Sohome

Eric WILLE

Zeer goed, voor herhaling vatbaar

Abdelaziz Jouaoui

Fijne zaak. Er word als klant goed naar je geluisterd. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Koop hier altijd mijn meubilair maar ook accessoires. Winkel is ook erg fijn!

Erik

Stoel van Chinese makelij, voor heel veel geld. Mooie stoel. Het risico van internet aankoop is dat je niet kan proefzitten, ben ik mij zeker van bewust. Letterijk een zeer lichte stoel, de bezorger... Stoel van Chinese makelij, voor heel veel geld. Mooie stoel. Het risico van internet aankoop is dat je niet kan proefzitten, ben ik mij zeker van bewust. Letterijk een zeer lichte stoel, de bezorger verbaasde zich daar ook al over. Staat erg mooi, maar na 2 dagen zitten komen de ribbels al in de bekleding. Kwaliteit en prijs matchen geheel niet. Ruim €400 betaald voor een zeer matige stoel. Betreft Fauteuil Otis Bouncle.

Reactie Sohome:

Hi Erik,
Wat jammer dat je niet tevreden bent met je aankoop. Je kunt altijd gebruik maken van ons 30 dagen retourrecht: https://www.sohome.nl/faq/ruilen-en-retourneren
Mocht je hierover...
Hi Erik,
Mocht je hierover vragen hebben, dan helpen wij je graag.
Groetjes,
Team Sohome.

Misja

Sohome is een fijne en prettige organisatie.

Gerdien Fakkert

Duidelijke omschrijving op website

Annouschka

Top, alles goed geregeld.

Simone Rother

Top service en duidelijke communicatie

Treesja Heethuis

Mooie barkrukken hebben we besteld, en na vertraging (breek op de dag van levering niet ingeladen te zijn?) De barkrukken ontvangen.
Eentje bleek enorm te wiebelen. Dit laten weten en we kregen...
Eentje bleek enorm te wiebelen. Dit laten weten en we kregen antwoord dat we er een viltjes onder konden plakken en dat er dan €10.00 terug gestort kregen.
Of we hier mee akkoord gaan.
Nou nee, want als je iets nieuws besteld wil je dat het goed is. En niet opgelost wordt met een viltjes.
Dat zou niemand willen lijkt mij.
Had gehoopt op een bericht waarin staat dat we een goede ontvangen en de wiebelkruk kosteloos retour kan.
Dat zou goede klantenservice zijn.
Inmiddels zijn we nog steeds in afwachting of dat kan.
Er wordt al 2 keer een mail gestuurd hoe onze ervaring is. Nu nog niet naar wens.
Hopelijk binnenkort wel. Bij andere reviews lees ik dat er wel omgewisseld kan worden qua product dus dat hoop ik.
En anders het aankoopbedrag terug winnen zou een mooie bijkomstigheid zijn na al dit afwachten in onzekerheid. De wiebelkruk staat nog steeds in de doos, helaas.

Reactie Sohome:

Hi Treesja,
Hi Treesja,
Er is inmiddels een nieuwe barkruk voor je besteld. Je ontvangt uiterlijk morgen de kalender voor het maken van een omruilafspraak. Hopelijk is de nieuwe barkruk helemaal in orde!
Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan helpen we je graag.