9.8/10
9.8/10

G.K te B.

We werden snel gebeld na de aanmelding, zoals beloofd. Goede uitleg over procedures, klantvriendelijk en goedkoop.

klantvriendelijk, doen wat ze beloven

Super tevreden over deze vorm van scheiden. Na de aanmelding gelijk telefonisch contact dit gaf ook veel vertrouwen!
En dan de prijs... echt een aanrader voor mensen die er samen uitkomen.

Mogelijkheid tot telefonische feedback.

C. W.

Wij wilden snel en online scheiden tegen lage kosten. Wij zijn heel tevreden en blij met snekinternetscheiden. Binnen 3 weken gescheiden en goed geholpen als we nog vragen hadden. Top!

Doen wat ze beloven. Snel

Rashid en Fadoua uit M.

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan. Mijn ex en ik hadden al goede afspraken gemaakt. En vooral over kinderen heeft onze contactpersoon bij Snelinternetscheiden goed meegedacht en ons... Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan. Mijn ex en ik hadden al goede afspraken gemaakt. En vooral over kinderen heeft onze contactpersoon bij Snelinternetscheiden goed meegedacht en ons geholpen. Dank nog hiervoor. Wij gaan kunnen verder.

Ze denken met je mee en dat voor zon prijs

Wij zijn fijn geholpen door snel internet scheiden! Snelle afhandeling. Goeie prijs.
Bij vragen konden wij altijd telefonisch terecht. Echt een aanrader voor mensen die er samen goed uit kunnen komen.

Telefonische bereikbaarheid bij vragen.

Bert en Janine

Wijzijn goedkoop gescheiden en wat we heel fijn vonden dat we 1 aanspreekpunt hadden.

Telefonische bereikbaarheid
geven snel antwoord telefoon

Lonely Heart

Grote klasse!

altijd bereikbaar

fam. Antens

Prima, snel en vakkundig. Ik ben zeer tevreden over snelinternet.scheiden. Vanaf het eerste (internet)contact tot het moment van inschrijving echtscheidingsconvenant in huwelijksregister zat slechts... Prima, snel en vakkundig. Ik ben zeer tevreden over snelinternet.scheiden. Vanaf het eerste (internet)contact tot het moment van inschrijving echtscheidingsconvenant in huwelijksregister zat slechts een tijdbestek van 4 weken. Top dus.

Simon

Doen wat ze beloven. Snelle reactie en dito afhandeling