Socklips

Carolien

Klemmen goed, eenvoudig te openen en te sluiten. Heb ze nu 1 keer gebruikt. Zijn prima gebleven in de was . Goed product.
Ben er erg tevreden over.

Jenny Musler

Gebruikt bij een 2 persoons dekbedhoes. Leken een beetje los te zitten maar bleven goed zitten.

Edith

Ik wist niet dat Socklips bestonden tot een week geleden.... geen tijd verlies meer met het uitzoeken van al die sokken! Tevens het wassen en drogen van het dekbed overtrek is geweldig op deze... Ik wist niet dat Socklips bestonden tot een week geleden.... geen tijd verlies meer met het uitzoeken van al die sokken! Tevens het wassen en drogen van het dekbed overtrek is geweldig op deze manier. Dus wat mij betreft een super product!

H.M. Verschoof

Ideaal om je sokken bij wlkaar in de was te houden en helemaal geweldig dat je met een paar socklips je dekbed kunt dichthouden zodat ander wasgoed er niet in wordt opgeslokt.

Hans

Het idee is super handig en sprak me direct aan. Het lipje waarmee de clips “geborgd” zijn gaat echter zo stroef dat ik me na 20 paar sokken afvraag of de pijn in mijn duim opweegt tegen de... Het idee is super handig en sprak me direct aan. Het lipje waarmee de clips “geborgd” zijn gaat echter zo stroef dat ik me na 20 paar sokken afvraag of de pijn in mijn duim opweegt tegen de tijdwinst van het uitsorteren.
Misschien moet ik ze nog een tijdje proberen, maar ik ben niet direct overtuigd.

Anita Buurma

Geweldig, wou dat ik dat eerder had geweten!

DBJ Woiwode

Goede clips, snelle bezorging. Heel goed!!!

S. Vernhout

Fantastisch! Ik heb de Socklips gekocht om uit te proberen of deze zouden kunnen voorkomen, dat het lits-jumeaux dekbedovertrek in de wasmachine en -droger zichzelf tot één grote bal opvouwt en dan... Fantastisch! Ik heb de Socklips gekocht om uit te proberen of deze zouden kunnen voorkomen, dat het lits-jumeaux dekbedovertrek in de wasmachine en -droger zichzelf tot één grote bal opvouwt en dan door de machine bonst. Al jaren erger ik me daar rot over.... Waarom heb ik niet eerder Socklips gekocht?!? Het werkt FANTASTISCH!!! 7 Stuks Socklips aan de onderkant van het dekbed houden het voldoende dicht, zodat het zich niet meer ineen kan vouwen of dat er andere was in opgeslokt wordt! Bovendien: de tijd in droger leek ineens aanzienlijk korter! In 1 woord: geweldig! Kan absoluut aanbevelen!