Socklips

Petra

In 1e instantie leek het niet goed te werken, maar na telefonisch contact met Socklips en de uitleg blijkt dat vooral DE KLIK ESSENTIEEL IS. Het is een perfect hulpmiddel, voor verschillende... In 1e instantie leek het niet goed te werken, maar na telefonisch contact met Socklips en de uitleg blijkt dat vooral DE KLIK ESSENTIEEL IS. Het is een perfect hulpmiddel, voor verschillende doeleinden te gebruiken. KORTOM: MET GOEDE UITLEG EEN TOPPRODUCT!!

Carine van den Berg

Tweemaal gebruikt en telkens zijn er gelost en stuk.

M Flos

Snel en correct

Dominique Teves

Zeer snelle levering, zeer goede service en goed product

Andreas van der Smaal

PRIMA HULPMIDDEL

Karen Verstraeten

Snelle en correcte levering.

Truus

De socklips heb ik nu 1x gebruikt voor het wassen en drogen van een dekbedovertrekset en ik ben blij verrast!
Ik had niet verwacht dat het veel verschil zou maken voor het wassen maar de boel was minder in elkaar gedraaid, wat toch veel gehannes scheelde want daarna kon alles haast moeiteloos de droger in en naderhand bleek de hele set droog te zijn 😃

Nelly De Craene

Ik heb ze gisteren ontvangen en heb ze nog niet gebruikt maar het ziet er wel handig uit

Ruud Overman

Eerste keer iets bij Socklips besteld, bestelde artikel is zeer snel geleverd!