Sohome

Candy Vokshi

Wat een geweldige ervaring! De levering was super snel en de kleur van de stoelen overtrof mijn verwachtingen. Ik ben echt dolgelukkig met mijn aankoop. Bedankt voor de uitstekende service!

Rikje van Sloten

Mooi, kundig en snel

Zefania Cairo

Geweldige webshop en prachtige collectie

Ciska Bos

Ik heb meerdere bestellingen gedaan bij sohome en de levering gaat erg goed en de spullen zijn mooi

Patricia Liesenborgs

Mooie planken maar de pluggen zijn te kort, plank viel terug uit de muur

Hennie Vd Wulp

Snelle levering en kwaliteitsproduct
Erg blij mee

C. van 't Hof

Ontvangen door een vrolijke gastvrouw, die al onze vragen begreep en op zoek is gegaan naar onze ronde tafel, die we al heel lang naar zochten. En het belangrijkste , zij gad ons het advies om de... Ontvangen door een vrolijke gastvrouw, die al onze vragen begreep en op zoek is gegaan naar onze ronde tafel, die we al heel lang naar zochten. En het belangrijkste , zij gad ons het advies om de tafel te bestellen en thuis te beoordelen of het werkelijk onze droom tafel was. Door de 30 dagen omruilgarantie is dit de perfecte keus voor ons. De tafel staat inmiddels te pronken in onze huiskamer.
Super blij mee.

Linda

Ik gaf aan dat ik de dozen later wilde leveren, maar deze werden toch op de gekozen dag geleverd. Hierdoor stonden ze in de gang in het appartementencomplex… Producten zijn prima, lijken op de... Ik gaf aan dat ik de dozen later wilde leveren, maar deze werden toch op de gekozen dag geleverd. Hierdoor stonden ze in de gang in het appartementencomplex… Producten zijn prima, lijken op de foto’s.

Petronella Henley

Geweldige klantenservice, één stoel ontbrak bij levering, hier werd direct op gereageerd en keurig opgelost