R.K.

Zeer goede ervaring. We hebben er reeds 2 producten besteld!

Tussen de aankoop van de smartfit-duoplissegordijn zit 5 jaar. Je merkt geen verschil tussen de oude en de nieuwe. Topkwaliteit dus!

Boers

Ze geven duidelijk antwoord en goede service

Persoonlijke contact. En hulpvaardig

Wendy

Daar kan ik heel kort in zijn: prima! Duidelijke website en communicatie na de bestelling. Ook heel fijn dat we van tevoren stalen op konden vragen van de kleuren en het type stof.

Duidelijkheid!

Van Beek

Prijs kwaliteit top. Leveringsservice matig. Mijn levering was blijkbaar vertraagd door vergeten deellevering. Hier moest ik zelf achter komen en achteraan. Daarna werd de levering vertraagd en... Prijs kwaliteit top. Leveringsservice matig. Mijn levering was blijkbaar vertraagd door vergeten deellevering. Hier moest ik zelf achter komen en achteraan. Daarna werd de levering vertraagd en uitbesteed aan Packs. Deze bleek mijn horren bij het voorgaande adres te hebben afgeleverd! Dit kon nog worden gecorrigeerd, maar al met al erg slordig. Nu is dit slechts indirect de schuld van Solano, verantwoordelijk is solano wel. Helaas moest ik overal zelf achteraan.

Product, een keja hordeur, is prachtig.

Product-prijs

Frank Pastoor

Goede prijs - kwaliteit verhouding, duidelijke website, snelle service

Hans van Dam

Super goede klantenservice

R Koetsier

Makkelijk bestellen en goede service.

Goede communicatie en goede sortering.

Scholten

Prima levering en duidelijke site

Goed omschreven en mooi priduct

Vbs Moen

Rotervaring!!!

Reactie Solano Wonen:

Bedankt voor het schrijven van een beoordeling. Vervelend dat je geen goede ervaring hebt met Solano. Ik heb gezien dat de levering niet volledig was en je bovendien ook langer op de producten moest... Bedankt voor het schrijven van een beoordeling. Vervelend dat je geen goede ervaring hebt met Solano. Ik heb gezien dat de levering niet volledig was en je bovendien ook langer op de producten moest wachten dan gebruikelijk. Inmiddels is de bestelling geleverd. Excuses voor het ongemak!

Rob de Vos

Goede service

Uitstekende kwaliteit van het product