Sola

2095 beoordelingen

2095 Reviews

Ronald Eckhardt

Ben overgeschakeld van koken op gas naar koken op inductie. Op zoek naar nieuwe pannen kwam ik Sola tegen, een merk dat ik nog van mijn ouders thuis herinner. Dus ben ik daarvoor gegaan. Bestellen... Ben overgeschakeld van koken op gas naar koken op inductie. Op zoek naar nieuwe pannen kwam ik Sola tegen, een merk dat ik nog van mijn ouders thuis herinner. Dus ben ik daarvoor gegaan. Bestellen ging eenvoudig en ook het retour zenden van de eerste set, noodzakelijk omdat een pan beschadigd was, ging makkelijk en vlot. Heb intussen ook een nieuwe braadpan en koekenpan besteld en ontvangen. Ben erg ingenomen met mijn nieuwe pannen.

Snelle service

Marieke

Snelle levering en goede prijs voor de producten.

Adri Aarninkhof

Ik had laatst een geëmailleerde gietijzeren pan 28 gekocht groen / blauw. Ik was reeds in het bezit van eenzelfde pan maar dan 24 in de kleur oranje. Tevens had ik voor jaren terug bij de makro een... Ik had laatst een geëmailleerde gietijzeren pan 28 gekocht groen / blauw. Ik was reeds in het bezit van eenzelfde pan maar dan 24 in de kleur oranje. Tevens had ik voor jaren terug bij de makro een sola pannenset gekocht en omdat deze produkten zo goed beviel hebnik in de solastore in Hengelo destijds deze pannenset uitgebreid met een pan van 6 liter. Ik ben zeer tevreden over deze produkten.

L. M. van Groenestein-Jongbloed

Goed snel en duidelijk

Brigitte Verkouter

Bestelling snel en vlot

Prima kwaliteit

Jelle Van der scheer

Zeer keurig!

We hebben nog niets ontvangen. 6 maart besteld.

Maria C Kuijpers-Norbart

Goed, duidelijke website, snelle levering