Sohome

Michael C.

So home, een aanrader voor iedereen. Top bedrijf en veel meer dan 5 sterren waard. Super correcte snelle afhandeling. Uiterst betrouwbaar op alle gebied.

Snelle levering. En een mooie lamp.

Leuke spullen en mooie website!! Moest wel even wachten op de lamp die ik had besteld maar dat wist ik van tevoren. Werd netjes op de hoogte gehouden. Hij is gister binnen gekomen, heel blij mee.... Leuke spullen en mooie website!! Moest wel even wachten op de lamp die ik had besteld maar dat wist ik van tevoren. Werd netjes op de hoogte gehouden. Hij is gister binnen gekomen, heel blij mee. Gisteravond gelijk opnieuw een grotere bestelling gedaan en die lijkt vandaag al binnen te komen!

Martijn

Alles prima: Mooie producten, snelle levering en ook telefonisch goed bereikbaar

Ciska Eijndhoven

Echt een topper!
Echt een topper!
Kwalitatieve spullen. Prijs/kwaliteit perfect! Service heel goed! Korte levertijd (meestal paar dagen). Zó blij met onze meubels én....we zijn nog niet klaar, we gaan nog meer bestellen.

Ria Kok

Snelle levering en de nachtkastjes zijn heel mooi.

R. van Tuijl

Aanrader

Robert Hardjo

De bestelde lamp precies volgens afspraak ontvangen.Dezelfde lamp had ik elders goedkoper gezien,maar samen met een screenshotje van die prijs,kreeg ik de lamp bij Sohome ook voor dezelfde... De bestelde lamp precies volgens afspraak ontvangen.Dezelfde lamp had ik elders goedkoper gezien,maar samen met een screenshotje van die prijs,kreeg ik de lamp bij Sohome ook voor dezelfde prijs,netjes volgens de belofte op de site.
Ik ben heel blij met Sohome en hoop hier nog meer artikelen te kunnen kopen.