Sohome

Sanne

Duidelijke website, snel gevonden waf ik zocht, goede service. Bestelling werd zelfs eerder geleverd dan aangegeven. Ik zal hier in de toekomst vaker bestellen.

Marijke van Dijk

Goed contact gehad met het bedrijf. De bezorging was erg vriendelijk en de tafel zag er goed uit, erg blij mee.

Het was okay tot dat ze de kast kwamen brengen. Ze lieten t in de doos, ik moet alleen zien te vinden hoe ik de kartoon van onder de kast zou weghalen... Waarom nemen jullie niet de verpakking mee,... Het was okay tot dat ze de kast kwamen brengen. Ze lieten t in de doos, ik moet alleen zien te vinden hoe ik de kartoon van onder de kast zou weghalen... Waarom nemen jullie niet de verpakking mee, kunnen jullie die toch hergebruiken.

Levent

Veel keuze, kwalitatief goed.

Yvonne Keeley

Goeie ervaring met So Home! Had salontafel Duarte besteld on line. Snelle levering na anderhalve week. Hoefde niets in elkaar te zetten. Leuke merken hebben ze ook.

Miranda Visser

Snelle levering en duidelijke communicatie over de levering, ik kon zelf aangeven wanneer het bezorgd kon worden. De salontafel is net zo mooi als op de afbeelding, echt een aanrader!

Nico Klaassen

Heel slecht wacht al 3mnd op een salontafel en het is weer 2mnd uitgesteld

Reactie Sohome:

Hi Nico,
De productie van deze tafel is inderdaad flink vertraagd. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We hebben je bestelling geannuleerd en het aankoopbedrag gecrediteerd.
Mochten we...
Hi Nico,
Mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, dan helpen wij je graag.
Groetjes,
Team Sohome.

Iva

Goed, leuke producten en snelle levering

Ans Verhaaf

Geweldige kast is toch een gok via internet. Zijn erg tevreden ook goede uitleg om inelkaar te zetten. Zat keurig ingepakt .Dus zeer tevreden een aanwinst voor ons interieur