Sohome

Eerst kapotte tafel ontvangen, daarna goed en snel weer omgeruild

Britt

Eerste en tevens laatste keer !! Schandalig bedrijf.
Eerste en tevens laatste keer !! Schandalig bedrijf.
Eerst een week wachten op mijn bestelling, komt het kapot aan, 100 foto's moeten ze hebben, vervolgens moet ik eerst het kapotte artikel opsturen, voor ze het nieuwe artikel gaan versturen? Slaat nergens op.
BESTEL HIER NIET!! Kunt je geld overal kwijt, maar niet bij dit bedrijf! Schandalig hoe je als klant wordt behandeld door dit bedrijf.

Reactie Sohome:

Hi Britt,
Nogmaals onze excuses voor de verwarring en je kapotte artikel. Inmiddels is het nieuwe artikel naar je verstuurd.
Mocht je nog vragen hebben, dan helpen wij je...
Hi Britt,
Mocht je nog vragen hebben, dan helpen wij je graag.
Liefs,
Team Sohome.

René Slager

Super tafel erg blij mee! Goeie communicatie over bestelling en levering.

Isa

Keurig en snel geleverd. Ik zag het artikel ook elders, maar daar konden ze niet zo snel leveren.

Sanne de Wolf

ENORM tevreden.
ENORM tevreden.
Wij hebben een bank, eettafel en 4 stoelen besteld. De bank was super snel geleverd. Tevens ook zeer tevreden over de leverancier. Tafel en stoelen duurde iets langer. Hier contact over gehad omdat deze artikelen in onze vakantie geleverd zouden worden en wij dus niet thuis zouden zijn. Hier zijn wij super bij geholpen. Wij zijn enorm blij met onze nieuwe meubels en raden Sohome zeker aan!

Wilma

Super snel en netjes bezorgt

Julia S.

Alles liep zonder problemen. Levering sneller dat verwacht en super lever service. Lamp ziet er mooi uit. We zijn heel blij mee.

Anouk Moolenaar

Snelle levering goed geregeld

Fatima

Levering was mooi op tijd zoals dag ervoor aangegeven. Heel vriendelijkheid chauffeur, is de tafel zelfs helemaal tot boven komen afzetten. Heel fijn.