Leo Verhoeff

Marianne

Gewoon goed.

Vriendelijk

A. Seetal

Uitstekende service en een uitmuntende kwaliteit! 👌

C.P.J.Visser

Doen wat beloofd is maar dat zou normaal moeten zijn maar dat is het helaas niet.

Verkeersregelaar Druif

Goede ervaring middels prijs/kwaliteit,
Snelle en correcte werkwijze van uitzoeken t/m de montage

nakomen van de afspraak en het contact bij nieuwe ontwikkeling
de flexibiliteit in afhandelen

Mvr. de Koning

Fantastisch

Perfecte service en ontzettend blij met onze inzethorren met pollengaas! Super hele mooie kwaliteit ook.

Echt een aanrader!

B. Muskee

Prima werk geleverd. De zaak netjes afgehandeld. Schoon werk geleverd. Geen rotzooi achter gelaten.

Komen na wat ze zeggen.

T. Remmerswaal

Twee jaloezieën besteld.

Bianca

We hebben al meerdere keren bij Solano besteld, altijd op tijd geleverd, kwaliteit goed

goede kwaliteit

Henny van Deursen

Wisselvallig....heb nu 2x rolgordijnbesteld...in de bedrijfsinfo steld u..."na controle van uw bestelling,krijgt u van ons een levertijd datum".... mooi niet en de track en trace zouden via DPD... Wisselvallig....heb nu 2x rolgordijnbesteld...in de bedrijfsinfo steld u..."na controle van uw bestelling,krijgt u van ons een levertijd datum".... mooi niet en de track en trace zouden via DPD lopen...maar werden ...na veel gebel en onbekende info bij uw bezorglev. Door DHL , onaangekondigd,bezorgd (+14dgn ná bestelling)
Had ook nog de stomme pech de verkeerde breedtemaat (dikke vinger) aan u op te hebben gegeven, daarom ligt de zelfde bestelling wéér bij u.
MISSCHIEN KUNT U ME , NA ALLE HOBBELS,MATSEN DOOR 1XBEZORGKOSTEN TERUG TE STORTEN.?!
FIJNE PAASDAGEN.
WACHT UW BESTELLING EN REACTIE AF.
HENNY.
VALKENSWAARD.