Socklips

Ravi Angnoe

Makkelijk in gebruik, doet wat het moet doen

Dominique Koolloos

Prima product om wasgoed bijeen te houden, ik gebruik het voor opening van dekbedovertrekken. een verbeterpuntje: de clips laten zo af en toe los

Luc Pauly

Goed product, snelle levering

Tine Beun

Men heeft mijn klacht zeer netjes afgehandeld en het aankoopbedrag terug gestort.

Rudi Ombelets

Ik ben bang dat het scharnier het niet lang zal houden. Ik heb ze nog maar 1 keer gebruikt (alleenstaande man) .

Jan-Willem Ooms

Doet wat ik ervan verwacht. Ben benieuw hoe lang ze heel blijven.

Tine Beun-Hermans

De opzet van socklips is leuk bedacht en daarom geloofde ik er ook in dat het werkte, maar dat viel me erg tegen. Ondanks dat ik de clips goed aandrukte, kon ik de losse clips na een wasbeurt zo uit... De opzet van socklips is leuk bedacht en daarom geloofde ik er ook in dat het werkte, maar dat viel me erg tegen. Ondanks dat ik de clips goed aandrukte, kon ik de losse clips na een wasbeurt zo uit de machine vissen. Een beetje zonde van het geld voor een beetje plastic wat helaas niet doet waar het voor gemaakt is,jammer!

Reactie Socklips:

Spijtig te lezen dat u geen goede ervaring hebt met ons product.
Dit kan verschillende oorzaken hebben.
- U moet echt een klik horen als u de sokken vastzet.
- Teveel stof ertussen....
Spijtig te lezen dat u geen goede ervaring hebt met ons product.
Dit kan verschillende oorzaken hebben.
- U moet echt een klik horen als u de sokken vastzet.
- Teveel stof ertussen. Bijv omdat de boord dubbel zit.
Hierbij sturen we u een link hoe u de Socklips moet aanbrengen: https://youtu.be/XlHuEkAqsVg
Zoals in een eerdere mail aangegeven, mag u de clips retour sturen. We storten u het aankoopbedrag terug op uw rekening.
We hopen u enigszins geholpen te hebben.