Hans Thoolen

Alleen maar positief

Goede website, instructies maatvoering en montage, zorgvuldige aangekondigde levering

Trijnie van der Sloot

snelle reactie op de vraag om een sample op te sturen

Lora

Prima service en correcte levering

Goede website met duidelijk info over wat je kopen / bestellen kan.
De kwaliteit is perfect!

Jolanda

Prima ervaring

Anne-Marie Takiddine

Houtlook jaloezien besteld. Deze moesten uit Engeland komen. Vertraging beschadiging door TNT .
Bedrijf stuurde een nieuwe jaloezie.
Weer wat vertraging. Uiteindelijk geleverd. Alles bij...
Bedrijf stuurde een nieuwe jaloezie.
Weer wat vertraging. Uiteindelijk geleverd. Alles bij alles duurde het ongeveer 1 maand.

Goede communicatie. Doen wat ze beloven.

Timmerbedrijf rijlaarsdam

Vier rolluiken besteld met band bediening. Na dat ik alles bij de klant had openen gemaakt was het niet compleet en moest ik een keer extra terug om het af te maken ook de afwerk rolletjes voor bij... Vier rolluiken besteld met band bediening. Na dat ik alles bij de klant had openen gemaakt was het niet compleet en moest ik een keer extra terug om het af te maken ook de afwerk rolletjes voor bij het kozijn waren niet mee geleverd en kan ik er ook niet meer op maken omdat het band al door de opening zit.

??

Fred de Vos

Nadat wij op de duidelijke en prettige site eerst voor onszelf alles
Nadat wij op de duidelijke en prettige site eerst voor onszelf alles
hadden berekend, zijn wij naar Solano in Leeuwarden gegaan om het product te bekijken. Op een prettige manier te woord gestaan door de medewerkster. Hier een afspraak gemaakt voor het gratis opmeten. Daarna is alles volgens afspraak geleverd.

Duidelijke site. Vriendelijk personeel. Goede kwaliteit product.
Afspraken goed nagekomen.

Cor van Duijvenvoorde

Een hele goede recensie vanwege de uitstekende service in combinatie met de keuzemogelijkheden. Telefonisch advies was prima.

AG Allround

Mijn ervaring met dit bedrijf is op zich goed, alleen als het dan om het transport gaat wordt het vervelend. Ook dat het zelfs in een mail staat wordt er niet bij vermeld hoe zwaar iets is, en als... Mijn ervaring met dit bedrijf is op zich goed, alleen als het dan om het transport gaat wordt het vervelend. Ook dat het zelfs in een mail staat wordt er niet bij vermeld hoe zwaar iets is, en als we niet thuis zijn wordt het bij de buren geleverd. Vind dit wel een aparte opmerking ten eerste is het al heel wat dat je zelf als vrouw zijnde mee moet tillen met een zwaar zonnescherm van 4.50m lengte en een heel hoog gewicht waardoor mijn klant door haar rug heen is gegaan, en het hele weekend plat heeft gelegen. En denk je dan werkelijk dat de buren dit zullen gaan tillen. Hoe kan je nou een transport regelen waar er maar 1 man beschikbaar is. Of verwerk de transport in de gekochte materialen of gooi het transport omhoog zodat er twee mensen kunnen worden ingezet. Bizar!

Tom Bergstra

Goede prijs kwaliteit en service

Service via email en flexibiliteit