Arnoud

Beoordeling aankoop snarenshop

Uw ervaring

Snelle levering, geen gezeik, gemakkelijk.

Om het pakketje te volgen moest ik een account aanmaken. Hier was ik te lui voor, maar het maakte me ook niet uit eigenlijk.

Aanbevelenswaardig.

Uw ervaring

Ruime keuze wat betreft specifieke producten, degelijke communicatie en verzending.

Neen

Floris V

'Lightning fast delivery'

Uw ervaring

'Lightning fast delivery' met scherpe prijzen

Klaas

Zeer tevreden

Uw ervaring

Buiten snaren om ook veel andere 'hardware' voor je instrument te verkrijgen.

Riny Assink

Super tevreden

Uw ervaring

Zeer snelle levering en goede producten. Uitgebreid assortiment. Een bedrijf om aan te raden.

Ik zou geen verbeterpunten kunnen bedenken.

Ruud. Rotteveel

Een bedrijf waar ik in de toekomst ook ga kopen en aanbevelen bij mijn vrienden

Ja je kan een setje bestellen bij anderen moet de 3 sets in een keer kopen

Goed, snel en correcte levering!

Uw ervaring

Ik speel graag op de DR Strings Dimebag Darrel signature snaren, welke ik voorheen rechtstreeks in Amerika bestelde. Ik had drie sets snaren besteld en wat andere zaken. Er waren maar 2 sets op voorraad, hierover direct netjes geïnformeerd. Alle spullen die op voorraad waren, werden keurig op tijd geleverd. De laatste set een weekje later met de post ontvangen! Top levering en kwalitatief geen verschil met de snaren uit de USA!

nee

jupiter

Snaren

Uw ervaring

Keurig verpakt, ruime sortering, prijs/kwaliteit goed.

Het volgen van pakketje lastig , duurde ook paar dagen.

Reactie Snarenshop.nl:

Beste,

Dank voor uw review, en het is altijd vervelend om te lezen dat een klant niet helemaal tevreden is. U heeft uw bestelling op dinsdagavond geplaatst, waarna wij deze op woensdag met UPS hebben verstuurd. U heeft daarvan van ons, en van UPS een bevestigingsmail ontvangen met track & trace link om de zending te volgen. Ik kan enkel melden dat volgens de informatie op het dagelijks nieuws, mijn observaties bij post.nl tijdens het afleveren van onze dagelijkse brievenbuszendingen die week bij Staples office centre en de info van onze UPS chauffeur, die onze dagelijkse pakketten op pikt bij ons, dat Black Friday en Cyber Monday bij de pakketdiensten tot totale chaos hebben geleidt. Daarom zal uw zending pas vrijdag, met een vertraging van één werkdag, zijn afgeleverd. Onze excuses daarvoor.

Toch graag tot een volgende!

Snarenshop.nl