Socklips

Marjan de Jongh

Levering liet even op zich wachten ivm met vakantie. Omdat de verzending buiten hun schuld vertraagd was hebben ze er een extra kadootje bij gedaan. Verder erg blij met de Socklips geen sokken meer... Levering liet even op zich wachten ivm met vakantie. Omdat de verzending buiten hun schuld vertraagd was hebben ze er een extra kadootje bij gedaan. Verder erg blij met de Socklips geen sokken meer kwijt. Even oefenen met open en dicht doen van de Socklips. Het zijn gewoon van die kleine dingen die het leven makkelijker maken.

S

Na aanschaf van een nieuwe wasmachine begon het probleem met de sneaker sokken.Die bleven elke keer hangen in de rubberen rand en werden dus niet schoon.Ik ging op zoek naar een goede werkende... Na aanschaf van een nieuwe wasmachine begon het probleem met de sneaker sokken.Die bleven elke keer hangen in de rubberen rand en werden dus niet schoon.Ik ging op zoek naar een goede werkende oplossing,na wat omwegen kwam ik bij Socklips uit.En het werkt inderdaad perfect.Geen sokken meer die blijven hangen en daardoor ook voor mij,geen ergenis meer.

Tinie

Goede informatie en levering

Guido F.M. Moonen

Een prima ervaring gehad met Socklips

Jeanine Hendrickx

Eindelijk een oplossing voor het wassen van dekbedovertrekken!

R Hagedoorn

Super uitvinding

Ingeborg Van Campenhout

Heel goed artikel. Komt prima uit zowel de wasmachine als de droogkast. Geen verloren sokken meer!

Josse Dinjens

Ik gebruik ze elke keer voor de sokken en ook voor mijn dekbedovertrek van 2.40 cm breed. Héél blij mee!
Helaas heb ik het bewaarzakje besteld, maar nooit gekregen. Op mijn reactie géén bericht ontvangen. JAMMER!

Vandaag bericht gekregen, dat mijn reactie niet is binnengekomen. Ze sturen het meteen opnieuw.
Vanavond bericht, dat het verstuurd is.
Toppie!!
Eindoordeel is nu 5 sterren!!!⭐⭐⭐⭐⭐