Sohome

Guest

Helaas 3 maanden moeten wachten op de bestelling. Uiteindelijk geleverd. Prima communicatie door het bezorgbedrijf. Helaas was het product beschadigd en door een fout in de montage niet in elkaar te... Helaas 3 maanden moeten wachten op de bestelling. Uiteindelijk geleverd. Prima communicatie door het bezorgbedrijf. Helaas was het product beschadigd en door een fout in de montage niet in elkaar te zetten. Een mail gestuurd (gisteren) met foto's van de hiaten. Ben reuze benieuwd naar de afhandeling hiervan. Deze is ondertussen naar alle tevredenheid opgelost. Snelle en adequate afhandeling. Top!

Uitstekende service, vriendelijk en klantgericht!

Eve Lemmens

Mooie website. Mooie foto's. Precies de ronde tafel wat ik graag zou willen hebben en ook hoe ik de tafel had voorgesteld.

Peter van Dijk

Mooi product

Bianca Peeters

Ben heel tevreden over de snelle levering. En de tafel is heel mooi en komt in het echt zelfs mooier over dan op de afbeelding. Ben heel blij met mijn aankoop.

Huub Kouwenhoven

Prima afhandeling, indrukwekkende updates transport en levertijd incl. SMS melding.

Richard van Steenbergen

Goede webwinkel

Een mooie zwarte kast, die snel en netjes geleverd werd. Ik ben er heel blij mee.

Lindy

Snellere levering dan verwacht. Netjes en zorgvuldig verpakt. Gemakkelijk zelf te monteren. Stoelen zien er uit zoals verwacht.