Sohome

Noelle de heer

2 nachtkastjes....goede beschrijving v pakketje om in elkaar te zetten....prima te doen...goede kwaliteit...ziet er goed uit...2 nachtkastjes

Supersnelle levering van de eetbank. Hele vriendelijke en behulpzame klantenservice. Aanrader!

Yavuz

Great company. Stylish and high quality products, efficient communication, fast delivery and great packaging. 10/10

Mirja Kivits

Prima bedrijf, fijn dat ze met Whats App werken Aardige meiden die zich voorstellen en die moeite voor mij doen. Dat is echt fijn. Ik had een tafel die toch niet was wat ik wilde, maar ruilen geen... Prima bedrijf, fijn dat ze met Whats App werken Aardige meiden die zich voorstellen en die moeite voor mij doen. Dat is echt fijn. Ik had een tafel die toch niet was wat ik wilde, maar ruilen geen enkel probleem. binnen 10 dagen een andere tafel. Alles even netjes en vriendelijk geregeld. Ik geef jullie een 10, klantvriendelijk, goed bereikbaar, prettig in de omgang, no nonsens, maar oplossen. Geweldig.

Yvette Wetsteijn

Wat een prachtige fautuill hebben wij gekocht bij Sohome. Levering was keurig optijd. Precies zoals vermeld op de website. Zelf in corona tijd waarbij wij de stoel online hebben gekocht zijn wij... Wat een prachtige fautuill hebben wij gekocht bij Sohome. Levering was keurig optijd. Precies zoals vermeld op de website. Zelf in corona tijd waarbij wij de stoel online hebben gekocht zijn wij zeer tevreden. De stoel is exact zoals op de website en hij zit heerlijk.

Joëlle

Zeer tevreden! Netjes geleverd!

Audrey Van veggel

Ben heel blij met mijn mooie stoeltje,zit heerlijk!
Kleur is meer mosterd geel,ik dacht bij eeerste instantie okergeel.
Bestelling duurde ongeveer 12 dagen
Ik ga zeker vaker iets...
Ben heel blij met mijn mooie stoeltje,zit heerlijk!
Kleur is meer mosterd geel,ik dacht bij eeerste instantie okergeel.
Bestelling duurde ongeveer 12 dagen
Ik ga zeker vaker iets bestellen!

Erg fijn, snel en gemakkelijk geleverd

Berry Hoeve

Mooie lamp heel blij mee

Romy

De producten zijn van top kwaliteit en komen overeen met de foto’s. De levering was iets vertraagd maar ik werd hier goed van op de hoogte gehouden. Hele snelle klantenservice die terugmaild bij... De producten zijn van top kwaliteit en komen overeen met de foto’s. De levering was iets vertraagd maar ik werd hier goed van op de hoogte gehouden. Hele snelle klantenservice die terugmaild bij vragen!