Marcus

Moeizaam door PostNL

Uw ervaring

Over Snarenshop geen klachten wel over PostNL. 16-1 besteld en 23-1 pas ontvangen door gepruts bij PostNL

Andere bezorger!

Reactie Snarenshop.nl:

Hallo, Hartelijk dank voor je review, en ja je hebt gelijk. We krijgen de laatste tijd bijzonder veel klachten over post nl. Het is idd meer en meer drama, maar vooralsnog hebben we voor de... Hallo, Hartelijk dank voor je review, en ja je hebt gelijk. We krijgen de laatste tijd bijzonder veel klachten over post nl. Het is idd meer en meer drama, maar vooralsnog hebben we voor de brievenbus zendingen geen goed alternatief helaas, en zijn we (met zijn allen) afhankelijk van de grillen van dit bedrijf. Veel plezier met de door jou gekochte artikelen! Groet, Snarenshop.nl

Goed en duidelijk.

Goed en betrouwbaar.

Meer informatie over de artikelen en achtergrond informatie.

Bassguy67

Prima!

Uw ervaring

Goede communicatie en afhandeling toen een vd sets snaren niet meer op voorraad was.

Voorraadststatus in webshop incl. hoeveelheid zou mooi zijn.

GJ

Prima webshop

Prima webshop ben tevreden

Geen verbeterpunten het is gewoon goed

A Beijen

Heel goed

Uw ervaring

Heel prettige ervaring, makkelijk en snel. Ruime keus in producten

Jos

Snaarstrak

Uw ervaring

Prima bestelsite met veel keus. Oh ja en de snaren klinken prima

Richard

Snel en communicatief

Uw ervaring

Op zondag reeds een bevestiging in de mail dat het maandag verstuurd zou worden, erg fijn.

Snaren en topcam

Uw ervaring

De tusq topcam voor acoustic gitaar paste perfect en ook het geluid verbeterd !!

ZeZ Robbert van Ark

Gewoon heel goed

Uw ervaring

Prima geregeld allemaal. Enkel de vulverpakking is véél plasic. Het zou mooi zijn als jullie daar biologisch afbreekbaar materiaal voor zouden gebruiken. Dat zie ik n.l. al wel bij pakketten van... Prima geregeld allemaal. Enkel de vulverpakking is véél plasic. Het zou mooi zijn als jullie daar biologisch afbreekbaar materiaal voor zouden gebruiken. Dat zie ik n.l. al wel bij pakketten van andere winkels/bestellingen.

N.

Goede shop