Sohome

Th. Kloosterboer

4 eetkamerstoelen besteld.
Nauwkeurige feedback over de eventuele bezorg datum en compliment voor de bezorger die de grote dozen netjes binnen zette.
Kwaliteit komt overeen met de...
4 eetkamerstoelen besteld.
Kwaliteit komt overeen met de beschrijving en ze zitten heerlijk en zien er ook nog eens fantastisch uit.
Krijg steeds weer de vraag waar heb je die gekocht van mensen die ze ook heel mooi vinden.
Blij met mijn aankoop en zal zeker nog een keer gaan shoppen bij Sohome.

Asiye Aydin

Super fijn meubelbedrijf

Eylem Pala

Super blij !

Eettafel besteld maar de maten op hun site kwamen niet overeen met de geleverde tafel. Gelijk contact gezocht met de klantenservice maar die waren niet bereid hierover de fabrikant te benaderen. Eettafel besteld maar de maten op hun site kwamen niet overeen met de geleverde tafel. Gelijk contact gezocht met de klantenservice maar die waren niet bereid hierover de fabrikant te benaderen.

Dus zelf maar een oplossing gezocht.

Reactie Sohome:

Beste Sohome klant,
Wat jammer dat de geleverde tafel niet was zoals weergeven op onze website. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
We hebben je om foto's gevraagd van de tafel zodat we...
Beste Sohome klant,
We hebben je om foto's gevraagd van de tafel zodat we het konden neerleggen bij onze leverancier, maar helaas hebben we geen foto's ontvangen.
Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan helpen wij je graag.
Groetjes,
Team Sohome.

Stoel is iets kleiner dan verwacht maar wel goed voor hier. Stevige zit. Montage is eenvoudig. Ben zelf wat minder blij met het eenvoudige onderstel. Verzending was binnen aangegeven tijd.

Fennie Eising

Een goede kwaliteit moderne bijzettafeltjes geleverd!! Ben er erg blij mee. Overigens het vervoersbedrijf verdiend ook een pluim! Netjes aangekondigd op tijd…

UJ De Jong

Keurig geleverd en verpakt

Stoelen online uitgezocht zonder fysieke beoordeling. Kleur was meer grijs dan verwacht, zitten harder dan verwacht, maar uiteindelijk toch zeer tevreden met de aankoop.
Onduidelijkheid over...
Onduidelijkheid over bezorging, dacht dat de stoelen dag eerder kwamen plots, maar bleek om de beschermingsspray te gaan.
Bezorging stoelen was eerder dan aangegeven blok, gelukkig was ik thuis.