Sohome

Caroline Hambersin

Heel snelle levering en goede prijzen

Super meewerkend in service

Riëtte

Het wandkleed in een mooie lijst laten plaatsen. Een fijne service die je bij het product kon bestellen.
Netjes afgewerkt en voldoet volledig aan de verwachting. Mooie kwaliteit en ik ben er erg blij mee.
Bezorging van het wandkleed is prima verlopen. Product was goed verpakt en de communicatie hierover goed.

Correcte levering in sterke deugdelijke verpakking en product volgens de verkoop info.

Harry Putteman

Vlotte hulp bij het plaatsen van bestelling, vermits ik een latere levering had gevraagd kreeg ik onmiddellijk een offerte. Later bij bestelling werd de offerte onmiddellijk veranderd in bestelling... Vlotte hulp bij het plaatsen van bestelling, vermits ik een latere levering had gevraagd kreeg ik onmiddellijk een offerte. Later bij bestelling werd de offerte onmiddellijk veranderd in bestelling met het bedrag van de offerte. Bij levering correcte afhandeling op het aangekondigd uur.

Alles zoals het hoort. Ook niet moeilijk met geld terug na retour sturen.

Fantastische wijn/drank kast met een mooie rustige uitstraling

Grietsje van der Meer

Prima, goed geholpen

Ik heb een leuke tafel bij sohome gevonden. Bij het monteren van de tafel kwam ik wat gebreken tegen. Er misten 8 schroeven en de uitsparing waar een metalen ding in moest was op twee plekken niet... Ik heb een leuke tafel bij sohome gevonden. Bij het monteren van de tafel kwam ik wat gebreken tegen. Er misten 8 schroeven en de uitsparing waar een metalen ding in moest was op twee plekken niet breed genoeg. Ik heb gebeld en het advies was om het zelf op te lossen, omdat dat sneller is. Ik heb schroeven gehaald en een tijd staan vijlen om de uitsparingen groter te maken. Uiteindelijk een mooi resultaat, maar meer werk gehad dan gehoopt. Het kleinere prijsje zorgt ervoor dat ik wel weer zou bestellen.

Hayen

Correcte prijs, tijdige levering, maar het tafelblad ziet er helemaal anders uit dan op de foto

Reactie Sohome:

Hi Hayen,
Hi Hayen,
Wat jammer dat het tafelblad niet is zoals afgebeeld. Via deze weg willen we je vragen wat foto's toe te sturen naar klantenservice@sohome.nl zodat we kunnen kijken of we iets voor je kunnen betekenen.
Alvast bedankt!
Liefs,