Klantvriendelijk en after sales

Barbara

Erg goed! Ik ben een vaste klant en word altijd erg goed, fijn en leuk geholpen.

Rianne

Vorige week heb ik schoenen besteld en kreeg ik ze dezelfde dag nog thuis bezorgd door een medewerker van Soeterboek! Hele fijne service en een leuke collectie voor mannen en vrouwen.

Foto’s met de schoen aan

Boomsma

Keurig snel en correct

A M S-B

Uitstekend, zeer correcte bejegening!

Vervelend dat dit punt verplicht is. Maar ja. Ik heb brede voeten en de schoenen die ik besteld had, waren zò smal dat ik er niet ik paste. Dit is me ook eens overkomen bij Peter Kaiser pumps (wide... Vervelend dat dit punt verplicht is. Maar ja. Ik heb brede voeten en de schoenen die ik besteld had, waren zò smal dat ik er niet ik paste. Dit is me ook eens overkomen bij Peter Kaiser pumps (wide fit past van dit merk, evenals meerdere modellen pumps van dit merk ). Misschien een idee te vermelden dat de leest heel smal is? Ik kende het merk Lilian niet.

Ady van Dorst

Goede service

Geraldine

Goeie website, vlotte levering.

Geen idee, is ok

G vd Bogert

Duidelijke site, snelle levering. Schoenen zijn netjes verpakt.

M.E de Beer

Betrouwbaar en snel geleverd.Ook goede informatie bijgevoegd mocht men niet tevreden zijn over je aankoop.

Ga zo door

Schoenen waren te groot en te hoog. Moeilijkheden om vanuit België terug naar Nederland te retourneren, barcode tekort. Vriendelijke telefonisch geholpen geweest om een oplossing te vinden.

Hakhoogte was niet 6 cm maar 8 cm

W. Van os

Zeer snelle levering en het product goed omschreven.