Sohome

René Slager

Super tafel erg blij mee! Goeie communicatie over bestelling en levering.

Isa

Keurig en snel geleverd. Ik zag het artikel ook elders, maar daar konden ze niet zo snel leveren.

Sanne de Wolf

ENORM tevreden.
ENORM tevreden.
Wij hebben een bank, eettafel en 4 stoelen besteld. De bank was super snel geleverd. Tevens ook zeer tevreden over de leverancier. Tafel en stoelen duurde iets langer. Hier contact over gehad omdat deze artikelen in onze vakantie geleverd zouden worden en wij dus niet thuis zouden zijn. Hier zijn wij super bij geholpen. Wij zijn enorm blij met onze nieuwe meubels en raden Sohome zeker aan!

Wilma

Super snel en netjes bezorgt

Julia S.

Alles liep zonder problemen. Levering sneller dat verwacht en super lever service. Lamp ziet er mooi uit. We zijn heel blij mee.

Anouk Moolenaar

Snelle levering goed geregeld

Fatima

Levering was mooi op tijd zoals dag ervoor aangegeven. Heel vriendelijkheid chauffeur, is de tafel zelfs helemaal tot boven komen afzetten. Heel fijn.

Marianne van Adrichem

Ghizlane Lamkharrat

Souplesse heeft om te beginnen prachtige spullen. De levering was zoals afgesproken zelfs een weekje eerder. De bezorgers waren super vriendelijk en hebben de tafel voor mij midden in de woonkamer... Souplesse heeft om te beginnen prachtige spullen. De levering was zoals afgesproken zelfs een weekje eerder. De bezorgers waren super vriendelijk en hebben de tafel voor mij midden in de woonkamer neergelegd. Mijn tafel is ook zeer goed verpakt om beschadiging te voorkomen. Ik geef ze echt een dikke 10.