Sohome

Marianne

Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop. Het was gemakkelijk om door het uitgebreide assortiment te bladeren en de perfecte meubelstukken te vinden die bij mijn stijl en behoeften pasten. De... Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop. Het was gemakkelijk om door het uitgebreide assortiment te bladeren en de perfecte meubelstukken te vinden die bij mijn stijl en behoeften pasten. De beschrijvingen en afbeeldingen van de producten waren zeer nauwkeurig en hielpen me bij het nemen van mijn beslissing.

Ik had een hanglamp besteld met 2 bollen.Nu krijg ik een bol.
Voor de andere moet ik WEER betalen

Reactie Sohome:

Goedemorgen,
Wat jammer dat je niet hebt gekregen wat je verwacht had. Op onze website staat aangegeven dat het maar om 1 lamp gaat, maar wellicht heb je dat over het hoofd gezien.
Mochten...
Goedemorgen,
Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen, dan vernemen wij dat graag.
Groetjes,
Team Sohome.

Dorien/ Dany Deviaene/ Taffeirne

Bestelling goed verpakt en vlugge levering. Alles in orde.

Colinda de Jong

Een nachtkastje gekocht en wat een top beschrijving erbij. Alles genummerd zodat je niet hoeft te zoeken. Het was ook zo in elkaar gezet

Kaat

Mooie draaibare stoelen in Marranda stof en een eetkamerbankje besteld en de levering kwam veel eerder als aangegeven, een leuke verrassing. We zijn erg blij met stoelen en bank.

Ruime keuze, goede beschrijving van artikelen

Positief, snelle verzending

Doris Koudijs-Cadogan

De verkoopster vond ik vakkundig overkomen en was bijzonder behulpzaam om de nodige adviezen te geven.

A Van den Hardenberg

Een hele mooie lamp ontvangen.
Staat geweldig boven de tafel.

Sanela Jahovic

👍👍👍👍👍👍