Sohome

T. Blankestijn

Goede service

job van dalen

Meerdere producten besteld. Helaas bij 1 van de producten 3 keer moeten retourneren, waarbij niet geluisterd wordt advies.

Reactie Sohome:

Beste Job,
Wat vervelend dat het bij het retourneren niet helemaal goed is gegaan, excuses daarvoor!
Beste Job,
We hebben je geprobeerd te bellen, maar helaas hebben we je niet te pakken gekregen. Graag komen we in contact met je om de review te bespreken, zodat we kunnen kijken wat hier nu mis is gegaan.
Liefs,
Sohome

Shannon Nahr

Heel transparant bedrijf, en een goede service!

Sohome doet wat het belooft! En dat alles binnen een kort tijdsbestek.

M van den Akker

Fijne winkelervaring, helaas bleek er een fout in het voorraadbeheer te zijn waardoor we 16 weken hebben gewacht op een bank die we in 3 dagen hadden verwacht. Op zich een logische levertijd, maar... Fijne winkelervaring, helaas bleek er een fout in het voorraadbeheer te zijn waardoor we 16 weken hebben gewacht op een bank die we in 3 dagen hadden verwacht. Op zich een logische levertijd, maar wel een grote afwijking van onze verwachting. In het begin nette communicatie en oplossing geboden.

Mimoun Abarkani

Super mooie tafel precies zoals op de foto, we zijn er erg blij mee

Deborah Willems

Netjes en snel nezorgd

Fijne winkel en erg duidelijk qua hoe de leverering in zijn werk gaat. Ook heeft de klanten service mij erg goed geholpen.

Henk-Jan

Super vriendelijk geholpen, met goed advies. Goeie prijs kwaliteit verhouding. En levering was top geregeld!