Klantvriendelijk en after sales

Een zeer goed bedrijf

niks

MHC Reijers

Via de website

De binnenkant van de schoen is van stof en niet van leer. Dat was op de website niet te zien.
Het retour etiket was voor Post-Nl niet duidelijk. Het werd terug naar huis gestuurd. Ik heb hierna het die zelfde dag dat ik het kreeg, opnieuw opgestuurd met een eigen etiket. Verzendkosten dubbel betaald waar ik van baal. Het is ook de vraag of de schoenen op tijd weer terug gestuurd zal zijn, of ik mijn geld terug krijg, wat een klacht van mij is.

joyce bogers

Goed en snel

R.Ritsma

Zeer tevreden,keurig en mooi verpakt, was een verrassing voor mij ,ook snel bezorgt ,wat niet nodig is ( geen nachtwerk ).Ben blij met de
schoenen, ik heb zeer pijnlijke voeten, kom zeker...
schoenen, ik heb zeer pijnlijke voeten, kom zeker nog een keertje terug! Met vriendelijke groeten , Romie Ritsma.

Geen, wil wel graag zachte schoenen!

H.C. Pafort

Uitstekende communicatie, snelle afhandeling van zaken.

Vraag is of alle artikelen (incl. maten) die op voorraad zijn ook op de website worden vermeld.

Harry

In 2de instantie prima

Voorraad beheer

s.boudro

Goede feedback en meteen mails ontvangen voor het verdere verloop. Top!

weet ik niet zo snel te benoemen.

Marijke van der Poel

Goede informatie en snelle levering.

Ik heb nog een vraag over het onderhoud, maar die moet ik nog stellen. Gezien de ervaring met de andere punten verwacht ik daar ook een klantvriendelijke reactie op. Geen tips verder, ga zo door!

Keijzer

Erg professioneel

Snelle service

Esther

Prima ervaring met Soeterboekschoenen

Misschien de voorraad van winkel koppelen aan webshop.