilden vooral weten voor welk zonnescherm we moesten gaan en dan is het toch prettig dat iemand je duidelijk de verschillen kan uitleggen.

Johan vd Vreede

De geleverde producten allemaal retour. Er zou extra kwaliteitscontrole plaatsvinden maar toch weer lakschades. Gevraagd om financiële reductie maar gingen ze niet in mee maar heb lakstift gevraagd.... De geleverde producten allemaal retour. Er zou extra kwaliteitscontrole plaatsvinden maar toch weer lakschades. Gevraagd om financiële reductie maar gingen ze niet in mee maar heb lakstift gevraagd. Al met al niet tevredeN over producten.

Snel reageren

Reactie Solano Wonen:

Bedankt voor schrijven van uw review. We begrijpen heel goed dat u baalt van de lakschade op de geleverde producten. En tot 2 x toe is zeker niet fijn.
We hebben beide keren nieuwe producten...
We hebben beide keren nieuwe producten geleverd. De laatste keer was er nog een kleine beschadiging waarvoor wij in overleg met u een lakstift hebben toegestuurd. Deze heeft u als het goed is ontvangen.
Mocht u nog vragen hebben, bel of mail ons gerust.

Mike Bilikov

We zijn heel tevreden over Solano. Screens ingemeten en ook montage laten doen.

Eddy Lenoir

Duidelijke website. Eenvoudig om online bestelling te plaatsen. Snelle reactie en correcte levering bestelling. Chauffeur laat nauwkeurig tijdstip levering weten.

JA.K

Scherpe prijzen, goed klantenservice.

Snelle reactie bij communicatie

Tom Visser

Top!

Goede producten tegen goede prijzen, snelle levering, vakkundige installatie, vriendelijke en behulpzame klantenservice.

Henk Hendriks

Goede ervaringen , heb er al veel besteld zowel zakelijk als privé.
Altijd goed en snel.

Makkelijke website om te bestellen. Afhalen in Leeuwarden, aardige medewerkers.

Peter en Nelleke Koeleman

De beide mannen hebben hun werk met de zonwering in de lichtkoepel van de serre keurig netjes afgeleverd.

Na wat problemen met het aansluitpunt bleven de mannen rustig en hebben het kunnen oplossen!!

Mikail Acun

Geweldig