Sohome

Torval van den Hoogen

Prima klantenservice

Carolien Kroeze

We hadden in januari 6 Siërra stoelen besteld Na de bestelling heeft de levering langer geduurd dan vermeldt maar wij werden hierover wel voldoende per mail geïnformeerd. Onze bestelling was voor... We hadden in januari 6 Siërra stoelen besteld Na de bestelling heeft de levering langer geduurd dan vermeldt maar wij werden hierover wel voldoende per mail geïnformeerd. Onze bestelling was voor een deel niet goed gefabriceerd vanuit de leverancier en dit gaf wel enige onvrede. Uiteindelijk na meerdere mails en telefoontjes hebben wij de bestelling aangepast Mijn tip voor Sohome zou zijn om op zo’n moment de communicatie per mail duidelijker te maken zodat ik niet meerdere keren hoef te bellen. Verder zijn we erg tevreden over de logistiek van der Hoef die een subliem systeem hebben voor levering.

Stoelen zijn net zo mooi als ze er uitzien op de website

Helaas werden de verkeerde kleur meubels geleverd. Het heeft mij een halve dag gekost om dit via de klantenservice op te lossen gezien ik eerst verwezen werd naar whatsapp en daar vervolgens... Helaas werden de verkeerde kleur meubels geleverd. Het heeft mij een halve dag gekost om dit via de klantenservice op te lossen gezien ik eerst verwezen werd naar whatsapp en daar vervolgens vergeten werd. Uiteindelijk wel goed opgelost en stoelen zijn netjes omgeruild.

Hi,
Bedankt voor je review. Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken om de review toe te lichten.
Hi,
Wij vragen bij een verkeerde levering of schade altijd om wat foto's zodat we kunnen checken waar het mis gaat en wat je precies geleverd hebt gekregen. We hebben de klacht vandaar verder afgehandeld via de Whatsapp.
Fijn om te horen dat je uiteindelijk blij bent met de geleverde stoelen.
Heel veel plezier gewenst met je bestelling en graag tot ziens bij Sohome!
Liefs, team Sohome

Harriët Koudijs

Levering op tijd .. maar bij één stoel verkeerde poten geleverd en ma weken nog steeds niet opgelost!!!!

Beste Harriët,
Bedankt voor je review. Telefonisch hebben wij hierover contact gehad en is de klacht opgelost.
Beste Harriët,
Een nieuw onderstel wordt zo spoedig mogelijk opgestuurd en de compensatie is verwerkt.
We wensen je veel plezier met jouw bestelling en graag tot ziens bij Sohome.
Liefs, team Sohome

delia van aken

Niet zo`n goede ervaring

Beste,
Wat vervelend dat je een nare ervaring met ons hebt gehad. Nogmaals onze excuses hiervoor.
Beste,
Er is inmiddels contact geweest en de klacht is opgelost. Graag tot ziens bij Sohome!
Liefs, Team Sohome.

delia van aken

Geen fijne ervaring

Beste Delia,
Wat vervelend dat je een nare ervaring hebt gehad met Sohome. Onze excuses hiervoor.
Beste Delia,
Inmiddels is er contact geweest en hebben we de klacht verholpen. Graag tot een volgende keer bij Sohome!
Liefs, Team Sohome.

Jolanda Hoogendam

Eetkamerstoelen besteld. Netjes verpakt ontvangen. Mooie stoelen, zoals op de foto! De levering door dpd liet te wensen over maar dit is netjes en snel opgelost door Sohome.

Troost

Goed. Nadat bekend werd dat mijn salontafel vertraagd was, netjes een compensatie gehad.

Betrouwbare levertijd