Reviews

Sohome

9 / 10
9267 beoordelingen
Schrijf beoordeling

96% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

9267 Reviews

Anoniem

4/10

Vond de wachttijd veeeeel te lang voor 1 ligstoel....

Reactie Sohome:

Hi,
Bedankt voor je review!
We hadden je graag telefonisch te woord gestaan om de review te bespreken.
Het door jouw bestelde ligbed had een levertijd van 5-10 werkdagen en is binnen...
Hi,
Bedankt voor je review!
We hadden je graag telefonisch te woord gestaan om de review te bespreken.
Het door jouw bestelde ligbed had een levertijd van 5-10 werkdagen en is binnen die termijn afgeleverd, het eerder leveren van deze Hartman producten is helaas niet mogelijk.
Wij leveren alles vanuit onze leveranciers en hebben zelf (bijna) geen voorraad.
We wensen je alsnog heel veel plezier met de bestelling!
Liefs,
Team Sohome


Eline Vlasblom

10/10

Hoogwaardige kwaliteit


Anoniem

7/10

Alles rond mijn bestelling is prima verlopen


Anoniem

7/10

Was een apart ervaring dit keer want ik heb nog nooit probleem gehad met aankoop via internet. De salontafel die ik in eerste instantie in februari had besteld zou pas begin april geleverd worden en... Was een apart ervaring dit keer want ik heb nog nooit probleem gehad met aankoop via internet. De salontafel die ik in eerste instantie in februari had besteld zou pas begin april geleverd worden en daarna werd het eind mei. Maar wat ik wel heel goed vond is dat ik netjes werd geïnformeerd van de vertraging. En ze waren zo vriendelijk dat door de hele situatie korting heb van 10% heb gekregen.
Wat ik minder aan de salontafel vind is dat de kleur van de foto niet overeen is met wat ik heb gekregen. Begreep mij niet verkeerd salontafel is heel mooi maar de kleur is niet wat ik van verwacht had. Zoals op de foto staat, lijk iets donkers en richting de grijs aan; ik heb voor die salon tafel gekozen want zou bijna dezelfde kleur zijn als mijn eettafel, maar wat ik kreeg ik is heel licht eikenkleur. Buiten dat vind ik een heel mooi salontafel.


Ricardo Cheddie

10/10

Aardig geholpen en fijn dat ik een lamp zonder te betalen mee mocht nemen uit de winkel om te kijken of ik het leuk vond.


Christine S.

10/10

Prima ervaring met mijn gekochte eettafel bij Sohome. Bestelling netjes en keurig binnen afgesproken tijd bezorgd en voldoet helemaal aan verwachting.


Wendy Herbots

4/10

Uiteindelijk blij met de aangekochte barstoelen zelf maar niet 100% wat besteld was, vertraging en de beloofde 10% compensatie voor de veel langere wachttijd nooit gekregen....

Reactie Sohome:

Beste Wendy,
Bedankt voor je review.
Wat jammer om te horen dat de bestelling niet 100% is wat besteld was. We hebben hier graag contact over.
De 10% korting is verkeerd verwerkt zag...
Beste Wendy,
Bedankt voor je review.
Wat jammer om te horen dat de bestelling niet 100% is wat besteld was. We hebben hier graag contact over.
De 10% korting is verkeerd verwerkt zag ik in het systeem. Dit heb ik direct voor je in orde gemaakt en dit wordt alsnog aan je teruggestort.
We komen graag in contact met je om de review en bestelling te bespreken.
Liefs,
Team Sohome


Michelle Spronk

9/10

Hartstikke goed. Levertijd zoals afgesproken. Producten kwalitatief goed, blij mee!


Anoniem

4/10

Niet goed, kast die wij geleverd kregen was aan alle kanten kapot

Reactie Sohome:

Hi,
Bedankt voor je review.
Nogmaals onze excuses dat de kast beschadigd geleverd is. Dit is uiteraard niet de bedoeling.
We hebben hier contact over gehad en we gaan het voor je...
Hi,
Bedankt voor je review.
Nogmaals onze excuses dat de kast beschadigd geleverd is. Dit is uiteraard niet de bedoeling.
We hebben hier contact over gehad en we gaan het voor je oplossen.
Wij hebben een nieuwe kast voor je in bestelling gezet en deze zal worden omgeruild met de huidige kast.
We gaan er van uit dat deze kast goed geleverd gaat worden en je kunt gaan genieten van deze mooie kast.
Liefs,
Team Sohome