9.9/10
9.9/10

Duidelijke website! Ondanks dat het om een “internet scheiding” gaat, is er toch persoonlijk telefonisch contact dat geeft vertrouwen en is prettig.

Het persoonlijke telefonische contact. Bij vragen is het bedrijf altijd bereikbaar.

Monique en Arnold Toremolinos

Binnen 4 weken gescheiden en dat is wat we graag wilden omdat we in Spanje wonen/ overwinteren. En goedkoop. Alles online en toch telefonisch vragen kunnen stellen.

Snel goedkoop en zonder bezoek aan rechter

Goede ervaring. Scheiden maken ze simpel en snel. De contactpersoon wist waar hij het over had e n heeft ons vlot geholpen.

Doen wat ze beloven en ik beveel ze hartelijk aan.

Annelies

Ik wil graag iedereen bedanken bij snelinternetscheiden die ons hebben geholpen. We hebben de telefoongesprekken als zeer prettig ervaren en konden met onze vragen altijd bij jullie terecht. Jullie...

klantgericht, oplossingen

Henriette M.

Ik ben heel tevreden. Heel goedkoop en toch was een medewerker goed bereikbaar voor vragen. Ook voor onze kinderen is het goed geregeld en met hun hulp ook de kinderalimentatie van pa laten berekenen.

kundig
snel
goedkoop

Jack

We dachten dat scheiden veel duurder en ingewikkelder was. Met wat telefonische hulp waren we er samen snel uit.

Goed telefonische bereikbaar.

Marja en Pieter

Goed, snel en vriendelijke contactpersoon. We waren na 5 weken gescheiden.

Riet en Peter

Leuker kunnen ze het niet maken.......Verdrietige periode maar ze helpen door persoonlijke aandacht ons door onze scheiding heen. Telefonisch goed bereikbaar toen we wat vragen hadden. Vriendelijke...

bereikbaarheid
meedenken

G.K te B.

We werden snel gebeld na de aanmelding, zoals beloofd. Goede uitleg over procedures, klantvriendelijk en goedkoop.

klantvriendelijk, doen wat ze beloven

Super tevreden over deze vorm van scheiden. Na de aanmelding gelijk telefonisch contact dit gaf ook veel vertrouwen!
En dan de prijs... echt een aanrader voor mensen die er samen uitkomen.

Mogelijkheid tot telefonische feedback.