Sohome

Zeer tevreden

Mieke Vogels

Zeer correct. Producten zijn degelijk en beantwoorden aan de omschrijving. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Goed georganiseerde levering.

Mooie tafel gekocht, goede prijskwaliteit! De communicatie via mails was zeer duidelijk alsook de verwachte levertijden. Levering verliep vlot en de leveranciers hielpen zelfs de tafel verdiepingen... Mooie tafel gekocht, goede prijskwaliteit! De communicatie via mails was zeer duidelijk alsook de verwachte levertijden. Levering verliep vlot en de leveranciers hielpen zelfs de tafel verdiepingen omhoog te dragen.

Goede ervaring. Precies geleverd zoals beloofd, goede communicatie en nette bezorging. Prima kwaliteit. Ik zou hier zeker voor een tweede keer bestellen!

Petra

We hadden een headboard besteld. Het zag er net zo mooi uit als op de site. De bezorgers waren zelfs zo vriendelijk om het af te leveren tot in de slaapkamer.

Marion Mulder

We hebben eerst ongezien twee salontafels besteld en waren blij verrast over de kwaliteit. Hierdoor hebben we ook de bijbehorende eettafel gekocht. Deze was wederom prachtig! Gisteren hebben we 6... We hebben eerst ongezien twee salontafels besteld en waren blij verrast over de kwaliteit. Hierdoor hebben we ook de bijbehorende eettafel gekocht. Deze was wederom prachtig! Gisteren hebben we 6 stoelen ontvangen en zijn erg blij met het totaal plaatje. De prijs-kwaliteit verhouding is erg goed. Ook de aangegeven snelle levertijden worden waargemaakt.
Bij telefonisch contact met de winkel zijn wij altijd vriendelijk te woord gestaan en waren de medewerkers oplossingsgericht.
Wij zijn heel blij met Sohome en bevelen hen zeker aan!!

Pamela

Vanaf het contact in de winkel tot en met de levering van de producten: perfect! De medewerkers in de winkel zijn vriendelijk, klantgericht en behulpzaam. Het contact over de levering was ook goed.... Vanaf het contact in de winkel tot en met de levering van de producten: perfect! De medewerkers in de winkel zijn vriendelijk, klantgericht en behulpzaam. Het contact over de levering was ook goed. De geleverde producten (eettafel en salontafel) zijn beeldschoon!

Michiel

Super makkelijk. Kreeg ook goede updates over hoe de bestelling vorderde.

Mooi meubelstuk zoals afgebeeld.

Margriet Gosses-Baudoin

Alles klopte.
Van bestelling tot levering.