Sohome

Nenny van Roon

Prachtige spullen, snelle levering en fijne website. Heel tevreden met mijn aankoop.

Ellen

Prima , mooie spullen . Er komt nog z on zelfde stoel bij .

Elizabeth Redshaw

Snel en super

Ik heb super mooie eettafelstoelen gekocht bij Sohome. In het echt zijn ze nog mooier en wat nog het beste is, is dat ze eerder kwamen dan verwacht. Wij zijn optimaal aan het genieten van onze mooie... Ik heb super mooie eettafelstoelen gekocht bij Sohome. In het echt zijn ze nog mooier en wat nog het beste is, is dat ze eerder kwamen dan verwacht. Wij zijn optimaal aan het genieten van onze mooie aankoop! Hartelijk bedankt voor jullie goede service!

Remy Ligtvoet

Snelle en perfecte bezorging. Ik kreeg 10 minuten van te voren een sms dat ze er bijna waren. Super! Tafeltje is precies naar verwachting (dat is vaak bij andere bedrijven niet naar onze ervaring)!... Snelle en perfecte bezorging. Ik kreeg 10 minuten van te voren een sms dat ze er bijna waren. Super! Tafeltje is precies naar verwachting (dat is vaak bij andere bedrijven niet naar onze ervaring)! Ben helemaal enthousiast over Sohome!

Pascalle Greeve

Zeer goed in de communicatie! Als je mailt direct antwoord en in mijn geval met een vertraagde levering werd hier ook netjes over gecommuniceerd!

Ilona Admiraal

Perfect

De aankoop is goed afgehandeld.

Goede kwaliteit