Sohome

R van den Berg

Prachtige stoelen.Nog mooier dan op de foto.En de levering was perfect ?

Asell Yusupova

Het meubilair was niet zoals op de foto. kwaliteit was niet erg goed. Alle schroeven zijn gebroken tijdens de montage met minimale impact. De levering is met 2 maanden vertraagd dan oorspronkelijk... Het meubilair was niet zoals op de foto. kwaliteit was niet erg goed. Alle schroeven zijn gebroken tijdens de montage met minimale impact. De levering is met 2 maanden vertraagd dan oorspronkelijk aangegeven.

Reactie Sohome:

Beste Asell,
Bedankt voor je review! Wat jammer om te horen dat de kwaliteit van het ontvangen product niet goed is. Wij lossen het probleem met de schroeven graag voor je op.
Helaas...
Beste Asell,
Helaas krijgen we je telefonisch niet te pakken om dit te bespreken.
Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, horen wij dit graag!
Alsnog veel plezier gewenst met je bestelling.
Liefs,
Team Sohome

Haydar Ali Sajad

Het heeft langer geduurd dan verwacht maar de levering was netjes door vriendelijke service geleverd. En de tafel is bijzonder mooi. Ik ben erg blij mee.

Tessa Passenier

Goede klantenservice!

Marie-Paule Servaes

Goede service

Jennifer Janssen

Super bedrijf, stoel netjes geleverd en goede communicatie. Top!

Cencen Mikonefa

Die tafel glas is gebroken dus ik heb gevraagd om toch 2 nieuwe tafef glazen

Reactie Sohome:

Beste Cencen,
Bedankt voor je review!
Zoals besproken in de mail staat er een nieuwe tafel voor je in bestelling.
We hopen dat deze wel in goede staat zal aankomen en dat je alsnog...
Beste Cencen,
Bedankt voor je review!
Zoals besproken in de mail staat er een nieuwe tafel voor je in bestelling.
We hopen dat deze wel in goede staat zal aankomen en dat je alsnog kunt gaan genieten van deze prachtige tafel.
Liefs,
Team Sohome

Marjan Veerman

Ik heb erg prettig mailcontact gehad met de klantenservice toen ik merkte dat ik zelf een onjuist mailadres had doorgegeven en de bestelling vertraging opliep, zeer vriendelijk. Ik ben ook erg blij... Ik heb erg prettig mailcontact gehad met de klantenservice toen ik merkte dat ik zelf een onjuist mailadres had doorgegeven en de bestelling vertraging opliep, zeer vriendelijk. Ik ben ook erg blij met mijn eettafel van mangohout, zo mooi!

Derk Witteveen

Duidelijke website, beloofde levertijd, perfecte aflevering en prima product!