Jan de Groot

Ik heb hele goede ervaringen met Snowbootonline en ga dat zeker ook door vertellen aan mijn vrienden en kennissen!

Uitstekende service ! Ik kreeg één mailtje dat het pakketje gebracht zou worden tussen half 11 en half 12 en ja hoor
om kwart voor 11 is het pakketje afgeleverd. Bij welk bedrijf vindt je...
om kwart voor 11 is het pakketje afgeleverd. Bij welk bedrijf vindt je zo'n service.

ik heb geen verbeter

Reactie Snowbootonline:

Dank je wel voor de complimenten! Veel plezier van de Olang laarzen!

Aankoop via internet

Snel!!

?

Reactie Snowbootonline:

Bedankt de bestelling en de positieve feedback!

Goede collectie, veel maten beschikbaar.
Winkel kwam betrouwbaar over.

Reactie Snowbootonline:

Bedankt voor je reactie, fijn om te horen!

Colette Kruis

Snowboots gekocht, aangegeven niet op zaterdag te bezorgen, zijn op dinsdag bezorgd, pasten niet, geretourneerd (€ 8,60), bevestiging ontvangen, terugboeking op creditcard toegezegd

heldere communicatie

gratis retourneren faciliteren

Reactie Snowbootonline:

Bedankt voor je reactie en graag tot een volgende keer! Je opmerking nemen we mee in een volgende evaluatie.

A huzing

Dit was de 1e keer maar voor herhaling vatbaar

Erg goede service

Nee

Reactie Snowbootonline:

Bedankt voor de bestelling en de positieve reactie! Veel plezier van de winterlaarzen.

caroline

Zeer goede ervaring

kwalitatief aanbod, goede prijs, snelle verzending en snelle reactie op mails: perfect dus!

Reactie Snowbootonline:

Bedankt voor de positieve beoordeling! Zijn we erg blij mee!

Goed op alle fronten

Snelle en betrouwbare levering voor een goede prijs

Reactie Snowbootonline:

Bedankt voor de positieve respons! Veel plezier van de aankoop.

Positief

Snel verzonden, alleen PostNL duurde langer

Reactie Snowbootonline:

Bedankt voor de positieve feedback!

De bestelling is prima verlopen alleen...op de sticker op de doos waarin de laarsjes verpakt waren stond de verkeerde kleur en de verkeerde maat, Bijna had ik de doos ongeopend terug gestuurd. Toch... De bestelling is prima verlopen alleen...op de sticker op de doos waarin de laarsjes verpakt waren stond de verkeerde kleur en de verkeerde maat, Bijna had ik de doos ongeopend terug gestuurd. Toch maar even de inhoud bekeken en de kleu en de maat waren goed.

Zorg ervoor dat de artikelen in de juiste verpakking verstuurd worden zodat de informatie op de verpakking klopt met het artikel dat in de verpakking zit dit voorkomt onnodige retourzendingen

Reactie Snowbootonline:

Bedankt voor de positieve beoordeling! En fijn dat u wel de goede laarzen hebt gekregen. Uw opmerking nemen we ter harte.