Sohome

Ronny Cuypers

Alles verliep zoals afgesproken. Prima service, niks op aan te merken

rob huisman

Positief, snelle levering

Miranda Rosmuller

Ze vragen beschrijf je bestelling..ik kan alleen maar zeggen..TOP😃 ik bestelde een eet en salontafel ..zo mooi en stevig geen"rommel" die je vaak op ander websites tegenkomt
Ik was bang voor...
Ik was bang voor dun mdf materiaal maar dit is het beslist niet
Zware tafelpoot en stevig blad
Makkelijk in elkaar te zetten
Kortom heel blij 😃

W.G.M. Dehne

Snelle levering en prettig contact ook de kwaliteit is prima

Annet Meijer

Fijne webwinkel met een ruim assortiment hippe artikelen die op voorraad zijn. Ik vond het makkelijk om te bestellen en kreeg alles netjes thuis afgeleverd zonder te hoeven wachten tot het op... Fijne webwinkel met een ruim assortiment hippe artikelen die op voorraad zijn. Ik vond het makkelijk om te bestellen en kreeg alles netjes thuis afgeleverd zonder te hoeven wachten tot het op voorraad was. Stoelen zijn lekker eigenwijs, mooi stofje en zitten heerlijk. Het is te zien dat ze van goede kwaliteit zijn. 3 jaar garantie op vlekken erbij en nu alleen nog maar genieten…….

Lieve De Troch

Super tevreden met de tv kast. Levering prima

Eric WILLE

Zeer goed, voor herhaling vatbaar

Abdelaziz Jouaoui

Fijne zaak. Er word als klant goed naar je geluisterd. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Koop hier altijd mijn meubilair maar ook accessoires. Winkel is ook erg fijn!

Erik

Stoel van Chinese makelij, voor heel veel geld. Mooie stoel. Het risico van internet aankoop is dat je niet kan proefzitten, ben ik mij zeker van bewust. Letterijk een zeer lichte stoel, de bezorger... Stoel van Chinese makelij, voor heel veel geld. Mooie stoel. Het risico van internet aankoop is dat je niet kan proefzitten, ben ik mij zeker van bewust. Letterijk een zeer lichte stoel, de bezorger verbaasde zich daar ook al over. Staat erg mooi, maar na 2 dagen zitten komen de ribbels al in de bekleding. Kwaliteit en prijs matchen geheel niet. Ruim €400 betaald voor een zeer matige stoel. Betreft Fauteuil Otis Bouncle.

Reactie Sohome:

Hi Erik,
Wat jammer dat je niet tevreden bent met je aankoop. Je kunt altijd gebruik maken van ons 30 dagen retourrecht: https://www.sohome.nl/faq/ruilen-en-retourneren
Mocht je hierover...
Hi Erik,
Mocht je hierover vragen hebben, dan helpen wij je graag.
Groetjes,
Team Sohome.